Apple Tv3 - Youtube playlist. Is het iemand gelukt die af te laten spelen?

Started by Erik, February 4, 2013, 23:10:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Alsik een playlist selecteert speelt die netjes het nummer via de ATV AB of iPhone YT app speelt hij alleen het geselecteerde nummer binnen de playlist en stopt, elk volgend nummer moet ik opnieuw selecteren. Iemand die het wel voor elkaar krijgt de hele rits in één keer af te spelen.

Edit door Christiaan: sorry, kon je topictitel niet meer aanzien :P Heb hem even wat leesbaarder gemaakt ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Wow Erik,

Je post is toch wel erg onleesbaar in het begin. Misschien de moeite om dat iets te herschrijven ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Als ik een playlist selecteer speelt die netjes het nummer. Via de ATV afstandsbediening of iPhone Youtube app speelt die alleen het geslecteerde nummer binnen de playlist en stopt dan. Elk volgend nummer moet ik opnieuw selecteren. Iemand die het wel voor elkaar krijgt de hele rits in éen keer af te spelen?

Zo iets? :P

En met "speelt netjes het nummer" bedoel je waarschijnlijk "speelt netjes de playlist"?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

Oh my god heb ik dat echt geschreven  :o waar zat ik met mijn gedachten, bedankt voor de aanpassing veel beter zo  :D
Misschien alleen nog naar Mac gedeelte verplaatsen daar lijkt hij meer op zijn plaats, zou jij ....?  ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

kdul

Ik ben hier ook wel beniewd naar, kun je teminsten een beetje je lekker muziek luisteren zonder gedoe.

Erik

Het lukt trouwens ook niet op een ipad of iphone om een playlist af te spelen. Niet in de YT app niet onder een browser, steeds weer 1 nummer afspelen en stop.
Iemand die het daar wel voor elkaar krijgt?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill