Gratis toegang na registratie op de Nationale AV dagen

Started by audiovideo2day, February 27, 2013, 11:09:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nahpets

Yup, ik heb hem gehad.

De eerste die mij zijn e-mail adres stuurt in een PM krijgt hem van me. Ik moet verstek laten gaan dit weekend.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Katrien

Ik heb mij ook aangemeld en niets vernomen, ook niet via mijn vrouw haar e-mail adres.
Dat zijn alvast 2 redenen om niet te gaan !!

Guido

Rha007

Quote from: MVG on April  5, 2013, 20:19:40

Hoe gaan we dat doen?

Ik ben er zondag, wie nog meer?
Wij zijn er nu al en blijven tot zondag  ;D
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

LeonArdusS

Ik heb hem ook binnen, heb alleen niet kunnen printen want mijn webmail geeft de barcode niet weer.
Hopelijk kunnen ze hem ook vanaf mijn telefoon scannen....
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

audiovideo2day

Beste bezoekers,

Gisterenavond is de registratie voor de Nationale AV dagen afgesloten. Daarna zijn alle registratie- en barcodes nog eens doorgestuurd.

Iedereen zou deze nu ontvangen hebben.

Laat het ons asap weten indien dit zo niet is.

Tot in Veldhoven !

Dirk

vandaag gaat me niet lukken, maar morgen kom ik wel ff langs, eens een paar dingen (en mensen ;)) in het echt bekijken
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

treky22

Quote from: audiovideo2day on April  6, 2013, 04:22:31
Beste bezoekers,

Gisterenavond is de registratie voor de Nationale AV dagen afgesloten. Daarna zijn alle registratie- en barcodes nog eens doorgestuurd.

Iedereen zou deze nu ontvangen hebben.

Laat het ons asap weten indien dit zo niet is.

Tot in Veldhoven !

Ik heb op 2 emailadressen nog niks ontvangen:
- [email protected]
- [email protected]

Op mijn eigen mail al wel, maar mijn vrouw en zoon wilde ook mee.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

treky22

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

LeonArdusS

HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

denoontje

Quote from: audiovideo2day on April  6, 2013, 04:22:31
Beste bezoekers,

Gisterenavond is de registratie voor de Nationale AV dagen afgesloten. Daarna zijn alle registratie- en barcodes nog eens doorgestuurd.

Iedereen zou deze nu ontvangen hebben.

Laat het ons asap weten indien dit zo niet is.

Tot in Veldhoven !

Ik heb hem inderdaad nogmaals gehad.....

viceadmiraal61

dat aan melden per email is alleen maar (het melken van email adressen ) wees voorbereid(en bereid)om telkens info
en reclame te krijgen van audio video today...

citac

Je kan je toch gewoon weer afmelden?

Trouwens wie weet wat More Music in zijn kamer heeft staan , wil een grote Avalon horen , liefst een Isis of Time  ;D .
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

hifiman


viceadmiraal61

ben toch maar eens gaan kijken in veldhoven.Nog nooit zo wenig publiek gezien.de gangen(foto,s volgen snel) bijna leeg
de ingang geen lange rijen,je kon zo doorlopen..De stand houders waren zeer ontevreden ,dat begrijp ik wel.
en dit is dan zaterdag...ik denk dat net als de av-nu kermis er volgend jaar geen av today show meer zal zijn...

treky22

Op mijn [email protected] email nog steeds niks binnen.

We willen toch echt met z'n drieen naar Veldhoven toe.
2 tickets heb ik wel binnen. 3e is voor mijn zoon (8 jaar).
Of heeft die gratis toegang ??
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

denoontje

Quote from: viceadmiraal61 on April  6, 2013, 15:04:26
ben toch maar eens gaan kijken in veldhoven.Nog nooit zo wenig publiek gezien.de gangen(foto,s volgen snel) bijna leeg
de ingang geen lange rijen,je kon zo doorlopen..De stand houders waren zeer ontevreden ,dat begrijp ik wel.
en dit is dan zaterdag...ik denk dat net als de av-nu kermis er volgend jaar geen av today show meer zal zijn...

Vrij rustig, geen wachtrij..ideaal....

Leuk was de accoustische workshop, multitrox verrassend als je snel een HT wil neerzetten, en openbaring netwerkkabels van audioquest.....ook lezing wfimedia en natuurlijk ken bij marantz.....

En op de valreep nog een forumgenoot uit het hoge noorden gezien.

citac

Quote from: viceadmiraal61 on April  6, 2013, 15:04:26
ben toch maar eens gaan kijken in veldhoven.Nog nooit zo wenig publiek gezien.de gangen(foto,s volgen snel) bijna leeg
de ingang geen lange rijen,je kon zo doorlopen..De stand houders waren zeer ontevreden ,dat begrijp ik wel.
en dit is dan zaterdag...ik denk dat  ;Dnet als de av-nu kermis er volgend jaar geen av today show meer zal zijn...

