KHARMA TOPIC , ultra high end uit Nederland!!!!

Started by Mr.M, January 30, 2013, 21:32:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bama

Quote from: maz on September  1, 2014, 20:56:05
Pffff hou op schei uit.mij moet je niet in een toko als kharma los laten want ik plunder mijn rekening....
Ik was even vergeten hoe een kharma klinkt...maar nu weet ik weer waarom ik toen de kharmas kocht.
Ik was eerste instantie van plan om te bezuinigen op hobby en DOWN TO EARTH doen maar het lukt me maar niet als je mij in zoeen omgeving loslaat......

Heb intussen veel spullen gehad en aardig wat versleten maar het blijft mooi het geluid van kharma...vooral de nieuwe S7.(elegance) iets warmer klinkend en emotioneler dan de oude serie met ceramic units.

Zal het maar onthullen ton ..

Ze hadden nog een AVALON ASCENDANT op zolder welke ingeruild was en all een tijdje stond. Peter wilde ook van de LAMM voor eind combi af welke zij jaren mee hebben gedemonstreerd want ze hebben nu een eige versterking lijn compleet van A tot Z
Welke op heel hoge niveau (prijsniveau) speelt welke achter de duure exquisits kan bij demos,

Ik heb  een bod gedaan en tot mijn verbazing werd het geaccepteerd...

Volgende week ergens komt peter ze thuis bij me opstellen...

Ergste geval als ik het niets vind hoe de avalons of de lamms klinken dan gooi ik ze weer over tijdje op het net.. Hier kan ik nooit op stukgaan.

Ondertussem de Quad L2 ht set incl de sub naar slaapkamer verplaats.morgen bij correct een surround versterkertje halen en een grotere tv voor de slaapkamer om een bioscoop effect te creeren.. Dan heb ik ook een ht thuis.... :pompom:

Ps ik heb ook set thiel 1.5 ls  welke ook  ingeruild was meegenomen uit nieuwsgierigheid om muziek te hebben in me woonkamer tot volgende week ergens.
Heb ze net aangesloten op de MOON i5 ..... Ik denk dat dit een leuk setje is voor mijn broertje de nieuwe huis....

Dus all bij all een zwaare dag voor deze audiofiellll

Voel je niet alleen gelayen ton ik hou ook van kopen kopen en kopen.hahaha



Mooie ontwikkeling, maar goed dat ik niet mee ben gegaan dus.

Toevallig nog over mijn vragen gehad?

Mitch--

#701
say what  ?!?! :-X je ging naar Kharma en kom thuis met een Lamm en Avalon set  :blink: kanonnen!!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

sultankat

Ik wil niet zuur doen Maz, maar Ascendants zijn ook niet de makkelijkste om goed te plaatsen en dan bedoel ik niet alleen qua formaat. Maarrrr: mooie aankopen hoor! Gefeliciteerd.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Fototjes
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

#704
 :)@Maz




Let's party :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

Mitch--

#705
nice!  :pompom: lekkere down to earth set inderdaad ;) hehe


SHOWCASE SHOWCASE SHOWCASE.............!! ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

#706
Quote from: sultankat on September  1, 2014, 21:13:32
Ik wil niet zuur doen Maz, maar Ascendants zijn ook niet de makkelijkste om goed te plaatsen en dan bedoel ik niet alleen qua formaat. Maarrrr: mooie aankopen hoor! Gefeliciteerd.
Maar aan één heel (voor Maz) belangrijk criterium is ruimschoots voldaan.......



Het uiterlijk is namelijk wonderschoon van de Avalons :inlove:

AbZ


Mr.M

Fotos van vandaag bij kharma..
**UNDER CONSTRUCTION**

Bama


Thanatos


sultankat

Quote from: twani on September  1, 2014, 21:18:42
Maar aan één heel (voor Maz) belangrijk criterium is ruimschoots voldaan.......



Het uiterlijk is namelijk wonderschoon van de Avalons :inlove:

Zeker! En de Ascendants staan (gelukkig) bekend als een van de minder moeilijk te integreren Avalons, al zal het een hele klus blijven om er alles uit te halen. Want ze kunnen echt zingen, zeker met zo'n powerhouse erachter.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Deleted member

#712
Respect Maz! Waanzinnig mooi spul. Ben benieuwd hoe dat in je woonkamer gaat passen en presteren!
Gefeliciteerd met deze mooie aankopen!
Stereo-fan for life!

