Harman Kardon TS 7, repareren of niet??

Started by fireman, February 21, 2013, 22:35:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fireman

Een collega van mij heeft een Harman Kardon TS 7 subwoofer. Sinds kort kraakt die sub. Heb het eea gelezen over opamps en weet ik veel vervangen. Is het raadzaam om delen van de versterker te vervangen of een nieuw/gebruikte ( lees goeie tweedehands ) kopen?

Als je heel veel moet auto rijden om 'm te laten maken dan ben je ook weer het nodige kwijt.

Dus wat is raadzaam?? ( volgens mij was het niet zo'n heel duur ding )

NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

John Wx

Quote from: Fireman on February 21, 2013, 22:35:03
Een collega van mij heeft een Harman Kardon TS 7 subwoofer. Sinds kort kraakt die sub. Heb het eea gelezen over opamps en weet ik veel vervangen. Is het raadzaam om delen van de versterker te vervangen of een nieuw/gebruikte ( lees goeie tweedehands ) kopen?

Als je heel veel moet auto rijden om 'm te laten maken dan ben je ook weer het nodige kwijt.

Dus wat is raadzaam?? ( volgens mij was het niet zo'n heel duur ding )

Heeft deze sub geen speciale kabel naar de set als voeding en aansturing dus word misschien een andere sub een probleem
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

John Wx

uit betrouwbare bronnen kan een andere sub  :notify:
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.