Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187

Quote from: frank2 on January 18, 2018, 11:01:13
Ga eens praten met technative van het Stereoforum, die heeft een eigen IT bedrijfje.
Ik ken Paco, die woont hier verderop :)

Thanks

blue-eyes

Kwam dat even mooi uit :)

Kijk af en toe ook bij Politie.nl , erg dankbare organisatie met nadruk op dienstverlening voor de Nederlander.
Langzamerhand mogen er weer mensen aangenomen worden, maar erg beperkt.

Op de diverse aanbiederssites post de Politie ook vragen voor inhuur medewerkers.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raymond187

Quote from: Blue-Eyes on January 18, 2018, 13:01:02
Kwam dat even mooi uit :)

Kijk af en toe ook bij Politie.nl , erg dankbare organisatie met nadruk op dienstverlening voor de Nederlander.
Langzamerhand mogen er weer mensen aangenomen worden, maar erg beperkt.

Op de diverse aanbiederssites post de Politie ook vragen voor inhuur medewerkers.
Thanks, Ik heb in het verleden al eens gekeken bij de politie te gaan werken, maar kon toen niks vinden, wat aansluit bij mijn kennis en ervaring.

Maikel_audionerd

Heftig verhaal zeg Ray, poeh dat was even een signaal van je lichaam... je hebt denk ik een goede beslissing genomen.
Veel succes maar vooral veel plezier gewenst


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Raymond187

Thanks :)

Gisteren contact gehad met het UWV. Ik mag nog niks ondernemen, voordat mijn WW is gestart....ppfff dat is pas over 2 maanden. Ik kan echt niet niks doen en wachten. Vind ik helemaal niks. Als ik nu bv inschrijf bij de kvk, dan heb ik geen recht meer op WW, omdat ik dan ondernemer ben, en risico voor mijn eigen inkomen dan al op me neem. Ik moet dus eerst akkoord krijgen van het UWV.

WW is hoger dan ik dacht, 3450 en heb daar 24 maanden recht op. Zeker de moeite om maar te wachten, en niet onnodig mijn spaarpotje open breken. Beetje aanvullen en klaar.

Maar het nu al niks mogen doen...aarrggg. Ok mijn CVs ben ik aan het aanpassen, en teksten aan het schrijven voor mijn website. Iig al iets. En mijn eigen netwerk aanspreken kan natuurlijk al.

Maaruhh ben ook een mediaplayer rijker. Heb via het forum de Dune 4k lite gekocht. Ff kijken of ik dat toch niet fijner vind dan de HTPC. Qua format scheelt het enorm  :thumbs-up:
De Dune werkt lekker vlot, en een NFS koppeling gaat ook soepel. Alleen als ik alles indexeer via my collections, dan laat hij alle info van de film zien, maar als ik wil afspelen, dan zegt hij dat er geen bestand is??? QUE

Op de NAS staat NFS goed ingesteld. Guest read only, en het IP adres van de Dune toegevoegd. maar goed via NFS speelt hij alles af.

Bij My collections is er ook geen optie om een username en password in te voeren.

De Dune remote App, doet het wel, maar ziet er zeker niet zo gaaf uit als de Yatse App met Kodi.

Raymond187

Vanavond met 3 vrienden lekker film kijken  :popcorn:

De nieuwe Bladerunner op blu ray. Ben benieuwd of het wat is.

Normaal maken we lekkere hamburgers, of bestellen we pizza, met een paar potjes bier. Nu is het bij mij thuis, en zitten ze elke dag te typen dat ze rengdang willen :D :D hahaha MOFOs.

Ach...zit toch thuis, dus dacht dat ga ik wel maken. Is niet zo gek veel werk. Uurtje, en dan moet het vlees een paar uur op het gas staan.

Rengdang is gestooft rundvlees in een indonesiese curry. Aangezien ik de curry zelf maak, kan je het maken zoals jij het lekker vind. Uit een potje of van de toko is het altijd weer helemaal niet of net niet.


denoontje


Raymond187

Quote from: denoontje on January 19, 2018, 22:06:35
ik snap die vrienden wel :-)
De hele pan is leeg  :crazy:
Ruim 2 kilo vlees, en de curry zelf met o.a. 1L cocos melk. Hahahaha basterds. Ze moesten lachen toen de pan leeg was, want ze zeiden. Wat nou Ray, jij wilde zeker nog wat in de vriezer doen he. Je kan de pan  nog uitlikken  :D

LOL, ach altijd leuk als het eten zo gewaardeerd wordt.

