Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fluissie

Sterkte Raymond !! Erg heftig maar gelukkig kun je het na vertellen  :thumbs-up:

Roksan

Veel sterkte en succes met het herstel.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Xander32

Sterkte de komende tijd en succes met de revalidatie.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

VlisChris

Wtf.
Dat is heftig, ook voor je kids en je vrouw :crazy:

Hopelijk wil het herstel enigszins voorspoedig verlopen :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.


vik

Jezus man wat heftig! Heel veel sterkte voor jou en je gezin!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Raymond187

Bedankt allen.

Klopt het is niet alleen heftig voor mij vanwege de pijn elke dag, maar ook voor de kids en mijn vrouw.

Aangezien de oudste dacht dat ik dood ging had hij elke nacht meerdere nachtmerries en huilend wakker worden. Hij vroeg ook aan ze moeder of papa nu dood gaat :( De jongste had de eerste week dat hij elke nacht huilend wakker werdt. Dat is heftige shit  :(

Vanmiddag komt de fysio bij ons thuis even kijken of we al kunnen beginnen. Aangezien ik niet zo'n karakter heb dan ik maar lekker ga zitten en voor me laat zorgen, loop ik sinds gisteren al zonder krukken door huis en trap op en af.

Wat wel gek is, ik kan mijn been niet omhoog doen. Dat is zo gek je ligt of zit en je probeert je been om te tillen, maar hij beweegt helemaal niet  :blink:




VlisChris

#3207
Luister straks vooral naar de mensen die er voor geleerd hebben wat je wel en wat je nog niet mag doen.

Overbelasting is stukken vervelender dan je trots tijdelijk aan de kant zetten :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Maro

Wow wat een verhaal. :omg:  Veel sterkte de komende tijd kerel.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Maikel_audionerd

Chris heeft idd wel een goed punt Ray. Zeker niks mis met je instelling maar ook niet enorm veel hooi op de vork nemen. Heb ik zelf ook vaak last van en wordt door m'n vrouw ook soms teruggeroepen haha


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Jean Sibelius

Tjonge Raymond wat een verhaal... gelukkig kun je het nog (na)vertellen.

Heel veel succes en sterkte met herstellen en de komende revalidatie.
Blijf positief en heb geduld de vooruitzichten zijn goed als ik het zo lees :pompom:

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Peerless Monster

Jeutje! Ben je ff een paar dagen afwezig op het forum en dan gebeuren er weer nare dingen.
Man man man. Heel veel beterschap gewenst en dat je weer snel helemaal gezond bent!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Ralf67


Raymond187

Bedankt allen.

Quote from: VlisChris on May 27, 2019, 13:03:01
Luister straks vooral naar de mensen die er voor geleerd hebben wat je wel en wat je nog niet mag doen.

Overbelasting is stukken vervelender dan je trots tijdelijk aan de kant zetten :-\
Gisteren aan de fysio gevraagd wat ik wel en niet mag doen.

Ik mag zoveel doen als ik wil, mijn lichaam zal snel genoeg aangeven wanneer het teveel is. Zoals gisteren, fysio gedaan en relatief veel gedaan in huis. Dus vandaag opgestaan met veel pijn :(

Zal ook een paar MDR sessies moeten gaan volgen ivm het trauma.

Maar ook goed nieuws gehad. Zojuist een biref va nde verzekering dat de tegenpartij schuld heeft bekend, dus alles zal nu vergoed worden. Scheelt toch weer een zorg.


WickedGame

Pfff heftig zeg!

Heel veel beterschap gewenst.

En gelukkig kan je alles na vertellen. En nu op naar herstel, zal vast goed komen al kan dit wel even wat tijd in beslag gaan nemen. Heb je zowaar tijd voor je hobby  :laugh:

Raymond187

Quote from: WickedGame on May 28, 2019, 16:45:38
Pfff heftig zeg!

Heel veel beterschap gewenst.

En gelukkig kan je alles na vertellen. En nu op naar herstel, zal vast goed komen al kan dit wel even wat tijd in beslag gaan nemen. Heb je zowaar tijd voor je hobby  :laugh:
Thanks :)
Ja tijd zat, maar vanwege de shit die inmijn koppie speelt niet tot weinig zin om iets leuks te doen.


