Optoma 3d brillen

Started by Jeroen van Ooijen, January 1, 2013, 10:41:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen van Ooijen

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een optoma beamer gekocht de HD300X FullHD 3D,ik heb daarbij 2 3d brillen gekocht Optoma 3D Bril ZD201,alleen mijn vraag is of deze wel geschikt zijn of dat ik nog iets mis van een ontvanger.
Ik heb me dit wel aan laten raden door een expert,maar ik twijfel nu.
Dus voordat ik het morgen ga uitpakken wil ik zeker zijn of ik dit goed heb gedaan.
Alvast bedankt!

Gr Jeroen

modde239

#1
Quote from: Jeroen van Ooijen on January  1, 2013, 10:41:03
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een optoma beamer gekocht de HD300X FullHD 3D,ik heb daarbij 2 3d brillen gekocht Optoma 3D Bril ZD201,alleen mijn vraag is of deze wel geschikt zijn of dat ik nog iets mis van een ontvanger.
Ik heb me dit wel aan laten raden door een expert,maar ik twijfel nu.
Dus voordat ik het morgen ga uitpakken wil ik zeker zijn of ik dit goed heb gedaan.
Alvast bedankt!

Gr Jeroen

Jeroen je hebt naast de 3D brillen ook een RF emitter nodig....

http://www.optomaeurope.com/3D-RF.aspx

http://www.optomaeurope.com/uploads/manuals/3D-RF%20Glasses-M-en.pdf

Jeroen van Ooijen

Dat heeft de verkoper mij er niet bij verteld,is zo'n RF emitter dan ook echt nodig vraag ik me dan af of zit dat in de projector.

Gr Jeroen

modde239

Quote from: Jeroen van Ooijen on January  1, 2013, 13:49:58
Dat heeft de verkoper mij er niet bij verteld,is zo'n RF emitter dan ook echt nodig vraag ik me dan af of zit dat in de projector.

Gr Jeroen

Volgens Optoma zit het niet in de projector.....en heb je de emitter nodig.....

Jeroen van Ooijen

Kun je die emitters ook los kopen?ik en kan ik daar de brillen die ik nu heb gekocht dan ook gebruiken?
Of is het handiger de boel trug te sturen.

modde239

Quote from: Jeroen van Ooijen on January  1, 2013, 19:40:06
Kun je die emitters ook los kopen?ik en kan ik daar de brillen die ik nu heb gekocht dan ook gebruiken?
Of is het handiger de boel trug te sturen.

Jeroen ik heb het nog even op internet uitgezocht je hebt namelijk 2 systemen voor 3D brillen bij deze Optoma namelijk DLP link en met RF. Bij RF heb je een emitter nodig. De bril die jij hebt werkt met het DLP link systeem en dan heb je geen emitter nodig.....
Conclusie je kan met jouw aankoop 3D kijken zonder extra aankoop.....

Veel kijkplezier.... :D

Jeroen van Ooijen

Oh wauw geweldig,jullie zitten er al wat langer in dan ik,sterker nog ik begin net.
Bedankt dat je het even voor me hebt uitgezocht,slaap ik weer wat rustiger  :happy:

Greetzzz