Gedownloade film afspelen op tv

Started by redcap1, January 8, 2013, 21:27:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

redcap1

Dowload films onder X264.
Wil deze afspelen met externe harde schijf en aansluiting op mijn Samsung 7000 serie tv.

Heb ik daar nog een programma voor nodig die alles omzet in een afspeelbare film?
Ik download films met nederlandse ondetitels.
Wil dat deze dan ook gebruikt worden in de film.

Heb eerder films gedownload onder DvD 5 en de film op een schijf gebrand.
Film werd eerst door Imgburn behandeld en daarna heb ik film op DvD gebrand.

Graag hulp.

Pjotr

#1
Ik neem aan dat je gewoon een MKV of AVI bestand hebt? Gewoon op externe schijf zetten en proberen.
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

modde239

Quote from: _ MarcelloW _ on January 11, 2013, 13:57:53
je hebt een mediaspeler nodig.

Volgens mij heeft zijn tv een ingebouwde mediaspeler.....

_ MarcelloW _

Dan nog heeft hij een mediaspeler nodig.
TV's zijn bedoeld om weer te geven, mediaspelers om af te spelen.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Raymond187

Quote from: _ MarcelloW _ on January 11, 2013, 15:36:09
Dan nog heeft hij een mediaspeler nodig.
TV's zijn bedoeld om weer te geven, mediaspelers om af te spelen.

nope. me maat stak een USB met *.avi bestand zo in ze TV en kon het bestand afspelen zonder MP ertussen.

modde239

#6
Same here heb een LG 55inch LED tv met ingebouwde mediaspeler en speelt veel bestanden (Divx HD, MKV 720p/1080p) zonder probleem af. Gewoon bestanden op een usb-stick of externe HD zetten en spelen maar.... :popcorn:

alexander2

Quote from: Raymond187 on January 11, 2013, 15:38:24
nope. me maat stak een USB met *.avi bestand zo in ze TV en kon het bestand afspelen zonder MP ertussen.

Avi dat zijn toch mini bestandjes?

Raymond187

Dan si een film 700MB idd. Dat zijn bestanden die ik iig niet afspeel.

alexander2

Begrijp sowieso niet dat mensen een fantastisch panel hebben staan en waardeloze kwaliteit kijken. :-\
Is voor mij hetzelfde als iemand een Hifi set heeft staan van pak hem beet € 10.000 en een cassettebandje gaan afspelen maar ja ieder zijn ding. :D

Raymond187

Quote from: alexander2 on January 21, 2013, 15:23:41
Begrijp sowieso niet dat mensen een fantastisch panel hebben staan en waardeloze kwaliteit kijken. :-\
Is voor mij hetzelfde als iemand een Hifi set heeft staan van pak hem beet € 10.000 en een grammafoonplaat gaan afspelen maar ja ieder zijn ding. :D
:D

Ach...als je voor je werk in een hotel zit dan is het wel prima op je laptop.

alexander2

Quote from: Raymond187 on January 21, 2013, 15:51:09
:D

Ach...als je voor je werk in een hotel zit dan is het wel prima op je laptop.

DSK had geen filmpjes nodig. :D

Fox

Quote from: alexander2 on January 21, 2013, 15:23:41
Begrijp sowieso niet dat mensen een fantastisch panel hebben staan en waardeloze kwaliteit kijken. :-\
Is voor mij hetzelfde als iemand een Hifi set heeft staan van pak hem beet € 10.000 en een cassettebandje gaan afspelen maar ja ieder zijn ding. :D

Komt door een extreem grote mate van onkunde in NL op gebied van A/V.

Ik heb onlangs nog aan een collega geprobeert uit te leggen dat als hij via z'n scart-verbinding tussen zijn digitale ontvanger en tv toch eigenlijk weer analoog kijkt...  :confused:
Hij zou eens gaan kijken naar HDMI kabel :D

_ MarcelloW _

Quote from: modde239 on January 11, 2013, 15:44:46
Same here heb een LG 55inch LED tv met ingebouwde mediaspeler en speelt veel bestanden (Divx HD, MKV 720p/1080p) zonder probleem af. Gewoon bestanden op een usb-stick of externe HD zetten en spelen maar.... :popcorn:

Totdat je een extern ondertitelbestand wil gaan gebruiken...
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

modde239

Quote from: _ MarcelloW _ on January 23, 2013, 09:26:39
Totdat je een extern ondertitelbestand wil gaan gebruiken...

No problemo hier met srt.bestanden......werkt zoals het zou moeten....

apogeefreak

Inderdaad de media speler in de samsung 7000 serie is verassend met ondertitels en zelfs 3d ondertitels.
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

Dru

De ingebouwde mediaplayers van TV's werken verassend goed. Ook subs geen probleem.

_ MarcelloW _

Netjes!!

Alleen jammer dat het er dan niet zo uitziet:



Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

alexander2

Quote from: _ MarcelloW _ on January 23, 2013, 15:35:41
Netjes!!

Alleen jammer dat het er dan niet zo uitziet:





Zal ik iets geks zeggen het maakt mij totaal niets uit hoe de lay out is zolang het maar perfect beeld geeft. ;)
maareh het oog wil ook wat. :D

modde239

Tja je kan niet alles hebben maar het is wel prettig dat de meeste smart tv's tegenwoordig een ingebouwde mediaspeler hebben voor de gemiddelde consument.....zelf gebruik ik de Dune D1 met Dune Explorer videowall.... :D