Videoformaten Ipad mini

Started by Martinwill, February 12, 2013, 12:42:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martinwill

Weet niet goed waar ik deze plaatsen moet dus maar hier proberen. Wegens de aanschaf van een ipad mini zou ik graag willen weten in welke bestandsformaten ik nu de films het beste kan downloaden? Welke kunnen worden geimporteerd in itunes en kunnen worden afgespeeld op de ipad mini zonder te converteren, en hoe zijn ze oplopende het beste in kwaliteit? Zijn deze ook geschikt voor een 1ste editie ipad? En als iemand alles weet van apple en itunes zou ik ook graag willen weten welke audiobestanden geschikt zijn voor ipod, iphone, en ipads en welke hierin het beste zijn

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Martinwill

Bedankt voor de links maar niet bedankt voor de verdere reaktie.....
Ik heb wel degelijk geprobeerd dit uit te zoeken via google maar kon er in de wirwar niet achter komen. Dat jij hier wellicht een stuk handiger in bent dan mij is nog niet een reden voor deze flauwe reaktie!
Verder zal ik niet reageren maar wou dit toch wel kwijt omdat ik vind het jammer, zulke reakties die ik wel vaker tegenkom hier. Het is echt een top forum maar sommige mensen weten en kunnen nu eenmaal niet wat een ander wel kan en weet.....

donron

Ik vind je reactie een beetje overdreven.  Ik dacht bij het lezen van je post hetzelfde als wat Marcello schrijft. Voor mij juist een reden om niet de moeite te nemen om te reageren.

Google eens op "video formaten ipad", geeft meerdere duidelijke leads naar alles wat je wilt.

snopper

en zoek dan meteen naar Handbrake. Dat is een programma om je videos te konverteren naar iPad formaat

Snopper

audiosurfer

En als je het streamend wilt doen, dan kun je zelfs met de app file-explorer alles kijken, maar ook daar zijn handigere apps voor denk ik. Ik kijk niks op de Ipad, maar soms wel even een stukje en dan werkt deze app prima. Ik had de app gehaald voor documenten etc.
Arcam AVR850, Arcam P429, Oppo 93, Dune-HD, Apple-tv.
GX200 fronts, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch, GXC350 center. 4 GXFX-en sides en rears, 4 Monitor audio CP380iw
Beeld: Epson TW9000, Lumene Movie Palace Velvet 200c.