Zie even mijn Edit hierboven, heb de post uitgebreid, terwijl jij al terug reageerde 
Tja de AMD W9000

Bizarre kaart die meer kost als menig dure versterker hier

[youtube]http://youtu.be/loMSA7rPXNQ[/youtube]
Bedankt voor de info.
Als de W5000 bij games op het niveau zit van de Radeon HD7700 serie dan is dat altijd beter dan mijn 4870 die nu ook BF3 aan kan met alles op het hoogst. En dat is echt het enigste spel dat ik speel. Het gaat me eigenlijk alleen om beeldkwaliteit en render werk in Photoshop en Premiere.
En wat ik begrepen heb is dat met dit soort werk zelfs de Readeon HD7970 in de schaduw staat wbt performance, handling etc. Bij games is dat natuurlijk niet zo.
De andere kaarten hoger in de lijn zijn volgens mij alleen echt interessant als je voornamelijk 3D rendered en meerdere displays aanstuurt.
Daarnaast heeft deze kaart ook een onboard hardware H.264 HD encoder, voor snel video te encodering ipv softwarematig/cpu.
Wat denk jij, goede keus? Of toch voor iets anders?
Zoveel keus is er eigenlijk niet, dat is dan wel weer makkelijk

Zie even mijn Edit hierboven, heb de post uitgebreid, terwijl jij al terug reageerde 
Qua battlefield, de W5000 zal geen hoogvlieger zijn en op 1920x1080 zo'n 30-40fps doen bij high settings met 4x AA, bij resoluties als 2560x1440 of 2560x1600 zal dit echter redelijk snel instorten. bij 1920x1080 if 1920x1200 zal de W5000 denk ik wel voldoen. Wil je echt met alle Eye candy e.d. spelen of heb je nu een 2560x1440 monitor of hoger dan is denk ik een W7000 wel aan te raden, echter inderdaad tegen een zeer hoge prijs.
Resolutie zal op 1920x1080 zijn, aangezien ik dit fijn vindt en bij editing en preview dit 1:1 houd met de export.