Ook weer een les geleerd...Toen ik opgenomen was had ik aangegeven pijn te hebben in mijn pols. CHirurg heeft er even naar gekeken en zei dat het een kneuzing is. 1 week later bij de huisarts weer aangekaart en die zei hetzelfde. 4 weken later is de pijn veel erger geworde ndus weer naar de huisarts...ook die zei hetzelfde...ik zei dat denken jullie, maar 5 weken later en meer pijn komt niet over met een kneusing dus ik wil foto's. Daar was ze het mee eens.

Foto's gemaakt en ...tadaaaa flink bot afgebroken bij me pols....verdorrie...deze chirurg vond het schandalig dat ze niet eerder foto's hadden gemaakt en snapt de pijn wel.
Gevolg is dat de pijn nu nog wel een maand aan zal houden en 6 maanden tot het weer genezen is.

Alsof ik nog niet genoeg pijn heb geleden blahhhh  :-X

ZIt niet mee  :confused:

Dan maar een miljoen extra claimen :D :D


fluissie

Nondesju man  :nopompom:

Nou nogmaals sterkte kerel  :thumbs-up:

denoontje

K zeg....sterkte ray


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tabcam

Quote from: Raymond187 on June 21, 2019, 12:17:50
Thanks :)
Ja tijd zat, maar vanwege de shit die inmijn koppie speelt niet tot weinig zin om iets leuks te doen.


Ook weer een les geleerd...Toen ik opgenomen was had ik aangegeven pijn te hebben in mijn pols. CHirurg heeft er even naar gekeken en zei dat het een kneuzing is. 1 week later bij de huisarts weer aangekaart en die zei hetzelfde. 4 weken later is de pijn veel erger geworde ndus weer naar de huisarts...ook die zei hetzelfde...ik zei dat denken jullie, maar 5 weken later en meer pijn komt niet over met een kneusing dus ik wil foto's. Daar was ze het mee eens.

Foto's gemaakt en ...tadaaaa flink bot afgebroken bij me pols....verdorrie...deze chirurg vond het schandalig dat ze niet eerder foto's hadden gemaakt en snapt de pijn wel.
Gevolg is dat de pijn nu nog wel een maand aan zal houden en 6 maanden tot het weer genezen is.

Alsof ik nog niet genoeg pijn heb geleden blahhhh  :-X

ZIt niet mee  :confused:

Dan maar een miljoen extra claimen :D :D
Ouch, pijnlijke fouten! Nederland is helaas teruggevallen naar het zorgniveau waarbij je adequate zorg krijgt als iets eenvoudigs hebt, je zelf weet wat je nodig hebt of blijft doordrammen :nopompom:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Raymond187

Thanks, Ben flink over me zeik. Mjahh kan er niks meer aan veranderen dus we gaan gewoon weer vrolijk verder :)

Morgen maar alcoholvrije radlers halen voor. Alcohol en oxycodon gaan  niet goed samen  :headbanging:

RalphH

Hmpff, dikke tegenvaller, sterkte jongen!
En pas op met die pillen inderdaad, is echt zwaar troep.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Vandaag ter controle naar het ziekenhuis geweest. Met mijn knie gaat het wel prima. ik ben veel bezig met bewegen en de banden aan het oprekken. De foto zag er goed uit en het bot heelt mooi. Hij gaf aan als he tzo door blijft herstellen dan komt het helemaal goed, maar het wordt nooit meer zoals het is geweest. Dus afwachten wat ik eraan overhou.

Ik heb aangegeven dat ik verbaasd ben over mijn pols, dat ze daar niet naar geluisterd hebben en een foto gemaakt hebben. Ik had een foto gemaakt va nde ronten afgelopen week en liet die zien. Hij zei..excuus namens mijn team ( hij was het zelf overigens niet bij toen) Hij gaf aan dat ik idd de brace om moet houden. Nadeel kan zijn dat het de eerste 5 weken niet de rust heeft gekregen die het zou moeten hebben, dat er kans is dat ik altijd last zou houden...WTF...

UMC  :nopompom:

Speel nu vaker op de switch dan me zoontje hahaha :D

Fortnite en final fantasy VII  O0

high-q

Jemig Ray,

Tijd niet op het forum geweest, lees ik dit ineens. Wat een verhalen man, idd hoog wtf-gehalte!!  :crazy: :ph34r:
Wens je echt ontzettend veel beterschap. Sterkte voor jou en je gezin!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

denoontje

He high-q is back[emoji1303][emoji1677]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk