Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RalphH

Dan ben ik aan t verbouwen denk ik ;D. Maar geef maar een gil tzt :thumbs-up:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Quote from: RalphH on March  1, 2018, 19:26:21
Dan ben ik aan t verbouwen denk ik ;D. Maar geef maar een gil tzt :thumbs-up:

wat ga de ge doen Ralph???

Raymond187


RalphH

Neuh, ik heb nog geen hangtietjes, jaartje of 10 misschien  ;). Mag jij daarna ff komen voelen of ze goed hangen.

Benedenverdieping een washok uitbreiding + gastenkamertje maken. En een hoop wegflikkeren, vooral dat. :)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

 wordt nu wel een keer tijd voor een m&g.....gaat die ray verbouwen[emoji13]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Raymond187

Quote from: RalphH on March  2, 2018, 21:01:08
Neuh, ik heb nog geen hangtietjes, jaartje of 10 misschien  ;). Mag jij daarna ff komen voelen of ze goed hangen.

Benedenverdieping een washok uitbreiding + gastenkamertje maken. En een hoop wegflikkeren, vooral dat. :)
Ik cum wel ff voelen heurr  :headbanging:

Quote from: denoontje on March  2, 2018, 23:03:33
wordt nu wel een keer tijd voor een m&g.....gaat die ray verbouwen[emoji13]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tja...moet ff gebeuren, we zijn al vrij laat begonnen, aangezien het dakkapel er al 4 maanden op zit  :blush:



Raymond187

Zo fase 1 van de verbouwing is klaar. Vandaag komt er niemand over de vloer. Wat een rust in huis :D

Paar voor foto's. Ziet eruit als een echte zooi zolder  :crazy:





Eigenlijk zonde dat we niet jaren eerder zijn gaan verbouwen  :-X

Nu staande wanden er incl electra. Morgen begint de stukadoor, en die is ~3a4 dgn bezig. En de badkamer wordt dit weekend betegeld.

1 wand deze stenen, vanwege de schuine wand. Anders zouden de horizontale voegen verspringen. En we vinden deze stenen mooi als wand.


De rest zijn 30x60 hoogglans


Washokje, staat de wasmachine, droger, vriezer, CV en ventilatie.


De scheidingswand va nde 2 kamers. Hier hebben we 2 glazen ramen in laten plaatsen, voor extra licht. Wand is 4.5m hoog.


Dakkapel met grotere ramen ipv 6 smalle. En 2 elec. rolluiken waarvan de bakken in het dakkapel zijn weggewerkt.


Stond gisteren te kijken, en dacht...hhhmm, had ook een mooie HT ruimte kunnen worden  :popcorn:

Raymond187

Nieuwe leuke baan yihawww :pompom:

Was niet helemaal de bedoeling, want ik zit pas vanaf 14 maart thuis, en had iets van, wel best zo. Het is mooi weer dus lekker genieten van het mooie weer en elke dag met onze jongste van bijna 2 jaar op pad. Ook met de oudste van 5.5, maar die zit op school. lekker genieten, want werken kan ik mijn hele leven nog.

Nadeel is natuurlijk het inkomen wat 50% lager is, maar ook dat boeide me weining. Kan er prima van leven, en wijsheid komt met de jaren zeggen ze, en dat klopt hier voor een "deel" :D , want ik vind geld niet zo belangrijk meer, wat wel belangrijk is, zoveel mogelijk tijd spenderen met onze kids nu ze zo jong zijn, want de tijd vliegt echt 3 x zo snel nu er kids bij zijn gekomen. Straks willen ze alleen nog maar met hun vrienden en vriendinnetjes weg.

Maar zag steeds zulke leuke vacatures, dat ik op een gegeven moment toch ben gaan solliciteren, en de eerste solli was meteen raak. 3 erg leuke gesprekken gehad en een boven verwachting mooi aanbod gekregen.... nou niet helemaal waar ik had op ene ochtend 2 de deur uit gedaan, en ben voor beide uitgenodigd, maar de eerste die reageerde had een budget die niet toereikend was, en hij zei je hebt nu toch een WW, dit is hoger. Tja ik zei :" die 300e bruto hoger dan mijn WW is voor mij niet alleen de moeite om op dit moment de baan te accepteren" Dat snapte hij best.

