Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187

Quote from: high-q on July 16, 2019, 09:54:44
Jemig Ray,

Tijd niet op het forum geweest, lees ik dit ineens. Wat een verhalen man, idd hoog wtf-gehalte!!  :crazy: :ph34r:
Wens je echt ontzettend veel beterschap. Sterkte voor jou en je gezin!
Thanks Q :)

Ben nu ruim 3 maanden verder en het gaat gelukkig wel beter. Kan al lopen zonder krukken  :thumbs-up:

Vanavond Alladin kijken op het scherm. Lijkt me een leuke film. :popcorn:

Ralf67


denoontje

Goed man!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Martijnst1990

Pff, wat een heftig verhaal Raymond! Ik lees net in RalpH zijn topic dat het nog steeds allemaal niet mee zit zeg :( Verder nog wel lekker bezig met films kijken?

Ik ga zelf ook later dit jaar projecteren, vrijdag aanstaande kijken bij een JVC DLA-X5500. Qua scherm vind ik het lastig, ook al best wat gelezen over EliteScreens, maar ik lees dat jij er niet zo blij mee bent?

Veel beterschap in ieder geval!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raymond187

Thx Martijn,

Zit idd niet mee :'(

Door het kudt ongeluk ook nog eens me baan kwijt en nog steeds elke dag pijn ...is niks fijns aan........als ik het ongeluk nou zelf had veroorzaakt had ik mezelf nog de schuld kunnen geven, maar dat is niet zo. Dus dankzij een ander in de shit...rrraargggg

Films kijken doe ik niet zo veel. Meer series, want die worden steeds beter en de films vallen mij vaak tegen.

Ik stream sinds September op Twitch en COD warzone. Ook erg leuk om te doen. Moest wel een nieuwe Game PC bouwen AMD R7 3700x en GTX 2070 super oc. Draait prima.

ahhh gaaf joh een 5500 nog wel Doe maar luxe  O0

Ik ben nog steeds elke x rete blij als ik de PJ aanslinger met groot scherm en de kids genieten ook optimaal.

Ik heb de CIneGrey 5D tap.  en de SOny HW 55. De mooie kleuren vallen weg in het doek. zwart waardes zijn wel beter dan ons vorige witte Kingston doek. Smiddags kan je goed film kijken.

Maar ik mis de mooie kleuren en de punch die ik wel op het witte doek had.

Ach... weer wat geleerd.


denoontje

O ray dat is niet nice zeg.
Veel sterkte.

En in deze tijd kunnen we ook niet een m&g doen.

Maar fijn dat je met het gezin nog kan genieten van de ht.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


blue-eyes

Zuur zeg........ Sterkte, beterschap!

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Tabcam

Man, een echt WTF verhaal, behalve een aanrijding ook nog een medische misser en je baan kwijt. Daarbovenop nog eens de Covid-19-crisis. De Duvel schijt wel heel erg op één hoop :nopompom:.

Ben blij te lezen dat je nog steeds kan genieten en heel veel sterkte met alles!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Martijnst1990

Quote from: Raymond187 on April 20, 2020, 18:05:03
Thx Martijn,

Zit idd niet mee :'(

Door het kudt ongeluk ook nog eens me baan kwijt en nog steeds elke dag pijn ...is niks fijns aan........als ik het ongeluk nou zelf had veroorzaakt had ik mezelf nog de schuld kunnen geven, maar dat is niet zo. Dus dankzij een ander in de shit...rrraargggg

Films kijken doe ik niet zo veel. Meer series, want die worden steeds beter en de films vallen mij vaak tegen.

Ik stream sinds September op Twitch en COD warzone. Ook erg leuk om te doen. Moest wel een nieuwe Game PC bouwen AMD R7 3700x en GTX 2070 super oc. Draait prima.

ahhh gaaf joh een 5500 nog wel Doe maar luxe  O0

Ik ben nog steeds elke x rete blij als ik de PJ aanslinger met groot scherm en de kids genieten ook optimaal.

Ik heb de CIneGrey 5D tap.  en de SOny HW 55. De mooie kleuren vallen weg in het doek. zwart waardes zijn wel beter dan ons vorige witte Kingston doek. Smiddags kan je goed film kijken.

Maar ik mis de mooie kleuren en de punch die ik wel op het witte doek had.

Ach... weer wat geleerd.
Die Sony is ook wel een mooi ding hoor! Ook nog even naar gekeken. Snap wel wat je bedoelt met dat de series steeds beter worden, maar een potje gamen op die monster PC is ook zeker geen straf :D

Mooi dat je je ondanks alles in ieder geval nog vermaakt..
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raymond187

Thx all,

zeker klote allemaal, maar mij krijgen ze niet zo makkelijk klein  O0

Nieuwe baan vinden gaat wat langer duren dan normaal, maar het zij zo.

Raymond187

Moguhh,

Tijd voor lekkere koffie B-)

Zijn er meer koffie liefhebbers hier?

Wij bestellen onze bonen bij Wakuli, zij leveren bonen waar de boeren een eerlijke loon ontvangen en ERG lekkere bonen leveren.
Het is voor het eerst dat ik thuis koffie drink.

De bonen zijn vers en wordt met een brievenbus pakketje geleverd, dus je ontvangt het ook als je niet thuis bent.

Als je onderstaande link gebruikt dan krijg je 1 zak bonen gratis (Y)

Link - https://www.wakuli.com/referral?grsf=kb39uo

Enjoy!!

Voor de koffie liefhebbers uiteraard en NEE deze toko is niet van ons en we hebben geen aandelen. Met deze link krijg jij een gratis zak bonen en wij ook.


Raymond187


denoontje

tja net koffiebonen besteld bij brandzaak voor in de machine.
Zal het eens bekijken.

Tabcam

Hou zeker van lekkere koffie :coffee: maar de hoeveelheid verschilt nog wel eens. Heb een tijd lang erg lekkere koffie bij Stookers besteld maar dan moet ik erg opletten wanneer ik nieuwe bestel, dat gaat wel regelmatig fout :wacko:!

Heb tegenwoordig gewoon lokale, relatief goedkope biokoffie en zie het als een uitdaging om die zo goed mogelijk te zetten :angel:. Geniet van je koffie!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Raymond187

We hebben nu bonen uit Ethiopia die vinden we erg lekker. Zijn ook elke x vers en de verpakking is relatief klein 225gr, zodat je het niet te lang in het koffie apparaat hebt.

De Illy Brasil bonen vind ik ook lekker.

Ik moet alleen nog de koffieapparaat iets tweaken qua temperatuur. Hij mag ietsie warmer zijn. Als hij te warm staat proef je meteen, want dan verbranden de gemalen bonen en dan krijg je een bittere smaak. Erg zonde.

Mjahh beetje trial and error.

denoontje

Ik stop de versgebrande bonen 1 dag nadat ze zijn gearriveerd in de vriezer.
Ik bestel altijd ons huistype (Brasilbourban) en een extra special per keer (3kg totaal).

proost!

Tabcam

Quote from: Raymond187 on May 20, 2020, 13:48:43
We hebben nu bonen uit Ethiopia die vinden we erg lekker. Zijn ook elke x vers en de verpakking is relatief klein 225gr, zodat je het niet te lang in het koffie apparaat hebt.

De Illy Brasil bonen vind ik ook lekker.

Ik moet alleen nog de koffieapparaat iets tweaken qua temperatuur. Hij mag ietsie warmer zijn. Als hij te warm staat proef je meteen, want dan verbranden de gemalen bonen en dan krijg je een bittere smaak. Erg zonde.

Mjahh beetje trial and error.
Welk apparaat heb je?
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Raymond187

Quote from: denoontje on May 20, 2020, 14:55:02
Ik stop de versgebrande bonen 1 dag nadat ze zijn gearriveerd in de vriezer.
Ik bestel altijd ons huistype (Brasilbourban) en een extra special per keer (3kg totaal).

proost!
3kg  :headbanging: dat is een sterk bakkie koffie :D hoe lang doen jullie ermee?

Quote from: TabCam on May 20, 2020, 15:32:52
Welk apparaat heb je?
Delonghi Eletta plus.
Onze eerste koffie apparaat hiervoor senseo oid, maar dat heb ik nooit gedronken.
Ik ben overigens GEEN fijn proever hoor. Ik drink ook max 1 kop koffie pd en vaak ook niks.

Vandaag voor het eerst een stukje op de motor gereden sinds het ongeluk. Kijken hoe het gaat, aangezien ik me been 70% kan buigen, wat ver genoeg is voor de motor.

Heb heerlijk gereden zonder pijn of oid  :pompom:

Tabcam

Quote from: Raymond187 on May 21, 2020, 16:09:09
3kg  :headbanging: dat is een sterk bakkie koffie :D hoe lang doen jullie ermee?
Delonghi Eletta plus.
Onze eerste koffie apparaat hiervoor senseo oid, maar dat heb ik nooit gedronken.
Ik ben overigens GEEN fijn proever hoor. Ik drink ook max 1 kop koffie pd en vaak ook niks.

Vandaag voor het eerst een stukje op de motor gereden sinds het ongeluk. Kijken hoe het gaat, aangezien ik me been 70% kan buigen, wat ver genoeg is voor de motor.

Heb heerlijk gereden zonder pijn of oid  :pompom:
Ah, en vet dat je zonder pijn gereden hebt :pompom:.

Zie dat de DeLongi Eletta Plus inderdaad wat kan tweaken qua temperatuur. Bij mijn laatste volautomaat, een Gaggia Titanium, moet ik naar het servicemenu om dat te veranderen :P. Maak tegenwoordig notities welke boon op welke maling en temperatuur, anders kost het weer veel meer inleertijd en is het pak soms bijna op :nopompom:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Raymond187

Beste wensen allemaal en VOORAL een gezond en gezelliger 2021  :inlove:

De hele maand december heb ik niet kunnen genieten van film kieken op het grote scherm. Dat is het risico als ik de vrouw de vrije hand geef met het kopen van een kerstboom :D :D Die komt namelijk rechts voorin de hoek te staan, waar 1.5m ruitme is, maar mevrouw had een blauw spar 1 uitgekozen die 2.7m hoog was ....Die stond dus deels voor het scherm als deze uitgerold was en ik widle het scherm niet beschadigen, dus dan maar de kerstfilms op die postzegel van een TV gekeken :blush:  ... Wat eigenlijk net zo gezellig is. kids op schoot,  :popcorn:, chippie en voor paps en mams stokbroodje met papilion  :wub: en tapas. Lekker speciaal bietje erbij en deze paps is helemaal gelukig zo met de kids en vrouw samen. Ik stoor me dan ook een stuk minder aan wat sommige andere mensen ervaren met het niet kunnen samen komen.

Herstel gaat op zich best goed, ik ben de vaste voetbal traininer geworden van een jeugdteam. dus lekker 2 x in de week op het veld de jongens trainen. En als je je oogkleppen af hebt, dan merk je ook dat het coachen van een jong team niet veel anders is dan het coachen van collega's of klanten. Niveau is anders, maar in de basis verschilt het niet zo veel. Dus ben ik toch nog bezig met wat ik normaal op het werk doe en lekker buiten sporten.

Ik heb nog wel 2 x pw fysio voor me knie, maar dat stop eind jan. Hij kan niet zoveel meer voor me doen, dan ik zelf zou kunnen door te blijven rennen op het veld en ik moet naar de sportschool (als deze weer open gaan).

Omdat ik na het ongeluk mijn baan ben kwijt geraakt en toch gedwongen thuis zit, ben ik begonnen aan een korte studie. Wil 6 of 7 certificaten halen. De eerste 3 zijn binnen


  • ITILv4 agile
  • Microsoft win10 pro MD 100
  • Agile project management

KOmt nog bij:

  • Microsoft MD101
  • Prince2 agile
  • Microsoft Azure admin
  • LEAN greenbelt

Ik ben een voorstander van Agile zijn en werken, dus de theoretische stof vind ik ook erg leuk om te lezen en komt vanzelf sprekend over.

De MS certificering doe ik alleen voor de kennis, omdat ik van mening ben dat ook een teammanager goede technische kennis nodig heeft en weet waar hij het over heeft. Dit maakt het samenwerken ook fijner met het team die alles moet uitvoeren.

Ik doe de trainingen op locatie bij een ICT training centrum en ik wil in mei klaar zijn.

Hopelijk is tegen die tijd de wereld genoeg gewent aan het leven met cornona en zal het solliciteren weer wat persoonlijker zijn. Ik zie iig aardig wat leuke vacatures voorbij komen.

Ik was weer druk op zoek naar andere speakers en ik was *(@#(@*(*@$ net te laat voor 2 mooie fronts :'(

Mjahh eigenlijk kwam dat ook wel weer goed uit, want deze trainingen kosten bij elkaar 12k, wat voor ons iig toch serieus geld is.

morca

Raymond ,veel geluk en gezondheid toegewenst voor jouw en je familie .
Dat het een goed jaar voor je mag worden :thumbs-up:

Top te horen dat het wat beter gaat nu.
En je je sociale leven weer op kan pakken.
Weer wat trainen en motor rijden.

En druk aan het voorbereiden op een nieuwe baan en scholing :pompom:

Cheers. Op 2021 kerel  ;D

denoontje

Top kerel goed bezig!
een geweldig 2021!

Maikel_audionerd

Goed te horen. Donders wat een smal geld zeg, wel absoluut een goed investering die, als je zo weer aan t werk bent, je er in no-time weer uit hebt. Goed bezig. 
Heel gelukkig nieuw jaar gewenst voor jou en je familie


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0