Jailbreak voor IOS 6 is beschikbaar

Started by Bart_M, February 4, 2013, 19:48:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bart_M

Zojuist geinstalleerd en geen problemen tot dusver.  O0

Hier is de software te vinden
http://evasi0n.com/

Rielplayer

werkt idd prima. Nu weer sbsettings en fiveicondock. Meer heb ik eigenlijk niet nodig.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Bart_M

Cydia heeft nog een beetje problemen omdat er zo massaal gebruik van wordt gemaakt, hier kan je blijkbaar nog even foutmeldingen krijgen. Zou vanzelf opgelost moeten worden als het weer rustiger wordt.

Flavio

Ik ben nu ook bezig en ik hoop dat ik met PkgBackup straks alle Cydia Apps weer in 1 keer kan terugzetten. Dat is anders zo tijdrovend.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

Qris

Hoe reageert je device na het jailbreaken? Heb vroeger namelijk nog wel een last gehad van een "langzaam" interface..
Captain Obvious

Rielplayer

#5
kan niet zeggen dat ik problemen ondervind. Maar heb dan ook enkel five icon dock en SBSettings erop staan qua jailbreak
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Qris

Quote from: Rielplayer on February  6, 2013, 10:19:58
kan niet zeggen dat ik problemen ondervind. Maar heb dan ook enkel five icon dock en SBSettings erop staan qua jailbreak

Geen notifier (of hoe heette die app ook weer, dat je mailtjes bovenin de statusbalk ziet staan) ? Altijd zeer handig gevonden op mijn iPhone!

Straks de iPad maar eens onderhevig laten zijn aan een update  8)
Captain Obvious

Flavio

Ik ben  nog steeds bezig om alles weer terug te zetten.

De upgrade naar 6.1 en daarna de Jailbreak ging soepel. Het terugzetten van alle Cydia Apps minder. Ik heb dat met PkgBackup gedaan maar er zijn een aantal Apps die nog niet werken onder iOS6 en eer ik uitgezocht had welke dat waren was ik een aantal uren verder. Ook de servers van Saurik zijn nog overbelast dus met een heleboel Cydia Apps krijg je foutmeldingen.

Toen ik uiteindelijk had uitgezocht welke Apps niet compatible waren bleek Winterboard niet meer op te starten dus ben ik maar weer van begin af aan begonnen met een Restore en opnieuw een Jailbreak.
Ben nu handmatig alle Cydia Apps aan het terugzetten maar door al die server foutmeldingen gaat dat erg traag. Ik heb gelukkig voordat ik met de hele operatie begon screenshots gemaakt van alle geïnstalleerde Cydia Apps zodat ik weet wat ik moet installeren.

Wat helemaal waardeloos is dat bijna alle door mij betaald Cydia Apps voorlopig nog niet te installeren zijn, ik krijg bij allemaal een foutmelding.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

Rielplayer

Quote from: Flavio on February  6, 2013, 11:16:28
Ik ben  nog steeds bezig om alles weer terug te zetten.

De upgrade naar 6.1 en daarna de Jailbreak ging soepel. Het terugzetten van alle Cydia Apps minder. Ik heb dat met PkgBackup gedaan maar er zijn een aantal Apps die nog niet werken onder iOS6 en eer ik uitgezocht had welke dat waren was ik een aantal uren verder. Ook de servers van Saurik zijn nog overbelast dus met een heleboel Cydia Apps krijg je foutmeldingen.

Toen ik uiteindelijk had uitgezocht welke Apps niet compatible waren bleek Winterboard niet meer op te starten dus ben ik maar weer van begin af aan begonnen met een Restore en opnieuw een Jailbreak.
Ben nu handmatig alle Cydia Apps aan het terugzetten maar door al die server foutmeldingen gaat dat erg traag. Ik heb gelukkig voordat ik met de hele operatie begon screenshots gemaakt van alle geïnstalleerde Cydia Apps zodat ik weet wat ik moet installeren.

Wat helemaal waardeloos is dat bijna alle door mij betaald Cydia Apps voorlopig nog niet te installeren zijn, ik krijg bij allemaal een foutmelding.

dat is idd waardeloos. Heb alleen MyWi, echter is die tegenwoordig ook wel overbodig door de standaard tethering op de iPhone.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Thunder

Ik wacht tot aankomend weekend. Heb dan meer tijd en dan zal de eerste drukte op de Cydia servers ook wel wat minder zijn. Eerst maar eens de iPad doen, daarna de iPhone.  ;D
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable