Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187

hahaha hier een soort gelijke reactie, maar dan " Heeft dat kastje geen lades? " me stadium II dan ;)

In me vorige huis me appartement stond de sub wel perfect.  Rechts achter in de hoek 20CM van beide muren tussen 2 banken. Had toen alleen de vaste telefoon erop. En was goed afgesteld. Locatie was niet te horen/voelen.

Mjahh die kamer was 5x3 en was afgesloten. Kamer is nu 5x6 met een opening naar de open trap en keuken  :nopompom:

cardas49

Quote from: WickedGame on October 16, 2013, 10:12:06
Omdat vrouwen soms onze hobby niet snappen, en niet begrijpen dat een kleine verbetering soms een flinke investering kosten. Mooiste was nog wel in het begin van ons samenwonen.

Of het "kastje" naast de bank niet geschurd kon worden en een ander kleurtje kon krijgen, of een andere plek. Ik kreeg zowat een hartverzakking toen ze het over dat "kastje" had. Heb haar uitgelegd dat het "kastje" de subwoofer was. Of te wel mijn REL Stadium III is gedegradeerd tot "kastje"  :blink:

Mijn "kastje" wordt bijna continue ge(mis)bruikt als basis voor seizoensdecoratie. Momenteel ligt er een kleedje met bak en  herfstversiering op. Met kerst moet ik elk jaar met lede ogen toezien hoe er een compleet verlicht kerstdorp op gezet wordt  :blink: :wacko:

Maar ja, if it keeps them happy  :)
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

Raymond187

Precies if it keeps them happy :)

Met wat geven kan je ook weer andere dingen voor elkaar krijgen. Ik weet niet hoe die BK eruit ziet, maar de Stadium vind ik zeker niet lelijk en met een plant erop  :thumbs-up:


Andere kant van de munt wanneer ik niet van het leven geniet..

Ppfff gisteren een heftige dag gehad. Met me moeder naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de MRI. De hersentumor is niet meetbaar gegroeid sinds vorig jaar. Dus geen reden voor acute operatie gelukkig. De tumor is best groot en ik merkte aan de neuroloog dat hij verbaasd is dat de klachten niet veel groter zijn, nadat hij ziet hoe groot de tumor is. De neuroloog is altijd zo verdomd wazig en geeft niks toe en kan niks zeggen over % risico of hoe groot het gevaar is. Ze zeggen dat na een operatie epilepsie, blind of verlamming als gevolg kan hebben......  :-X maar hoe groot de kans is op is natuurlijk niet voorspelbaar.

Helaas heeft me moeder wel meer klachten gehad als in evenwicht stoornis en hoofdpijnen als dit dagelijks gebeurd dan moet ze beslissen operatie of zo doorleven.....Bij blindheid of verlamming heeft me moeder aangegeven liever dood te gaan. Waar ik helemaal in kan komen. Dus afwachten maar.

Zo.. moest ik ff kwijt :)

Maar mooiste is dat de tumor niet gegroeid is  :thumbs-up:

Morgen weer naar de tattoo shop 3e sessie. 4 uurtjes kleuren  :headbanging:

knubbe

 :o heftig om te lezen, sterkte man.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Raymond187


WickedGame

Poeh sterkte!! Enerzijds opluchting dat het niet is verslechterd, anderzijds toch nooit een fijn gevoel dat een naaste van je ziek is en er voorlopig nog niets aan gedaan gaat worden.

In iedergeval veel sterkte komende tijd.

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

lynch1979

Heftig man....maar gelukkig is de tumor niet gegroeid.

Sterkte....

En voor morgen succes, we zien de foto's wel  ;)

Raymond187

Thanks gents  :thumbs-up:

Me schoonvader is wel geopereerd....gelukkig maar anders was hij er nu niet meer. Hij heeft Niveau 4 de meeste agressieve vorm en me moeder Niveau 1. Schoonvader maakt het uitermate goed en behoord tot de zeer kleine groep die nog leeft. Ze gaven hem 3 tot 6 maanden en we zijn nu 3.5 jaar verder waarvan laatste 1.5 jaar zonder enige behandeling  :pompom:

Dat was trouwens helemaal een lijpe situatie. Die was op ze 55 uitgekocht bij Philips aanhangwagen geld mee en was meteen klaar met werken. 1 week later op vakantie met ze vriendin naar Philipijnen. OP een vrijdag vertrokken. Zaterdag kregen we een telefoontje Pa doet vaag en is zichzelf niet.  Zondag lokaal ziekenhuis en kregen we een telefoontje pa heeft een tumor en moet acuut geopereerd worden..... uuuhh WTF hij zit op de Philipijnen / Manilla. Wij maandagochtend naar het vliegveld en op weg naar Manilla. Dinsdag operatie....

Enige mooiste was wel dat de neuroloog die daar werkte tot de top van de wereld behoorde qua hersenchirurgie  :pompom:

Daarom zoveel mogelijk plezier maken in het leven  :headbanging:

high-q

Dat zijn idd heftige verhalen, zet je gelijk met beide benen op de grond. Hopelijk komt het met je moeder net zo goed als met je schoonvader. Kan me daarnaast heel goed vinden in jullie mindset.

Alvast good luck voor morgen!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Xander32

Heftig verhaal joh. Herkenbaar, mijn schoonmoeder had eenzelfde aandoening en deze gaven zulke heftige klachten, dat er wel een operatie moest volgen. Dat is nu twee jaar terug en gelukkig is zij daar goed doorheen gekomen, zelfs zonder noemenswaardige restverschijnselen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Raymond187

Quote from: high-q on October 18, 2013, 11:46:49
Dat zijn idd heftige verhalen, zet je gelijk met beide benen op de grond. Hopelijk komt het met je moeder net zo goed als met je schoonvader. Kan me daarnaast heel goed vinden in jullie mindset.

Alvast good luck voor morgen!
Thanks. Voor de personen in kwestie is het nog velen malen erger, maar goed er gebeuren gelukkig meer goeie dingen  :pompom:

Quote from: Xander32 on October 18, 2013, 14:43:19
Heftig verhaal joh. Herkenbaar, mijn schoonmoeder had eenzelfde aandoening en deze gaven zulke heftige klachten, dat er wel een operatie moest volgen. Dat is nu twee jaar terug en gelukkig is zij daar goed doorheen gekomen, zelfs zonder noemenswaardige restverschijnselen.
:O dus je kent het :( ... Wel goed om te lezen dat ze het weer goed maakt  :thumbs-up:

Maar genoeg zo het is weekend :D :D f*k yeahhhh yeahhh  :headbanging:

Vrouwlief gaat zo naar d'r vriendinnen. De kleine man ligt net in bed.

en papa... papa gaat film kiekuhhhhhhhhhh  :popcorn:

Superfagman man cock of steel :D *evil gniffel*
man van staal dus. Lijkt me leuk.

grown ups 2 en RIPD ook binnen. En voor zondag na onze wandeling monsters university kijken.

Morgen weer pijn lijden hhhmmmm kijk er naar uit  :tongue2:

morca

oei heftige dag weer,geen leuke dingen!! Sterkte en beterschap voor je moeder van deze kant.

Haha ga je ook nu de man van staal kijken ,ik ook  :clapping:

monsters university vd week gezien,leuke film.

Succes morgen!!

Maro

Heftig allemaal jongen. Wij hebben dit voorjaar mijn schoonvader verloren aan die rot ziekte. Net 65 en wilde Europa rond gaan zeilen met zijn zeilboot. Alles weg. Over en uit binnen een jaar. Machteloos sta je dan. Veel sterkte gewenst de komende tijd...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raymond187

Thx M&M :)

Quote from: morca on October 18, 2013, 19:35:15
oei heftige dag weer,geen leuke dingen!! Sterkte en beterschap voor je moeder van deze kant.