Paar uur later weer gebeld voor de andere solli. En was gevraagt of ik die dag langs kon komen. Ik zeg ja hoor, aangezien het hier 15 min verder op is  :thumbs-up: en 1.5 week later een top aanbod gekregen  :pompom:

Begin over een week als Teamlead IT support BeNeLux.

Ben in de tussentijd wel erg druk geweest met de verbouwing die eindelijk klaar is. helemaal blij 40m2 leeftruimte erbij en >10m2 opbergruimte. Klinkt niet veel, maar scheelt behoorlijk. Alleen jammer dat zo,n verbouwing altijd duurder uitpakt  :devil:

We zijn ook druk geweest om onze 2e webshop op te zetten. Deze is bijna klaar. Ik ben nog producten aan het testen, en kijken of ze aan onze eisen voldoen. We gaan GPS kinder en oudere horloges, activity trackers, dashcams, GPS car trackers en nog meer verkopen.

RalphH

Feli! Ging wel rap dan.
Zit zelf sinds vorige week thuis. Eens even bezinnen op wat en hoe. Geen haast ook hier, maar wie weet wat r voorbij komt.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

blue-eyes

Top!

Veel plezier met je nieuwe baan en de 2e webshop!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raymond187

Quote from: RalphH on May 21, 2018, 15:57:41
Feli! Ging wel rap dan.
Zit zelf sinds vorige week thuis. Eens even bezinnen op wat en hoe. Geen haast ook hier, maar wie weet wat r voorbij komt.
Oohh je werkte daar toch al een tiet?
Er is zoveel vraag naar ITers. Bizar.
Jij bent een senior toch. Werk zat voor.
Quote from: Blue-Eyes on May 21, 2018, 16:13:48
Top!

Veel plezier met je nieuwe baan en de 2e webshop!
Dubbel Thanks.

Raymond187

Tijdje alleen maar zitten lezen op het forum en gee ntijd en zin om iets me tde hobby te doen, behalve lekker genieten :)

Afgelopen 2 weken heb ik wat meer zitten lezen, want ik heb opeens zeeen van tijd gekregen :(

2 weken geleden met ik door een automobilist aangereden, terwijl ik op me scooter naar me werk ging.....blehhh

Ik reed 45 a 50 op fiets/brommer pad en zag in de verte een auto van links komen, dus ik denk gas los en met mijn stadslicht aan ziet hij me wel. Maar nee hoor, dus ik flink in de ankers, maar he thad geregend, dus de weg was was glad dus gleed zo door en probeerde de auto nog te ontwijken door voor hem langs te gaan, maar dat gaat gewoon niet als de auto doorrijdt he  :crazy:

Goffer, ondanks dat ik op tijd remde kwam ik er toch nog mer 20 a 25 tegen hem aan en lag ik met behoorijke pijn om de grond voor de auto. Ik voelen aan me linker been en tenen bewegen, ok dat werkt allemaa. Volgende been tenen bewegen gaat ook, mooi, maar waar komt die enorme pijn vandaag, ik voelen aan me rechterbeen en opeens...FUK ik voel me knieschijf niet meer, die zat gewoon 10cm naar boven geschoven...aaargggg dat deed zo verschrikkelijk pijn...knetter zoveel pijn heb ik nog nooit gevoeld.

Gelukkig kwamen er meteen allemaal mensen helpen en iemand had zijn auto ervoor gezet, want hij had me half op de N weg gereden, waar ze dus 80 of harder rijden.

Ambulance was er snel en ik kreeg meteen morfine, maar dat hielp niet, dus kreeg ik nog een shot keta dat hielp wel wat, maar nog niet genoeg tege nde pijn en toen nog een shot morfine en toen was ik KO gelukkig.

Paar uur later kwam ik bij en zag allemaal doctoren boven me hoofd en me kin werdt gehecht en ook in me mond.. ppff  Daarna naar de OK voor een spoed operatie. Voor mij allemaal nieuw, wnt ik heb nog niet eerder iets gebroken of een operatie gehad en aangezien me moeder door het ziekenhuis in een rolstoel zit, vond ik het allemaal maar erg eng....straks ben ik blijvend invalide.

Ze stelde me gerust en ik moest kiezen voor narcose of ruggenprik. I kzeg ik wil geen pijn meer voelen, want werdt er lijp van. Heb toen voor de ruggenprik gekozen, nou dat ging prima, want voelde er niks van.

