Better Call Saul (en evt beetje Breaking Bad)

Started by Kjelt, March 19, 2013, 16:16:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Zo S05E09 net binnen gehaald , kan eigenlijk niet wachten  om te gaan kijken :pompom: maar zal toch nog even moeten  :nopompom:

Martijn M

Heb 'm net gekeken en was echt geschokt dat ze Jesse dood lieten gaan!

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Dutch & Dutch

KILLorBE

Ik ben pas overnieuw begonnen, ben nu bij S02E03, hopelijk komt het een beetje uit heb zo'n hekel aan wachten op de volgende episode.

BTW: de WEB-DL staat er ook al op.
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

jowi

Keyser, het beeld wat je van me hebt wordt met name veroorzaakt door figuren zoals jij die niet snappen hoe sneu het is om zaken te verklappen en de lol voor anderen zo te verzieken. Als je het express doet ben je gewoon een erg zielig en sneu figuur, deed je het zonder nadenken ben je gewoon dom, deed je het per ongeluk dan zou je jezelf excuseren en de boel alsnog weghalen. Aangezien je dat niet doet ga ik uit van optie nummer 1.

alexander2

Quote from: keyser on August 12, 2013, 10:00:06
Heb 'm net gekeken en was echt geschokt dat ze Jesse dood lieten gaan!

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Als dit waar is dan denk ik dat velen je niet zo een aardige vent meer vinden. :D

H B

Quote from: keyser on August 12, 2013, 10:00:06
Heb 'm net gekeken en was echt geschokt dat ze Jesse dood lieten gaan!

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Man kan je niet even een spoiler tag gebruiken.
En dan vind je het nog gek ook dat er iemand flipt als je zoiets plaatst.

Martijn M

Mijn online grapjes komen vaak verkeerd over :ph34r: . Voor de duidelijkheid, ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien.

:angel:
Dutch & Dutch

alexander2

Quote from: keyser on August 12, 2013, 16:10:09
Mijn online grapjes komen vaak verkeerd over :ph34r: . Voor de duidelijkheid, ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien.

:angel:

Had ook niet anders van je verwacht. :clapping:
Maar wil je dit nooit meer doen. ;D

Op advies van de halve wereld ben ik aan deze serie begonnen en ik wil nu echt weten hoe het af gaat lopen.

H B

Quote from: keyser on August 12, 2013, 16:10:09
Mijn online grapjes komen vaak verkeerd over :ph34r: . Voor de duidelijkheid, ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien.

:angel:

Het was dus je bedoeling om de boel te stangen en dat is bij deze dus gelukt.

alexander2

Quote from: keyser on August 12, 2013, 16:10:09
Mijn online grapjes komen vaak verkeerd over :ph34r: . Voor de duidelijkheid, ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien.

:angel:

Afijn wordt Jesse volgende week neergeknald en dan Keyser. :D

Martijn M

Quote from: H B on August 12, 2013, 16:20:45
Het was dus je bedoeling om de boel te stangen en dat is bij deze dus gelukt.

Eigenlijk niet. Het was een grapje, wat extra duidelijk had moeten zijn doordat ik alsnog spoiler tags gebruikte voor de " :P" smiley. Het spijt me dat je het niet begreep en je 'gestangd' voelt. Dat was niet mijn bedoeling.
Dutch & Dutch

H B

Quote from: keyser on August 12, 2013, 16:29:48
Eigenlijk niet. Het was een grapje, wat extra duidelijk had moeten zijn doordat ik alsnog spoiler tags gebruikte voor de " :P" smiley. Het spijt me dat je het niet begreep en je 'gestangd' voelt. Dat was niet mijn bedoeling.
Nu ik het teruglees is het mij wel duidelijk, ik had eerst wel zoiets van WTF. wat flikt ie nou.
Goeie :P:P

alexander2

Ach een geintje moet kunnen ik heb een videotheekhouder gekend in Maarssenbroek die vertelde doodleuk waar de film over ging en hoe die eindigde maar spraak altijd de magische woorden......het is een hele goede film. :D

Deleted member

Quote from: keyser on August 12, 2013, 16:10:09
Mijn online grapjes komen vaak verkeerd over :ph34r: . Voor de duidelijkheid, ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien.

