Audioquest hyperlitz crystal

Started by negotiata, January 26, 2013, 07:21:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

negotiata

Ik kan een setje Van deze kabels krijgen.

Kent iemand deze toevallig ? Of kan er wat over vertellen












- To be or not to be, thats the question -

negotiata

#1
.



- To be or not to be, thats the question -

chansig

Het is een kabel, beetje grijzig geschikt voor biwire. En doet wat jij denkt dat hij moet doen. Is overigens een eigenschap die alle high end kabels hebben. :D

Sorry niet boos worden....geen report to the mod...Gewoon een grapje.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

CZ79

#3
Mooi opgebouwde kabel, staat er verder niets op de kabel?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

negotiata

Quote from: cz79 on January 26, 2013, 10:25:15
Mooi opgebouwde kabel, staat er verder niets op de kabel?

Alleen de naam meer niet.
- To be or not to be, thats the question -

bmateijsen

Als je het krijgt, dan gewoon lekker proberen ;). Het is al wat oudere Audioquest, koper, in een ronde opbouw. Behoort net boven de instaplijn...

Groet,

Bjorn

CZ79

Is wel een prjizige instapper geweest als ik op WWW zoek (>1000 euro voor 2x2.5m)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

bmateijsen

Quote from: cz79 on January 26, 2013, 12:38:10
Is wel een prjizige instapper geweest als ik op WWW zoek (>1000 euro voor 2x2.5m)

Het is al een oudje, geen DBS, etc... Dat zegt overigens niet over de geluidskwaliteit, maar het is, volgens mij, een beetje vergelijkbaar met CV-8 (zonder DBS dan)

MarkD

Is inderdaad al een oudje, maar wel een prettige kabel. Ik heb hem zelf een aantal jaar geleden ook gehad. Wat ik mij ervan herinner is een mooie, volle, ronde klank. Een vrij warme kabel. Misschien niet helemaal de laatste mode. Klinkt soepel :music:, de kabel zelf is dat beslist niet! :nowink:
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

negotiata

Heb hem ondertussen nu afmaken met mooie krimpkous en sierkous en bananen pluggen erop.

Dan eens gaan luisteren heb nu de v d hul cs122.

- To be or not to be, thats the question -

negotiata

Quote from: chansig on January 26, 2013, 07:37:05
Het is een kabel, beetje grijzig geschikt voor biwire. En doet wat jij denkt dat hij moet doen. Is overigens een eigenschap die alle high end kabels hebben. :D

Sorry niet boos worden....geen report to the mod...Gewoon een grapje.

Gr Hans

Haha Hans,

We kunnen wel tegen een grapje.
En naar mijn weten heb ik nog nooit een report to mod gedaan op een keer na dan toen er een spammer actief was.
- To be or not to be, thats the question -

negotiata

Kwam dit setje weer tegen ! Nooit niks mee gedaan. Zijn zo dik als tuinslang. Misschien ff mee spelen met die vintage kabels.
- To be or not to be, thats the question -

xlr8

Lijkt me meer een Monster Cable M- serie van vroegah dan een AC ?  Maar goed, topic is van geoxideerd 2013 dus je hebt 'm niet vergeleken met de VDH ?

negotiata

Quote from: xlr8 on September 21, 2019, 08:59:10
Lijkt me meer een Monster Cable M- serie van vroegah dan een AC ?  Maar goed, topic is van geoxideerd 2013 dus je hebt 'm niet vergeleken met de VDH ?

Gekocht een topic aangemaakt . Voornemens vehad om hem aan tr sluiten. Toen in de vergetelheid geraakt. Kwam hem na verhuizing weer tegen. Dus nog niks mee gedaan maar zit nu weer in de planning
- To be or not to be, thats the question -