Haha ga je ook nu de man van staal kijken ,ik ook  :clapping:

monsters university vd week gezien,leuke film.

Succes morgen!!

Superman had ik afgezet na 1 uur. Wat een gezever zeg blablabla. En Clark Kent vind ik echt slecht gecast  :-X

Quote from: Maro on October 18, 2013, 20:14:41
Heftig allemaal jongen. Wij hebben dit voorjaar mijn schoonvader verloren aan die rot ziekte. Net 65 en wilde Europa rond gaan zeilen met zijn zeilboot. Alles weg. Over en uit binnen een jaar. Machteloos sta je dan. Veel sterkte gewenst de komende tijd...
Is toch zo oneerlijk. Hele leven hard gewerkt daarna wil je nagenieten van het leven en gebeurd er dit soort shit.....Ik ben als christen opgegroeid, maar buiten ongeloof zijn er ook vragen waarom krijgen mensen zoals Bin laden of Dutreaux niet zo'n ziekte als ze 10 zijn??

Anywazzz gisteren op de prikbank mogen liggen  :pompom: vreemd genoeg viel de pijn dit x erg mee. Er was 1 stukje was ergggg naar was. Gelukkig was dat maar een klein stukje en de rest was ok. Nog 1 sessie te gaan.





Maro

Nice...nu nog naar de sportschool.... :angel:    :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Quote from: Maro on October 20, 2013, 11:22:09
Nice...nu nog naar de sportschool.... :angel:    :D
:clapping:

Ray @ dus soeperman is niet veel soeps......  ;D
Gisteren GI joe 2009 gekeken ,wat een sound sub laag en surround is echt goed.
De film met een knipoog kijken,was vermakelijk genoeg  :)

Maro

Vond Superman juist wel mooi. Op de beamer een enorme belevenis.  :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -


Maro

Quote from: morca on October 20, 2013, 12:47:30
Ik ga in ieder geval zelf even kijken ,gisteren had ik zin aan een andere film  :popcorn:

Ga jij als sub liefhebber he-le-maal geweldig vinden... :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -


Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raymond187

Quote from: Maro on October 20, 2013, 11:22:09
Nice...nu nog naar de sportschool.... :angel:    :D
hehhe had ik daar maar weer tijd voor  :nopompom:

Quote from: morca on October 20, 2013, 12:34:25
:clapping:

Ray @ dus soeperman is niet veel soeps......  ;D
Gisteren GI joe 2009 gekeken ,wat een sound sub laag en surround is echt goed.
De film met een knipoog kijken,was vermakelijk genoeg  :)
GJ joe 2 vond ik wel leuk.
Superman net verder gekeken. Het eerste uur moet je dus ff doorheen en dan begint er wat.
LFE kom je wel tegen idd  :wacko:

RalphH

Zat een weekendje in Milaan, dus lees het nu allemaal pas.

Heftige dagen achter de rug joh, sterkte daar, ellende-aandoening is het.

Plaatje is mooi ingekleurd al, nog 1x op de pijnbank dus en dan helemaal klaar? Hoeveel liter uierzalf heb je er al doorheen gejakkerd? ;D ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Milaan... niceeee  :thumbs-up: Goed vermaakt daar samen?

Zijn je aankomende upgrades nu van de baan, omdat vrouwlief is gaan shoppen :D :D shoenuhhhhhhh tassuhhhhhhhhhhhh hehehehe

Ja nog 1 x. 3 a 3.5 uur dan is de tat klaar gelukkig. Ik gebruik geen uierzalf. bebathene baby zalf na een dag of 5 a 7. Daarvoor als de huid erg trekt een dun laagje PH neutraal body lotion.

Mijn huid bloed vrijwel niet dus heelt ook sneller  O0 .... eigenlijk ben ik de nakomeling van Wolverine  8)