De HTforummaandlijst voor Qobuz

Started by Bas Akkerman, December 31, 2012, 13:58:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wil je bijdragen aan de abonnementskosten voor Soundiiz ($36 per jaar)?

Ja, handig als ik de Qobuz-lijst in Spotify of Excel kan krijgen. Ik stuur Bas een PM.
Nee, het is wel goed zo.

DofN

Fijn he dat de albums van Nik Bärtsch op Q staan.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

blue-eyes

De link aanklikken werkt prima!

Als ik op de iPad zoek, voor mijn Linn streamer, vind ik 'm niet. HTFORUMLIJST kent ie niet. Op welke naam moet ik zoeken, of hoe?
Nu even gemakkelijk gevraagd, ik ga later zelf ook even beter zoeken hoe en wat :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Bas Akkerman

#153
Quote from: doorofnight on September  1, 2018, 22:55:41
Fijn he dat de albums van Nik Bärtsch op Q staan.
Heel fijn dat veel van ECM er op staat! Het sublime-abonnement vind ik het meer dan waard!

Quote from: mijkie on September  2, 2018, 06:26:24
Iink werkt [emoji1303]
Top!

Quote from: Blue-Eyes on September  2, 2018, 09:09:03
De link aanklikken werkt prima!

Als ik op de iPad zoek, voor mijn Linn streamer, vind ik 'm niet. HTFORUMLIJST kent ie niet. Op welke naam moet ik zoeken, of hoe?
Nu even gemakkelijk gevraagd, ik ga later zelf ook even beter zoeken hoe en wat :)
Ik heb hem openbaar op mijn profiel gezet. Als je op bas_akkerman als gebruikersnaam zoekt, zou je hem ook moeten vinden.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

blue-eyes

#154
Gelukt. Thx!

In de Qobuz browser volg ik je playlist (subscribe), op de Linn app (Kazoo) zie ik 'm dan onder My playlist van Qobuz.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Bas Akkerman

Quote from: Blue-Eyes on September  2, 2018, 21:48:12
Gelukt. Thx!

In de Qobuz browser volg ik je playlist (subscribe), op de Linn app (Kazoo) zie ik 'm dan onder My playlist van Qobuz.
Dank je! Die uitleg zal ik ook in de startpost zetten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

mijkie

maarruh Bas, ik heb geen Qobuz en wat mij betreft, mag je ook verder gaan met een HT-lijst in Spotify  ;)
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

fasteddie


Bas Akkerman

Quote from: mijkie on September  3, 2018, 18:14:55
maarruh Bas, ik heb geen Qobuz en wat mij betreft, mag je ook verder gaan met een HT-lijst in Spotify  ;)
Begrijp ik. Ik heb alleen geen Spotify meer. De kwaliteit vond ik minder en het verdienmodel voor de artiesten is minder. Vandaar dat ik destijds over ben gegaan op Qobuz.

Ik denk niet dat het er is, maar ikmzal nog eens kijken of je een Qobuz-lijst kunt importeren in Spotify.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

mijkie

Lijkt me top, kunnen de spotify gebruikers ook weer nieuwe muziek ontdekken !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Bas Akkerman

Quote from: mijkie on September  4, 2018, 20:23:09
Lijkt me top, kunnen de spotify gebruikers ook weer nieuwe muziek ontdekken !
Of gewoon kiezen voor een dienst die de artiesten beter betaalt. :tounge:

Ik zie dat je met Soundiiz playlist over kan zetten. Eens zien of dat ook met een gratis Spotify-account kan.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

fasteddie


Bas Akkerman

#162
Sorry, er bij ingeschoten. Helaas zie ik dat de gratis versie van Soundiiz alleen playlists van 200 tracks of minder kan omzetten. Alleen de betaalde versie van Soundiiz kan meer tracks omzetten.

Ik ga dus op zoek naar een alternatief, maar ik vrees met grote vrezen...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

fasteddie

Sorry sorry? Ben je gek....vind al leuk dat je initiatief hebt genomen!

Bas Akkerman

Vind ik tof dat je het zegt. Ik zou alleen zo graag ook de mensen met Spotify bedienen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

fasteddie

Das waar, maar ik zoek ze gewoon op op Spotify.....ben ik ook weer van de straat ::)

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

mijkie

Als Fasteddie die lijst dan deelt, is het alsnog voor elkaar [emoji1]
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Bas Akkerman

De lijst van september is bijgewerkt en die van oktober gemaakt. Veel plezier!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

#169
Quote from: mijkie on October 28, 2018, 09:47:23
Als Fasteddie die lijst dan deelt, is het alsnog voor elkaar [emoji1]
Zat ik ook aan te denken, maar dat is aan hem. :)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

fasteddie


mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Bas Akkerman

Quote from: fasteddie on October 28, 2018, 16:59:32
^^

Gooi het in de groep!
Zou je dat echt willen doen? Geweldig man! Mag ik die link dan ook hier plaatsen? Uiteraard met verwijzing naar jou.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

De lijst van november staat erop.

Fasteddie, zou je nog de Spotify-lijst willen samenstellen?

Een ander alternatief is om te kijken of mensen willen bijdragen aan de kosten van Soundiiz. Dat is $36 per jaar.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

fasteddie

"Fasteddie, zou je nog de Spotify-lijst willen samenstellen?"

Zie mijn PM....