zoeken op htforum?

Started by albert180, December 27, 2003, 18:57:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

albert180

is het ook mogelijk om te zoeken in het forum naar bepaald topics? ik kan deze optie niet vinden, maar het zou erg handig zijn en tevens voorkomen dat dezelfde vragen steeds weer opnieuw gesteld worden.

Albert

J.A.F._Doorhof

Hi,

Registreer jezelf en er gaat een wereld voor je open :D.
Je mist veel als guest.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

albert1971

ok, bedankt voor de tip, gelijk me geregistreerd, en dat gaat inderdaad een stuk makkelijker.

groeten,
Albert

GPO

ehh,

Ik heb mij onlangs geregistreerd en ook op zoek naar de zoek-functie... maar die wereld is blijkbaar bij mij niet opengegaan...

Kan iemand mij helpen? Waarom is die zoek-functie zo verstopt?? ??? ???

gr

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Hertog_Martin

Quote from: GPO on February  8, 2004, 16:34:56
ehh,

Ik heb mij onlangs geregistreerd en ook op zoek naar de zoek-functie... maar die wereld is blijkbaar bij mij niet opengegaan...

Kan iemand mij helpen? Waarom is die zoek-functie zo verstopt?? ??? ???

gr

GPO

Zoekfunctie is momenteel uitgeschakeld vanwege technische problemen met het forum.
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

mailjaac

Quote from: Hertog_Martin on February  8, 2004, 16:38:34
Zoekfunctie is momenteel uitgeschakeld vanwege technische problemen met het forum.

das echt donders lastig

heeft iemand een idee wanneer die functie weer wordt geactiveerd

gr jaac

droeftoeter

ik wil ook zo graag zoeken

J.A.F._Doorhof

We doen ons best, maar op dit moment is het een functie die het hele forum lam lijkt te leggen.
We hebben nog een ander forum lopen met een VEEL kleinere database en daar werkt het vlekkeloos.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

suyver

Is er een indicatie of de zoek-functie op de korte termijn weer terug komt?

(Ik mis hem ook ;) )

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Erik

Wat doen we eigenlijk moeilijk die zoekfucntie heeft nooit goed gewerkt zie de andere topcis die hierover gaan.
Veel te vaak resultaten die niets met de vraag te maken hadden.

Maar goed verras me eens met die "nieuwe" zoekfunctie.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

suyver

#10
Quote from: Erik on February 17, 2004, 18:40:31
Wat doen we eigenlijk moeilijk die zoekfucntie heeft nooit goed gewerkt zie de andere topcis die hierover gaan

Dat ben ik met je eens: de "oude" zoekfunctie hoef ik ook niet perse terug te hebben. Maar ik zou wel graag een goede zoekfunctie willen. Er is heel veel goede informatie op dit forum, maar een deel daarvan is gewoon bijna niet te vinden (tenzij je inderdaad de 50 pagina's met threads allemaal door gaat lezen). En dat vind ik erg zonde... :(

Edit: Ik vind het ook raar dat de zoek-functie hier altijd zo'n probleem is geweest. Op AVS draait een prima, en snelle, zoekmachine. En daar zijn veel en veel meer leden, posts en users dan hier! ???

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...