Studio Alkmaar Audio Show 2013

Started by Lord Elrond, January 19, 2013, 22:07:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deleted Member 2

Als we het dan toch over ergernissen hebben: Audio aan zee presenteerde hun muziek server. Een medewerker van audio aan zee staat met een lage bromstem dwars door de presentatie heen zeer hinderlijk te kletsen. De presentator voelt zich duidelijk opgelaten maar durft niet in te grijpen (naar zijn baas?). Na de bromstem opmerkzaam gemaakt te hebben dat hij nogal stoort............gaat hij daar gewoon mee door.

Helaas pindakaas. Streep door Audio aan zee

Lord Elrond

Quote from: Antoine on February 19, 2013, 23:23:24
Als ik 't zo lees is het eigenlijk best wel vreemd dat ze jou niet vooraf geconsulteerd hebben over de muziekkeuze! :blink:

Bedoel je dames? En ik denk dat je 't vooral storend vond omdat ze juist jou die amicale aandacht niet gaven! :D

Antoine ik weet niet of je het goed gezien had ^^ maar de damens in kwestie waren ook maar net droog achter de oren ;)

Maar ff alle gekheid op een stokkie ik hoop op een betere audio show volgend jaar :)
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

WillyP

#27
Quote from: Onder013 on February 20, 2013, 09:59:24
Als we het dan toch over ergernissen hebben: Audio aan zee presenteerde hun muziek server. Een medewerker van audio aan zee staat met een lage bromstem dwars door de presentatie heen zeer hinderlijk te kletsen. De presentator voelt zich duidelijk opgelaten maar durft niet in te grijpen (naar zijn baas?). Na de bromstem opmerkzaam gemaakt te hebben dat hij nogal stoort............gaat hij daar gewoon mee door.

Helaas pindakaas. Streep door Audio aan zee

Hier krijgt Audio aan Zee een tik die onterecht is. De demonstratie van de streamer werd inderdaad verstoord door twee luid pratende heren, alleen volgens mij van Guru Audio, niet van Audio aan Zee. Ik was erbij toen de eigenaar van AaZ beide heren vroeg om ergens anders te gaan praten. Dat hielp even.

Ik heb verder geen bemoeienis met Audio aan Zee, maar de eigenaar treft geen blaam volgens mij. Ik vond de streamer zeker interessant maar die kon ik niet zo goed beluisteren vanwege dat geklets. Later ben ik de streamer nog tegengekomen een verdieping hoger. Ook daar klonk hij goed.

Groet,

Willy

Edit: schrijffoutjes weggewerkt

clockwork

Ik lees inderdaad enthousiaste verhalen over die streamer. Zijn er hier toevallig al gebruikers?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Lord Elrond

Over het algemeen kan je niet voorkomen dat er tijdens audio shows er gepraat wordt daar voor is er te veel beweging in en rond om de produkten en luister ruimtes  ;)
Maar ik geef je groot gelijk het is heel storend als er mensen op behoorlijk geluids nivo staan te praten terwijl dat ook ff kan wachten.



Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

Erik van Voorst (in memoriam)

Quote from: WillyP on February 22, 2013, 16:56:58
Hier krijgt Audio aan Zee een tik die onterecht is. De demonstratie van de streamer werd inderdaad verstoord door twee luid pratende heren, alleen volgens mij van Guru Audio, niet van Audio aan Zee. Ik was erbij toen de eigenaar van AaZ beide heren vroeg om ergens anders te gaan praten. Dat hielp even.

Edit: schrijffoutjes weggewerkt

..EVEN....dat is toch werkelijk te gek voor woorden......die lui moeten geweerd worden...volkomen respectloos tov de muziek en de luisteraars....misschien hebben ze niet zoveel met muziek ? ...in ieder geval hebben ze niets met de consument, dus wat doen ze daar...wegwezen heren...en ik knoop jullie naam maar meteen in mijn oren.

Ik vind het ook een tik naar Ben toe....die doet moeite en dan zit hij ineens met twee van die babbelaartjes opgescheept  :devil:
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!