HMV stores in GB aan de financiele afgrond

Started by Lightspeed, January 15, 2013, 14:06:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lightspeed

http://www.whathifi.com/forum/hi-fi/hmv-gone-but-not-forgotten

En daar gaat helaas weer een winkel icoon.
Blijkbaar ook niet meer wat het geweest is.  Tja, andere (digitale)tijden en daarop inspelen blijkt nog niet zo eenvoudig te zijn.  :dontgetit:

Ik ben in 1996 in London in de HMV store op Oxford Street geweest met flink wat £ op zak.
En bij binnenkomst stond ik versteld van het gigantische vloeroppervlak met bijbehorende inhoud, heb 2half uur rondgedoold en wat kunnen vinden/kopen.  :bigsmile:  :music:
Toen ook nog bij Virgin MegaStores binnengelopen. Die had je in '97/2000 ook nog even in NL.
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

Mediasluis

Blijven ze op het internet bestaan?
Ik heb heel vaak daar besteld.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

yorkie13

Die hadden toch een tijdje een cd fabriekje in de keder daar ?

Jammer, afgelopen jaar met pasen er nog langs geweest en wat (beter) betaalbare BR meegenomen.

weust

Site is ook niet bruikbaar op het moment.

Ik bestelde er regelmatig CD's omdat die inclusief verzendkosten goedkoper waren dan bij de Media Markt.
Jammer dat het zo loopt.

Die in Oxford Street ben ik in 2006 geweest. Knap grote winkel idd :)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4