Animaties eet notebook baterijen

Started by takev, May 11, 2002, 02:34:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 37 Guests are viewing this topic.

takev

Hoi,

Als ik op het forum aan het kijken ben, voor de bericht indexen dan
wordt mijn CPU zwaar belast, waarschijnlijk door de geanimeerde icoontjes aan de linkerkant van een bericht.

Hierdoor gebruikt mijn systeem al meer stroom, daar komt nog bij dat mijn notebook dan ook nog begind geforceerd te koelen wat nog meer stroom kost en ook nog eens iritant lawaai maakt.
Het CPU verbuik maakt ook nog het browsen langzamer.

Het zal mischien wel lekker werken met IE, maar ik gebruik konquerer onder Linux. Zou je mischien andere niet animeerende iconen kunnen gebruiken?

Gegroet

J.A.F._Doorhof

#1
De iconen zijn van de bezoekers, ik kan daar niets aan doen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

takev

#2
Nee, ik bedoel die icoontjes van die mapjes die in de brand staat. aan de linkerkant van een thread (niet een bericht, sorry)

J.A.F._Doorhof

#3
Dan moet er wat anders mis zijn, die animaties zijn nog geen 4kb groot, en die kan/wil ik niet veranderen. Dan moet ik ook alle smileys die bewegen veranderen.

Ik denk dat ik dan veel mensen eerder teleurstel.
Op mijn laptop gaat het trouwens wel allemaal goed.
Maar ja, ik had verloor ook geen cpu cycles aan de banners van ITC HT.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

takev

De nieuwe look is veel beter, dank je. Het leest ook rustigger.

De smily animaties zijn geen probleem, want deze animeren niet zo snel als de oude flammende mapjes.

Henk

Als je Webwasher gebruikt kun je o.a. aangeven hoe je animaties wilt zien (b.v. alleen het eerste beeld, of maar een rondje).

Met dit programma kun je ook nog allerlei andere 'rotzooi' die je vanaf verschillende sites binnenkrijgt wegfilteren.