Better Call Saul (en evt beetje Breaking Bad)

Started by Kjelt, March 19, 2013, 16:16:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Fantastische serie!  :worship:

De reden dat ik mijn Apple tv heb aangeschaft met jailbreak.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Oranje

Ik kijk zelden of nooit series... geen zin en geen tijd. Afgelopen zomer in Juli was het weer zo vreselijk dat ik op aanraden van een ander deze serie heb gedownload en heb per dag 1 seizoen zitten kijken. In een woord GEWELDIG! Het is echt een aanrader... ;D ;D

Witalik

Hmm is toch zonde dat je er zo in moet komen blijkt, ik heb samen met me vriendin ook een begin gemaakt en toch 5 of 6 afleveringen gekeken van het eerste seizoen maar daar gebeurt er soms niet echt iets spannends vind ik en dat getreuzel om die kerel af te maken enzo werkt een beetje op me zenuwen, Dus inderdaad afgehaakt. Nu met homeland werden we meteen de eerste aflevering ingesleurd dat werkt veel beter :-)
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

CZ79

Het is gewoon een andere serie dan bijv. Prison Break waar vanaf het begin er al een dosis spanning zit, maar daarentegen gaat dit verhaal veel verder en dieper en ontwikkelt zich alles anders dan je zou denken. Meer verhaal opbouw in het bgein maar dat wordt echt beloond :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Kjelt

De eerste twee afleveringen niet spannend genoeg hmmmmmm

papaleo

Quote from: papaleo on March 20, 2013, 07:59:55
Mmja...,hebben gisteren de pilot en deel 2 gekeken en ik ben 'nog' echt niet onder de indruk(mijn vrouw al helemaal niet die viel tijdens BB in slaap)  :D) maar geef na twee episodes natuurlijk niet op....  ;)

Wij zijn hier nu 'al' bezig met (jammer genoeg) het laatste seizoen,dit is echt een heeeeeerlijke serie....dus maw geen spijt dat wij er aan zijn begonnen.

Staat er eigenlijk nog een nieuw seizoen (6) op stapel?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Spollie

Quote from: papaleo on April  8, 2013, 12:29:05
Wij zijn hier nu 'al' bezig met (jammer genoeg) het laatste seizoen,dit is echt een heeeeeerlijke serie....dus maw geen spijt dat wij er aan zijn begonnen.

Staat er eigenlijk nog een nieuw seizoen (6) op stapel?

Nee, alleen de tweede helft van seizoen 5 komt nog en daarna is het gedaan.

Dennis75

Inderdaad een top serie!

Vooral zijn ontwikkeling als "gangster" is erg interessant.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

papaleo

Quote from: Spollie on April  8, 2013, 12:37:54
Nee, alleen de tweede helft van seizoen 5 komt nog en daarna is het gedaan.

Hèh...,das verrekte jammer zeg... :-\
Ennne,wanneer komen die laatste episodes van SE05?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

clockwork

Volgens bierdopje.com vanaf 14 juli weer.  :pompom:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

sweatsockpimp

Als je na de tweede aflevering van seizoen 1 (de badkuip scene, zeg maar), niet 'om' bent, weet ik het ook niet meer..... :P...vanaf dat moment wist ik dat ik dit heel lang heel leuk ging vinden.
Eigenlijk is voor mij daar het 'serie-kijken' begonnen. Had er nooit het geduld voor.  Maar na BB volgden The Killing, The Bridge en Dexter...
Nu nog Lilyhammer op de HD staan en ga ik me ook nog maar wagen aan The Sopranos, The Wire en Treme.
Maar nothings beats BB!!! :headbanging:
Boenicke W5 SE / Naim Uniti Atom / OPPO UDP-205 multiregion / Philips 55OLED804 / PS 4 / Synology DS 213

alexander2

Quote from: sweatsockpimp on May  1, 2013, 16:29:06
Als je na de tweede aflevering van seizoen 1 (de badkuip scene, zeg maar), niet 'om' bent, weet ik het ook niet meer..... :P...vanaf dat moment wist ik dat ik dit heel lang heel leuk ging vinden.
Eigenlijk is voor mij daar het 'serie-kijken' begonnen. Had er nooit het geduld voor.  Maar na BB volgden The Killing, The Bridge en Dexter...
Nu nog Lilyhammer op de HD staan en ga ik me ook nog maar wagen aan The Sopranos, The Wire en Treme.
Maar nothings beats BB!!! :headbanging:

The wire als je 1maal daaraan gaat beginnen dan is de rest spielerei.