Dat was een vage ervaring....ze waren aan het boren en hoor de chirurg zeggen, goed hard boren, want dat jonge bot is erg hard en dat ijzerdraad wat ze gebruikte hoorde ik ze afknippen...wowww echt vaag, gelukkig voelde ik er niks van  :crazy:

Duurde iets van 50 min. Daarna naa rde recover ruimte een uur en weer terug naar de kamer. Gelukkig lag ik alleen op de kamer.

Door de ruggenprik was ik van mijn middel tot tenen verlamd, dus voelde geen pijn meer in mijn been. Wel in mijn mond, beide polsen, neus en schouders.

Mijn vrouw en de kinderen waren gekomen en de jongste (2jaar) durfde niet bij me te komen, vanwege al die slangetjes en computers die aan me hingen. Dat deed net zoveel pijn als de fysieke pijn. De oudste (6) vond het ook eng, maar kwam wel knuffelen en was behoorlij kaangeslagen. Mijn vrouw idem.

Knieschijf is dus in 3 stukken gebroken, waarvan 1 klein stukje verwijderd is en de 2 stukken zijn met ijzerdraad vastgezet  :crazy:

Chirurg heeft aangegeven dat het bot ongeveer 3 maanden nodig heeft om te helen en dat revalidatie 6 tot 12 maanden kan duren. En de pijn zal na ~4 weken gaan afnemen. Dus ik heb 24/7 pijn en moet de hele dag door pijnstillers nemen. Paracetamol, dyclofinac en oxycodon, maar de oxycodon wil ik niet nemen, omdat dit geen best spul is. Dan maar iets meer pijn. Is toch maar tijdelijk.

Zucht, en dat allemaal, omdat een andere bestuurder een stopbord en haaientanden heeft genegeerd EN niet eens gekeken heeft. Voor de verzekering is het fijn dat er meerdere getuigen waren die gezien hebben dat hij niet gestopt heeft.

Zo zie je maar, hou jij je aan de verkeersregels en een ander vergeet dat even en BOEM...



En dit is Jaap me nieuwe vriend voor het leven :D

buckler

Damn wat een gebeurtenis... heftig!!!!
Gelukkig ben je er (waarschijnlijk) nog goed vanaf gekomen, athans op de lange termijn gedacht dan  :crazy:
Ik wens je veel sterkte en hoop dat alles weer goed komt.
Succes
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

RalphH

Jezus man WTF.
Jebent weer thuis nu? Sterkte met herstel en de pijn.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Zow...sterkte met het herstel. Fijn dat je het kan navertellen....

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Harry HT

Raymond beterschap gewenst, hopelijk voel je je snel weer de oude

Gegroet,

Harry

Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Tabcam

Quote from: RalphH on May 26, 2019, 14:26:54
Jezus man WTF.
Jebent weer thuis nu? Sterkte met herstel en de pijn.
Inderdaad, WTF, zo zie je maar dat je in t verkeer evenzeer van je medeweggebruikers afhankelijk bent :o. Ik wens je erg veel sterkte met je hersteltraject!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Maikel_audionerd

Veel sterkte en beterschap gewenst Ray. Geen kattepis zeg. Lijkt inderdaad dat er naar omstandigheden redelijk goed vanaf bent gekomen. Hopelijk voel je je snel beter.


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

denoontje

Veel sterke ray met het herstel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bmateijsen

Holy shit... dat is heftig... Dat had ook heel anders af kunnen lopen :-/. Heel veel sterkte met het herstel, richt je vooral op de oude weer worden!

Raymond187

Quote from: denoontje on May 26, 2019, 17:03:00
Veel sterke ray met het herstel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Thanks, gaat vast goed komen.

Quote from: bmateijsen on May 26, 2019, 17:10:40
Holy shit... dat is heftig... Dat had ook heel anders af kunnen lopen :-/. Heel veel sterkte met het herstel, richt je vooral op de oude weer worden!
Thanks, Zeker een heftige ervaring. Raad het niemand aan. Ik heb sowieso mijn zinnen al gezet om zo goed als de oude weer te worden  8)


Quote from: buckler on May 26, 2019, 12:48:01
Damn wat een gebeurtenis... heftig!!!!
Gelukkig ben je er (waarschijnlijk) nog goed vanaf gekomen, athans op de lange termijn gedacht dan  :crazy:
Ik wens je veel sterkte en hoop dat alles weer goed komt.
Succes
Thanks,
Ik ben er idd goed vanaf gekomen, want een meter naar links op de auto en ik was vol in zijn deur gereden en waarschijnlijk van alles gebroken gehad. Was ik 1m naar voren, dan was ik voor zijn auto gekomen en had hij me op de N weg reden....dan had ik dit bericht niet getypt :/

Quote from: RalphH on May 26, 2019, 14:26:54
Jezus man WTF.
Jebent weer thuis nu? Sterkte met herstel en de pijn.

