Wordt dit de nieuwe MAC Pro?

Started by BernHardN, January 23, 2013, 18:54:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Erik

Wel meteen een leuk bijzettafeltje.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

weust

Alleen al omdat er een blu-ray speler in zit klopt er geen hout van.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

alexander2

Quote from: weust on January 23, 2013, 19:13:40
Alleen al omdat er een blu-ray speler in zit klopt er geen hout van.

Waarom?

weust

Omdat Steve Jobs jaren gelden al heeft aan gegeven net te geloven in de toekomst van optische media.
Daarom zie je het ook niet terug in de huidige iMacs, MacBooks en Mac Mini's.

Komt nog bij dat er geen uitbreidingssloten inzitten, dus waar wil je de fiber channel kaarten in stoppen?
Bedenk wel dat de Mac Pro ook ingezet word als server.

Leuk zo'n "concept" tekening, maar zo lang Apple niet iets zelf wat aankondigt, blijft het nep.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Audiofiel

Duidelijk een hoax, zo'n Mac Pro zal er nooit komen. ;D

Quote from: weust on January 23, 2013, 21:16:11
Omdat Steve Jobs jaren gelden al heeft aan gegeven net te geloven in de toekomst van optische media.

"A bag of hurt" :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

weust

Indeed. Nergens meer voor nodig.
Kunt er altijd nog een losse speler/brander aan hangen als het echt niet anders kan.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

alexander2


Delesh

Lijkt me raar dat mac zo een model zou uit brengen. Vooral in het pro segment
Woonkamer : Tag Mclaren AV32R - parasound 5250 - OPPO BDP-105 Darbee -quadral Montan VIII - quadral Base VIII - wireworld speaker kabel Equinox® 7 - wireWorld power cord Aurora™ 7 - ULTRAVIOLET 7 HDMI kabel -vortexbox streamer zelf gemaakt - lg hecto
Headphone setup : hd-800 sennheiser - amb headphone amp M3 met Q11 voeding - Hifiman HE-400 (voor men vrouw)

Etiennevh

Leuke brug voor als je een treinbaan op de zolder hebt, maar meer niet.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

John Wx

Quote from: Etiennevh on April 30, 2013, 22:46:33
Leuke brug voor als je een treinbaan op de zolder hebt, maar meer niet.

ja en dan verder bouwen en de MAC mag het gehele digitale project voor zijn rekening nemen
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Etiennevh

Quote from: John Wx on May  1, 2013, 10:27:24
ja en dan verder bouwen en de MAC mag het gehele digitale project voor zijn rekening nemen
:baaa:

;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

John Wx

Quote from: Etiennevh on May  1, 2013, 10:30:46
:baaa:

;)

Er zijn hobbyisten die het vast wel hebben http://www.youtube.com/watch?v=uXHiwDUN5AY

en maar zeggen wat een gekke die audio/video mensen met hun kabeltjes
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Etiennevh

Mijn collega haar man heeft voor 180.000,00 (niet overdreven, we hadden het laatst over haar enorme (extra) inboedel verzekering) aan modeltreintjes. De gehele zolder is 1 groot madurodam pleintje met boompjes, rails, meer dan 30 treinstellen en diverse perrons etc. en helemaal met de iPad te bedienen. Schitterend om een keer te zien, maar nooit van mijn leven. ;)  :withstupid:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Erik

kijk voor de grap eens in zo'n Marklin winkel en je begrijpt waarom.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

weust

Vroeg mij dat ook eens af, en vroeg een modelbouwwinkeleigenaar hoe dat zo kwam.
Blijkt dat sinds praktisch alles digitaal aangestuurd word tegenwoordig, de prijzen omhoog gegaan zijn.
Zonder de digitale aansturing vallen de prijzen voor een locomotief nog wel mee, maar door de kleine electronica word het stukken duurder.
Scheelt zo'n 150 to 200 dacht ik.

En als je dan een zolder vol hebt staan, dan wil dat wel hard gaan met de inboedelverzekering :-)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

rijstfj


rijstfj


Peerless Monster

Mij ook... Een rol beschuit op je bureau.
Mooi en enorm krachtig. Ga er maar voor sparen... ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

alexander2


VlisChris

Wat een geniaal simpel ontwerp 8)
Qua design in ieder geval weer eens compleet vernieuwend, en dat kunnen ze eigenlijk wel een beetje gebruiken bij Apple geloof ik. Ben benieuwd of dit voor andere producten ook de trend wordt: trend breken :) Ben overigens ook bijzonder benieuwd naar de prijs; de huidige zijn al "niet goedkoop" maar dat zal hier niet positief veranderen vermoed ik een beetje :angel:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

TopGun2010

Wel bijzonder, ben ook benieuwd naar de prijs. En ook nieuw, hij wordt gemaakt in de US!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

alexander2

Quote from: TopGun2010 on June 13, 2013, 21:09:59
Wel bijzonder, ben ook benieuwd naar de prijs. En ook nieuw, hij wordt gemaakt in de US!

Ik denk dat het meer assemblage is van componenten of gaan zij alles echt zelf produceren?

ProXius

Erg mooi ding, maar afgezien van het design en dus de interne plaatsing, niet heel erg revolutionair natuurlijk. ;)
Zelf draai ik al ruim een jaar op een 6 fysieke core intel met 32GB en SSD schijven en dubbele videokaart...
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

alexander2

Quote from: ProXius on June 13, 2013, 21:26:19
Erg mooi ding, maar afgezien van het design en dus de interne plaatsing, niet heel erg revolutionair natuurlijk. ;)
Zelf draai ik al ruim een jaar op een 6 fysieke core intel met 32GB en SSD schijven en dubbele videokaart...

Hoe ziet dat eruit foto gaarne. ;)
full specs please. :D

Wat heeft dat moois gekost?
Waarom zo een turbo machine?