Vandaag wilde zoonlief Thais eten. Dus rode curry met peking eend, boontjes en witte rijst. De jongste duwde het eten met zijn handen zijn hoofd in  :D :D hahaha.
Voor de kids de curry zonder peppers gemaakt.

PS.  de film vind ik maar kudt. Bladerunner ppfff zonde van de tijd zeg.


RalphH

Blade runner kudt? Kan het me haast niet voorstellen. Moet m nog kijken, dus kan er weinig van zeggen eigenlijk ;D
Wat vond je van het origineel dan?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

N1v3K

Wat zeg je nou?  :blink:

Ik vond Blade Runner 2049 echt DE film van 2017.
Echt met kippenvel in de Dolby Cinema zaal gezeten.  8)


Raymond187

Nou heb een beetje pech met het scherm  :sneaky2:

UIt de doos had het doek al een vouw rechts onderin het scherm, maar dat zou weg moeten gaan, als je het doek een dag of 4 hebt laten hangen. Paar weken terug gingen we een lang weekend weg, dus dacht mooi kan ik hem uithangen en dan is het weg....bij mij weer niet dus  :hehe:

En het doek zit een paar cm scheef opgerold. Rechts hangt hij iets lager ~2a3cm.

Gelukkig via een forumsponser gekocht, dus die is er mee bezig. komt vast goed  :thumbs-up:

Wel irritant, want bij een nieuwe aankoop heb ik het idee dat alles dan beter en goed is.

Ach...shit happens.


Quote from: RalphH on January 20, 2018, 19:52:31
Blade runner kudt? Kan het me haast niet voorstellen. Moet m nog kijken, dus kan er weinig van zeggen eigenlijk ;D
Wat vond je van het origineel dan?
Vond het een en al geouwehoer. Origineel kan ik me niet meer herinneren, dat is zo lang geleden.

Quote from: N1v3K on January 20, 2018, 22:53:48
Wat zeg je nou?  :blink:

Ik vond Blade Runner 2049 echt DE film van 2017.
Echt met kippenvel in de Dolby Cinema zaal gezeten.  8)
Vaak vind ik sci fi wel erg gaaf, maar dit x kon het me niet bekoren.


Quote from: morca on January 20, 2018, 23:43:03
Waneer kan ik komen eten Ray 😂😂
Lust je toch niet joh :D


vik

Komt allemaal goed Raymond..we zijn druk bezig achter de schermen  :angel:



Quote from: Raymond187 on January 22, 2018, 09:56:17
Nou heb een beetje pech met het scherm  :sneaky2:

UIt de doos had het doek al een vouw rechts onderin het scherm, maar dat zou weg moeten gaan, als je het doek een dag of 4 hebt laten hangen. Paar weken terug gingen we een lang weekend weg, dus dacht mooi kan ik hem uithangen en dan is het weg....bij mij weer niet dus  :hehe:

En het doek zit een paar cm scheef opgerold. Rechts hangt hij iets lager ~2a3cm.

Gelukkig via een forumsponser gekocht, dus die is er mee bezig. komt vast goed  :thumbs-up:

Wel irritant, want bij een nieuwe aankoop heb ik het idee dat alles dan beter en goed is.

Ach...shit happens.

Vond het een en al geouwehoer. Origineel kan ik me niet meer herinneren, dat is zo lang geleden.
Vaak vind ik sci fi wel erg gaaf, maar dit x kon het me niet bekoren.

Lust je toch niet joh :D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Dirc

Net even je verhaal gelezen. Vervelend zeg, maar volgens mij voor jou op t juiste moment.
Zodra je weer een mooie baan hebt staan hier 2 mooie Ushers voor je te wachten  ;)

Raymond187

Quote from: vik on January 26, 2018, 20:21:51
Komt allemaal goed Raymond..we zijn druk bezig achter de schermen  :angel:
Heb ik geen moment aan getwijfeld Vik  :thumbs-up:

Quote from: Dirc on January 26, 2018, 21:10:26
Net even je verhaal gelezen. Vervelend zeg, maar volgens mij voor jou op t juiste moment.
Zodra je weer een mooie baan hebt staan hier 2 mooie Ushers voor je te wachten  ;)
:D
Ben druk aan het uitzoeken wat ik wil gaan doen. Freelance in de IT, of compleet wat anders gaan doen.

Dirc

Ben benieuwd! Zover ik gelezen heb, heb je de tijd om dat goed uit te zoeken. Behalve als je (net als ik) niet stil kan zitten. Dan kun je net zo goed tijdelijk iets vinden om bezig te zijn. Echter.......je wilt natuurlijk niet inleveren.

Atmoz


Vervelend Ray!
Maar het moest zo zijn lijkt het wel he.

Komt allemaal goed dus :headbanging:

Enne: wat heerlijk als je zelf goede Rendang kunt maken! Ik ga geregeld hier in Maastricht een flinke bak halen, maar dat is redelijk aan de prijs zegmaar :-X
Wel altijd meeeega lekker!! :wub:

Grtz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

Quote from: Dirc on January 27, 2018, 11:21:11
Ben benieuwd! Zover ik gelezen heb, heb je de tijd om dat goed uit te zoeken. Behalve als je (net als ik) niet stil kan zitten. Dan kun je net zo goed tijdelijk iets vinden om bezig te zijn. Echter.......je wilt natuurlijk niet inleveren.
Ben erg druk met van alles.

ZOlder gaat verbouwd worden. Ze beginnen over 2 weken, dus met de zolder leegruimen...en na 9 jaar en 55m2 ruimte ligt en staat er nogal wat  :crazy:

En huur een halve garage met spuit cabine om me hobby uit te kunnen oefenen. Vermaak me prima.

Ondertussen wel zoeke nnaar opdrachten. Hopelijk hoor i kdezeweek voro akkoord of niet. IS voor 6 maanden.

Quote from: Atmoz on January 30, 2018, 19:55:54
Vervelend Ray!
Maar het moest zo zijn lijkt het wel he.

Komt allemaal goed dus :headbanging:

Enne: wat heerlijk als je zelf goede Rendang kunt maken! Ik ga geregeld hier in Maastricht een flinke bak halen, maar dat is redelijk aan de prijs zegmaar :-X
Wel altijd meeeega lekker!! :wub:

Grtz,

Atmoz
Ennnnn onze rengdang is echt wel lekkerder  8)

Ik ga morgen weer Thais koken. Denk masaman curry en denk Indochinese shizzle ayam pedis  :thumbs-up:

blue-eyes

#3168
Vorige week is de externe campagne voor Politie ICT werving van start gegaan: Kom bij de Politie!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raymond187

Quote from: Blue-Eyes on February 21, 2018, 17:43:48
Vorige week is de externe campagne voor Politie ICT werving van start gegaan: Kom bij de Politie!
Thx, ga meteen ff kijken.

Raymond187

We gaan eindelijk de zolder verbouwen jeujjjj. Zolder is 1 ruimte, en daar wordt een was hok, een bijkamer, slaapkamer en een badkamertje met douche en dubbele wastafel.

PPffff Morgen begint de verbouwing op zolder.....wat een werk om de zolder leeg te krijgen zeg. Mijn vrouw heeft haar knie flink bezeerd, dus kan niet meehelpen.

En dan nog alle spullen bestellen, oke dat is wel erg leuk natuurlijk, maar me spaarcentjes gaan sneller va nde rekening dan erop  :blink:

Hier lag alle zooi nog.  :o






Hier half leeggehaald. En de boiler vervangen met een mechanische ventilatie.



Zo weer verder met leeghalen, ben bijna klaar.

Ik laat bijna alles doen, maar de loodgieter met door de vloer ivm de radiatoren, maar durft niet te frezen vanwege eventuele leidingen in de vloer. Dus die wil alles met de hand doen...kost ff 16 manuren x uurloon. Uuhh Nee dat ga ik zelf wel doen, want eruit hakken/frezen kan ik zelf wel.

Nadeel is wel dat alles van zolder op de slaapkamers en huiskamer verdeeld ligt, althans wat we nog hebben, want veel verkocht en 4 auto's naar de gemeentewerf :D




denoontje


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Maikel_audionerd

Soow succes Ray, je bent al een mooi eind op weg zeg! Gaat weer mooi worden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Raymond187

Thanks.

Zodra het spannende gedeelte, in de zolder vloer frezen, en hopen op GEEN koudwater leidingen.

Quote from: RalphH on February 28, 2018, 21:22:56
Dat idd ;)
Maak er wat moois van.

Als dit klaar is weer een M&G plannen?