Thanks,
Ja ben weer thuis, was wel even lastig, want ik moet 2 trappen op om naar onze slaapkamer te gaan  :dry: Al is de trap omhoog geen probleem, maar naar beneden is een ander feestje, want moet eerst met het slechte been de eerste trede af...Mjahhh ben al blij dat ik de trap op en af kan.

Quote from: chansig on May 26, 2019, 14:33:56
Zow...sterkte met het herstel. Fijn dat je het kan navertellen....

Gr. Hans
Thanks. Dat is best fijn ja :D
Vooral voor de kdis en vrouw, want als je er niet meer bent dan weet je dat toch zelf niet.

Quote from: Harry HT on May 26, 2019, 14:42:56
Raymond beterschap gewenst, hopelijk voel je je snel weer de oude

Gegroet,

Harry

Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk


Thanks, Ik zal er alles aan doen om weer de oude te worden, maa rde chirurg heeft wel gezegd dat ik niet moet rekenen dat mijn knie weer 100% zal worden  :-[

Quote from: TabCam on May 26, 2019, 15:08:50
Inderdaad, WTF, zo zie je maar dat je in t verkeer evenzeer van je medeweggebruikers afhankelijk bent :o. Ik wens je erg veel sterkte met je hersteltraject!
Thanks, ja klopt helemaal, want je kan er niet vanuit gaan dat een ander je altijd maar ziet. Vaak is het maar een fractie van een seconde. Ik rij ook motor en dan leer je wel goed om je heen te kijken, maar sommige situaties zijn niet te ontkomen helaas.

Quote from: Maikel_audionerd on May 26, 2019, 15:29:46
Veel sterkte en beterschap gewenst Ray. Geen kattepis zeg. Lijkt inderdaad dat er naar omstandigheden redelijk goed vanaf bent gekomen. Hopelijk voel je je snel beter.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Thanks, Ik ben altijd positief ingesteld en eigenwijs dus ik ben al zoveel mogelijk aan het bewegen, zodat mijn been niet helemaal verstijfd en spierweefsen niet onnodig veel verdwijnt.  En om trombose te voorkomen moet ik wel om het uur bewegen.

Afgelopen woensdag op naar het stembureau, het was erg mooi weer en mijn vrouw was weg. Ik ben van mening dat wij bevoorrecht zijn dat we mogen stemmen, zonder af geschoten te worden. Ik dacht hhmmm ik ben nog niet butien geweest en ben net een week verder..fuk it ik ga mijn stem uitbrengen. Het is normaal 5+ lopen dus ver is het niet. Nou eerste x met krukken lopen en zonder begeleiding viel me wat tegen hahaha, maar steeds ff rusten ben ik na 45 min, aangekomen. Ik brief afgeven en ID. Stembiljet mee het hok in. Ik ff lezen, word ik opeens terug geroepen.....meneer u heeft de verkeerde stembiljet meegenomen....potve...kon ik nog niet stemmen haahaha  :clapping: weer terug gaan lukte me niet, had mezelf al iets overschat dus lag de rest van de dag op de bank plat.

Ach was wel ff lekker buiten geweest :D

blue-eyes

Je had het al verteld, maar nu met de foto's maakt het nog wat tastbaarder......


Belangrijkste is je beterschap, sterkte!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

mr.crash

We houden van veel foto's op het forum maar
van deze niet zo.
Beterschap
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

B-art

Is ook mijn nachtmerrie, fiets altijd als een idioot op mijn racefiets door het verkeer naar mijn werk. Sterkte.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Tabcam

Blij dat je al thuis aan t herstellen bent en respect dat je lopend ging stemmen  :worship: . Je positieve houding zal zeker helpen met je herstel. Geniet van t weer en neem ook wat vitamine M  :music:!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i