Mooi dan kom ik morgens zeker langs, hou niet zo van drukte :)
Misschien volgend jaar in Utrecht?
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Robiwan

Hallo,

Ben net terug van de show. Ik ben heel lang blijven hangen bij de kamer van Symphony audio.
http://www.symphonyaudioimport.com/





Er werd gespeeld met versterking en een cd-speler van Zanden, draaitafel van Bergman (tangentiale arm met 'lucht'lagering) voorzien van een Koetsu black MC element en speakers van Magico. Er werd voornamelijk stevige klassieke muziek gedraaid maar dat kon me deze keer wel bekoren. Man wat een sound. Zeker de draaitafel. Dat klonk buitengewoon natuurlijk. Ik durf welhaast te beweren dat deze Bergman draaitafel de beste "bron" is die er te koop is. Zo mooi open, vol, tastbaar, zeer krachtig. En wat een laag dat ging bijna putdiep :inlove:

Verder uiteraard bij Naim wezen luisteren. Daar werd in kamer 37 met een kleine set gedemonstreerd bestaande uit de UnitiQute aangesloten op de nieuwe NAP100 stereo eindversterker en speakers van Neat type Elite SX. Deze set kon de ruimte prima vullen met prima klinkende muziek. In kamer 38 werd met een "grote set" gedemonsteerd bestaande uit de NAC282 voor, NAP300 eind, Well Tempered Amadeus draaitafel met DV 20xL, Superline phonopre, CD2x, .... streamer en de Ovators 400. Ook dit klonk zoals gebruikelijk prima.

Tot zover.
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

citac

Quote from: LPlover on April  6, 2013, 18:07:04
En wat een laag dat ging bijna putdiep :inlove:

En dat voor de instapper van Magico!
Ben erg benieuwd naar deze speakermerk.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

harrytasker

Ben vandaag geweest en ik vond het persoonlijk stukken leuker als afgelopen jaren.
Was inderdaad niet druk en was ook wat meer aandacht voor video, dj, hoofdtelefoons, wat ik wil kan waarderen.
Persoonlijk vind ik dat er nog steeds veel te veel klassieke muziek gespeeld wordt, wat volgens mij ook de reden is dat het bezoekersaantal de laatste jaren gedaald is. Ik ken in mijn omgeving echt niemand die hele dag naar klassiek luistert. Misschien dat met deze nieuwe aanpak er ook wat meer "jongeren" naar de beurs komen...
5150 time!

K. Hillen

Wat me opviel was juist dat er minder jazz en klassiek gespeeld werd en juist meer andere muziek... Grappig dat niet iedereen dat zo ervaart...
De locatie vind ik persoonlijk een stuk beter dan in Utrecht, de luisterruimten zijn groter en minder gehorig zodat de muziek van de ruimte ernaast niet extreem te horen is. Wel vond ik het aanbod mager en vooral gericht op "instap" audio. Op een paar mooie stands na was het toch het simpele aanbod uit de massa electronica ketens. Ook bijna geen buizenversterkers en platenspelers. De beurzen in België zijn om die reden voor mij dan toch aantrekkelijker om te bezoeken. Maar toch was het weer leuk en veel mooie muziek gehoord. En daarbij is zo'n beurs toch ook weer een vergelijking met je eigen set, zo waardeer ik na deze beurs mijn eigen set weer meer!
"Tempora mutantur, nos et mutamur in illis"

Ernst Jan

Quote from: citac on April  6, 2013, 18:29:33
En dat voor de instapper van Magico!
Ben erg benieuwd naar deze speakermerk.

Instapper is een relatief begrip, deze kosten bijna €15K voor een set.   ;)

Eddye

Ik heb er ook een paar uur rondgedwaald. Wifimedia presentatie was leuk en de Mutrox akoestiek uitleg was heel erg sprekend, alleen daarom was het geen verloren tijd. Voor de rest vond ik het zo zo. Ondanks dat het rustig was, kan je nergens goed bij of even ongestoord praten.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Robiwan

Quote from: Eddye on April  6, 2013, 19:33:49
Ik heb er ook een paar uur rondgedwaald. Wifimedia presentatie was leuk en de Mutrox akoestiek uitleg was heel erg sprekend, alleen daarom was het geen verloren tijd. Voor de rest vond ik het zo zo. Ondanks dat het rustig was, kan je nergens goed bij of even ongestoord praten.

Dat laatste begrijp ik niet, ik had er geen problemen mee.
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Eddye

Bij Wifimedia had ik nog een paar vragen over o.a. die eigen streamer, maar na de presentatie stonden er direct 5 mensen om die man heen. De man van mutrox ging eigenlijk direct door met de volgende demo.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005