:angel:

Haha, je had mij daar ook te pakken Keyser. Ik was zelfs boos op je vanmiddag tot ik dit later vanavond las. Ook ik had niet gekeken naar je spoiler om niet nog meer 'verklapt' te zien worden en had dus ook niet door dat je een grapje maakte...grrr....  :devil:  :D

chansig

Internet-grapjes en Keyser...slechte combi. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Deleted member

Haha nou zo ver zou ik niet durven gaan in een eigen stelling, ook niet als 'ie 't zelf zegt. Ik moet zeggen dat ik er later wel om kon lachen eigenlijk, maar misschien ook deels vanuit opluchting dat 't een grapje was! ;) ;D

Joris1971

Gisteren Epsiode 9 en 10 gekeken, vind het wel een nadeel dat er een aantal maanden heeft tussen gezeten.. bij sommige dingen moest im echt even nadenken, hoe zat dat ook alweer. (ik had zelfs even: Mike, who the fuck is Mike  :-X :-[)

Kjelt

Quote from: Joris1971 on August 21, 2013, 17:02:35
Gisteren Epsiode 9 en 10 gekeken, vind het wel een nadeel dat er een aantal maanden heeft tussen gezeten..
Begrijp het wel maar snap het niet, dan kijk je toch de eerste 8 afleveringen van te voren nog een keertje als je merkt dat je het verhaal vergeten bent?
Bij GOT heb ik het hele 1e seizoen opnieuw gekeken toen S2 en S3.

Zymotic

Ik heb nu S1 helemaal gekeken en begonnen aan S2, maar het kan me nog niet echt pakken. Wordt het nog beter?

jowi

#94
Als het je na aflevering 1 al niet heeft gepakt pakt dan snap je de serie domweg niet denk ik... wat vind jij wel een goede serie dan?

gerard1

Op momenten wou ik ook gaan afhaken zo saai, maar elke keer gebeurde er dan iets heftigs zodat ik maar weer verder ging.

paaj

Quote from: Zymotic on August 21, 2013, 22:01:14
Ik heb nu S1 helemaal gekeken en begonnen aan S2, maar het kan me nog niet echt pakken. Wordt het nog beter?

Hij werkt zich wel steeds verder de nesten in. Kwalitatief beter niet echt, volgens mij is het vanaf de eerste aflevering al met ruim budget en sterk filmisch opgezet. Dat blijft.
Medeleven met Walt heb ik ook nu nog niet moet ik zeggen, het blijft een onsympathieke xxxxxzak, maar vind het wel een goede serie. Volgens mij een van de weinigen die niet echt afzwakt en alleen maar sterker wordt.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

jowi

Quote from: paaj on August 21, 2013, 22:30:40het blijft een onsympathieke xxxxxzak
Apart... vind ik totaal niet. Ik kan me juist heel goed verplaatsen in Walter. Het leven heeft hem niet gegeven wat ie had verwacht, ondanks zijn high potential, kennis, kunde... zelfs een nominatie voor een Nobelprijs in zijn zak. Het had zo mooi kunnen zijn, maar wat heeft ie? Een bitch van een vrouw, een gehandicapte zoon, klotebaantje als leraar op een school met k*tpubers, schulden, 2e baantje als autowasser, zijn vriend/medestudent is doorgebroken met ZIJN idee en maakt miljoenen, en hij? Krijgt kanker. Life sucks. Wat ie ook doet, het zit hem allemaal tegen. Ik kan me zo goed voorstellen dat ie dan zegt f*ck it allemaal, ik ga zorgen voor een smak geld voor mijn familie, mijn leven was k*ut, en ik ga over 6 maanden dood. Nee, niks onsympathiek, integendeel.

alexander2

Intrigerend om je mening hierover te lezen daarmee bedoel ik niets negatiefs Jowi.

jowi

#99
Het is niet alleen mijn mening, het is simpelweg de start van de serie... dit is de synopsis van episode 1. Als je bovenstaand verhaal er niet uithaalt, heb je gewoon de aflevering met je ogen dicht zitten kijken ;)