Deleted Member 2

Hahahaha, Maz ten voeten uit! Stond er niet een high-end draaitafel te verstoffen?

Gr
Henk

Mr.M

Tnx iederee .
Ditwas weer zoeen impulsief audiofiel onweerstaanbaar moment waar ik me niet uit kon redden.... Heb me best gedaan om down to earth te blijven maar het kon gewoon niet...hoevaak kan je een lamm set vinden???

Ben zelf ook benieuwd hoe en wat gaat worden, maar met ervaring dat ik had met kharma ging het vrij goed hier met akoestiek alleen kon niet alles uit de kharmas halen.

tijdens een frequentie sweep door onze forum genoot bleek dat mijn ruimte en akoestiek heel erg goed is .grotendeels omdat ik de speakers tot 1.50 m kamer in kan trekken...

Even nog wat fotos van kharma en lamm..

Er werd bij kharma een bios op maat gebouwd voor een of ander rijke rus en jeetje wat een project....
Fotos komen eraan
**UNDER CONSTRUCTION**

Mitch--

die eindbakken zijn trouwens wel serieus GROOT! Geen verwarming meer nodig denk?!  :ohmy:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Mitch-- on September  1, 2014, 22:04:40
die eindbakken zijn trouwens wel serieus GROOT! Geen verwarming meer nodig denk?!  :ohmy:
Tis maar goed dat ik de ls 1.5 na voren kan plaatsen want die ruimte heb ik straks nodig ..hahaha en nee  verwarming hoef niet meer dit winter.. Gelukkig heb ik airco thuis dut dat scheelt.hahaha
**UNDER CONSTRUCTION**

Mitch--

Quote from: maz on September  1, 2014, 22:10:03
Tis maar goed dat ik de ls 1.5 na voren kan plaatsen want die ruimte heb ik straks nodig ..hahaha en nee  verwarming hoef niet meer dit winter.. Gelukkig heb ik airco thuis dut dat scheelt.hahaha

heftig ;) wat word je bron? Lindemann cd-speler nog steeds?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mr.M

Quote from: Onder013 on September  1, 2014, 21:50:06
Hahahaha, Maz ten voeten uit! Stond er niet een high-end draaitafel te verstoffen?

Gr
Henk

Jawel een hele mooie maar eerst me huis tekoop zetten voordat ik daar een bod op kan doen... Of inruilen met me auto plus veel bijbetaling..hahaha

Speciaal voor henk @onder 13
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

Quote from: maz on September  1, 2014, 22:12:56
Jawel een hele mooie maar eerst me huis tekoop zetten voordat ik daar een bod op kan doen... Of inruilen met me auto plus veel bijbetaling..hahaha

Speciaal voor henk @onder 13
Wat is het? :tounge2:

LABO

#722
Wow Maz je bent weer lekker bezig  :clapping:  Toch zou het me niets verbazen als je toch nog eens terugkeert naar Khama's  O0
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Quote from: Mitch-- on September  1, 2014, 22:10:49
heftig ;) w
word je bron? Lindemann cd-speler nog steeds?

Nee na de verkoop van de harbeths had ik niets meer high end...alleen kabels zijm nog high end ..haha

Tis dat ik de quads inruil kreeg anders had ik niets.

Ik heb nu dit staan kwa apparatuur.
Bron is sony. X 777es.. Een tank van cd speler met gemod dac.

Na verkoop van me kharmas besloot ik te downgraden. een ASR EMITTER. 2. Van 130 kilo op harbeth was overdreven,en om een ultra high end cd speler LINDEMANn naast de harbeths was ook teveel vond ik.dus heb maar alles gedowngrade met idee ooit weer opnieuw te hobbyen...
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Dit was het toen...met de kharmas.. @ bama... ik heb gevraagd voor je maar ze hadden helemaal geen butterfly meer zo hard is het gegaan.....
Owjaaa @onder 13 dit was er ook nog...
**UNDER CONSTRUCTION**