Better Call Saul (en evt beetje Breaking Bad)

Started by Kjelt, March 19, 2013, 16:16:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexeiboris

Wel bizar om Robert Forster in zijn laatste(?) rol te zien. Hij overleed gisteren op 78 jarige leeftijd.

Ron_Z

Er viel genoeg te genieten maar een 10 is het zeker niet. De IMDB rating is ook gestaag gezakt en staat nu op 7.9.

alexeiboris

#352
Wel raar dat ik in de trailers scenes heb gezien die niet in de film zaten... o.a. het ondervragen van skinny pete. Of heb ik zitten slapen?

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Kjelt

Quote from: alexeiboris on October 13, 2019, 10:59:20
Wel raar dat ik in de trailers scenes heb gezien die niet in de film zaten... o.a. het ondervragen van skinny pete. Of heb ik zitten slapen?
Nee klopt, is ook wel duidelijk wanneer dat zich heeft afgespeeld toch als je die optocht politie wagens zag rijden  ;)

Persoonlijk vind ik dat juist weer briljant. Ik erger me kapot als ik naar de bioscoop ga en de trailers zie voor nog komende films, dan weet je het plot vaak al driekwart, wie wat waar en aktiescenes. Belachelijk hoe veel ze loslaten.

alexeiboris


xlr8

Ik vind dat vaak misleidende teasers, heb daarmee het zelfde gevoel als je afgaande op de verpakking van een doos bonbons de afgebeelde voorbeeld chocolaatjes er na aankoop niet in treft  :confused:

Maar goed, El Camino vond ik iig zeer goed aansluiten op de laatste BB aflevering. De scene in die stofzuigerzaak was hilarisch briljant mbt dialoog. perfect geschoten in de geweldige oubollig stoffige sfeer  :worship:

Kjelt


neptune

Ik vind het een erg sterk seizoen tot nu toe :D
zet hier iets neer

Jumping Jack

Ik ook. Geweldige scenografie bijwijlen (die symmetrische scène wanneer de tweeling aankomt bij de drop-off van het geld  :worship:) en Odenkirk is briljant.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

neptune

Ja idd en die Lalo zit ook goed in zn rol van gestoorde kartelbaas met gevoel voor humor :D
zet hier iets neer

KillerbeeNL

Quote from: neptune on April 16, 2020, 22:00:29
Ik vind het een erg sterk seizoen tot nu toe :D
heerlijk [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

KillerbeeNL

En nu weer wachten op 2021 seizoen 6 , maar wat een heerlijk einde van seizoen 5 , beloofd weer wat [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

WilcoL

Quote from: KillerbeeNL on April 25, 2020, 22:39:00
En nu weer wachten op 2021 seizoen 6 , maar wat een heerlijk einde van seizoen 5 , beloofd weer wat [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
Yup!

Ain't no thing but a chicken wing...

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

KillerbeeNL

Quote from: WilcoL on April 26, 2020, 13:50:40
Yup!

Ain't no thing but a chicken wing...
ook die chick ga ik missen...

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Kjelt

Ai ai waarom hebben alleen shit series 20 of meer afleveringen per seizoen, dat wordt weer afkicken  :(

Lucky.L

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

KillerbeeNL

Quote from: Lucky.L on April 27, 2020, 05:47:03
Beste seizoen tot nu toe!
zeker weten [emoji2956]

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Etiennevh

Quote from: KillerbeeNL on April 25, 2020, 22:39:00
En nu weer wachten op 2021 seizoen 6 , maar wat een heerlijk einde van seizoen 5 , beloofd weer wat [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
Was afgelopen week de laatste aflevering dan? Shoot, ik keek zo uit naar vanavond  :hehe:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Kjelt


Jumping Jack

Wie is er niet stiekem een beetje verliefd op Kim  :wub:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

KillerbeeNL

Quote from: Jumping Jack on April 28, 2020, 22:43:20
Wie is er niet stiekem een beetje verliefd op Kim  :wub:.
guilty [emoji56][emoji8]

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Kjelt


beunky

Dat was al aangekondigd volgens mij. En idd, hopen dat ie goed herstelt.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Kjelt

Iets meer nieuws over het laatste seizoen, Bryan Cranston en Aaron Paul spelen mee  :pompom:

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs