Welk scherm is dit?

Started by PascalP, August 5, 2019, 12:13:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PascalP

Kan iemand dit scherm identificeren?

Heb het zojuist opgepikt via Marktplaats hier in de buurt, maar de verkoper wist het merk/type/gain niet...
Prijs was zeer schappelijk dus ik durfde de gok wel te wagen, zou een prima upgrade zijn van 92" naar 100" gezien ik groter lastig kwijt kan.

Enige wat ik wel weet is dat het 100" diagonaal heeft, en een soortgelijk opspansysteem gebruikt dan mijn huidige Lumene Movie Palace Premium 200C (92").
Verschil met de Lumene is wel dat hij een ander ophangsysteem aan de muur heeft en een smallere rand.

De verkoper dacht dat hij het al een jaar op 8 had hangen en hij verwachte dat de Gain 1.0 was maar wist het ook niet meer precies.

Heb het net half voor de Lumene gezet en kwa beeld/licht zie ik geen/weinig verschil, dus verwacht dat het ook wel ongeveer dezelfde gain van 1.0 zou moeten hebben.
Verder is er nergens een merkje of iets te bekennen, behalve een sticker met een serienummer. (AM10008062510410)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono