Voeg Windows Media Center toe aan Windows 8 Pro tot 31 Jan

Started by Ghosty J, January 21, 2013, 10:31:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ghosty J

Voeg Windows Media Center toe aan Windows 8 Pro









Als Windows 8 Pro op je pc is geïnstalleerd en je wilt Windows 8 Media Center Pack hebben om met Windows Media Center live tv-programma's te kunnen bekijken en opnemen, kun je gebruikmaken van de volgende speciale aanbieding:

Windows 8 Media Center Pack is gedurende een beperkte periode gratis verkrijgbaar **


Om een gratis productcode en Windows 8 Media Center Pack te kunnen ontvangen, moet je een geldig e-mailadres opgeven in de daarvoor bestemde ruimte. Zodra je je gratis productcode ontvangt via het door jou opgegeven e-mailadres, volg je de instructies voor het toevoegen van Windows 8 Media Center Pack die later op deze pagina zullen verschijnen.



http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/feature-packs


QuoteWindows 8 Pro Pack of Windows 8 Media Center Pack toevoegen aan jouw versie van Windows

1.
Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik op Zoeken.

(Met een muis ga je vanaf de rechterbovenkant van het scherm naar beneden en klik je op Zoeken.)

2.
Typ onderdelen toevoegen in het zoekvak en tik of klik op Instellingen.

3.
Tik of klik op Onderdelen toevoegen aan Windows 8 en doe het volgende:

Als je een productcode moet kopen, tik of klik je op Ik wil online een productcode kopen.

Vervolgens word je door de stappen geleid voor het kopen van een productcode en wordt deze voor je ingevoerd.


Als je al een productcode hebt, tik of klik je op Ik heb al een productcode gekocht.


4.
Voer je productcode in en klik op Volgende.

5.
Lees de licentievoorwaarden, selecteer het keuzevakje om de licentievoorwaarden te accepteren en klik op Onderdelen toevoegen.



Als je Windows 8 hebt, zal je pc automatisch opnieuw opstarten met Windows 8 Pro en Media Center geïnstalleerd.

Als je Windows 8 Pro hebt, zal je pc automatisch opnieuw opstarten met Windows Media Center geïnstalleerd.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ejorne

Heeft iemand ervaring met MCE onder windows 8?

Ik zie dat je het nu voor €9,99 kunt kopen. Dat lijkt me niet al teveel geld. Maar er zijn natuurlijk ook gratis alternatieven zoals XBMC en MePo of andere betaalde alternatieven zoals jRiver. Ik vraag me af hoe MCE zich hier tegenover kan meten?

Ik heb overigens nu XBMC draaien op mijn Windows 8 pro die ik in dezelfde aanbiedingsperiode voor €29,99 heb aangeschaft. En met een eenvoudige register aanpassing is het mogelijk om de Green-button van de gangbare MCE-Remote controller (of elke andere remote die de Green-button kent) het Windows startscherm te openen.

Dit is werkelijk ideaal! Althans, voor mij... Ik gebruik mijn Windows 8 pc voornamelijk als HTPC en kan nu dus voor 99,99% mijn complete pc bedienen met enkel mijn Logitech AB. Als ik XBMC wil verlaten druk ik simpel de Greenbutton. Dan kan ik bijvoorbeeld Foobar starten. Zo scroll ik door al mijn te gebruiken apps en programma's en start zo nu en dan de pc even opnieuw op...