Joris1971

Geweldig goede serie, zit met spanning op seizoen 6 te wachten!

Wanneer komt die?

Joris1971

Quote from: Kjelt on March 19, 2013, 16:16:53
Echt belachelijk dat er nog geen Breaking Bad topic was  :baaa:   Nu dan eindelijk wel  :D

We wachten allemaal (de fans in ieder geval) natuurlijk op de laatste afleveringen die deze zomer zullen worden uitgezonden.
Maar voor de echte fans is er nu een mooie vakantie bestemming bij gekomen:

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/21401136/___Breaking_Bad__goed_voor_Albuquerque__.html

Eet een burrito in Los Pollos Hermanos, zie het huis van Mr. White en veel meer  :clapping:



Wat een onzin staat er weer in de telegraaf, dat seizoen5  het laatste seizoen is!

http://www.hypable.com/2013/01/04/breaking-bad-season-six-premiere-release-date/


jowi

#39
Geen onzin, het HUIDIGE seizoen is het laatste 'echte' seizoen, en is in 2-en gesplitst, de eerste 8 hebben we al gezien, de laatste 8 van seizoen 5 komen dus van de zomer. Van de zomer is dus GEEN seizoen 6, maar gewoon de andere helft van seizoen 5... raar maar waar.

En of je die geruchten van een spin-off moet geloven is twee, en dat kun je al helemaal geen ' seizoen 6' noemen natuurlijk.

Die site waar je naar linkt heeft het dus mis...

Joris1971

#40
Quote from: jowi on May  1, 2013, 19:20:26
Geen onzin, het HUIDIGE seizoen is het laatste 'echte' seizoen, en is in 2-en gesplitst, de eerste 8 hebben we al gezien, de laatste 8 van seizoen 5 komen dus van de zomer. Van de zomer is dus GEEN seizoen 6, maar gewoon de andere helft van seizoen 5... raar maar waar.

En of je die geruchten van een spin-off moet geloven is twee, en dat kun je al helemaal geen ' seizoen 6' noemen natuurlijk.

Die site waar je naar linkt heeft het dus mis...

Eindigt seizoen 5 bij jou dan ook zo (zal geen spoiler posten): Dat Hank op de wc zit en wat opmerkelijks ziet in dat boekje?

jowi

Yep. Dat is dus de helft van het seizoen, voor de 'pauze'. Je ziet dat wel vaker bij series, alleen nu is het wel heel lang...
Kijk maar hier op IMDB, daar tellen ze S5 gewoon door vanaf augustus 2013: http://www.imdb.com/title/tt0903747/episodes?season=5&ref_=tt_eps_sn_5

Ben trouwens zelf van het weekend maar weer met seizoen 1 begonnen, ben inmiddels al weer halverwege seizoen 2, vanavond episode S02E07 Negro Y Azul kijken 8)

frederick130391

Echt een geweldige serie,na 2 afleveringen was ik helemaal mee. Maar heb nog heel wat te kijken, zit nog maar in seizoen 2. Samen met homeland een van de betere series die ik tot nu toe heb gezien.
Projector: Epson TW-5910
Receiver:Marantz SR7007
Front-Speakers: B&W DM 603 S3 Center-Speaker: B&W LCR 60 S3 Rear-Spreakers: B&W DM 601 S3 Subwoofer: Yamaha yst-sw012
Bronnen: PS3, Mac Mini (xbmc), digibox

Djoowwie

Geweldige serie waar ik alleen seizoen 3 volgens mij niet zo vond( ik meen dat dat met die 2 broers uit Mexico was)
Vanaf het eerste moment dat je ze met die maskers op achter het stuur zag in hun onderbroekjes, en afl2 de badkuip scene echt mijn soort humor :clapping:.

Kjelt

Nog twee maanden wachten Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  ;D


KILLorBE

B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Pos

Och ik was al bijna aan het aftellen, daar kan ik dus nog wat langer mee wachten...
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

KILLorBE

B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

CZ79

Inderdaad, ik kan niet wachten  :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

jowi

Shit krijg gewoon kippevel als ik die trailer kijk, wauw 8)