Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187

knoert lelijk dat ding. Wil de sub links voor hebben staan. Dus in het zicht.

Raymond187

Aarrggg

Router is gaar geworden. Als ik de lijn vol benut 7.5MB down dan stopt hij ermee na 30 mi. ofzo  :-X

Wel vaag, want Ik moet dan de ziggo modem resetten. dan doet hij het weer ffies. ALs ik de router zelf reboot dan blijft de verbinding slecht. Zet ik de PC rechtstreeks op de modem dan is de snelheid top.

fuk moek weer een andere router kopen. Mjahh huidige router is 6 jaar oud en heeft zelfs 100MB LAN dus naar 1GB is dan weer geen overbodige luxe.

Iemand een goeie router in de aanbieding B)

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

frank2

Ik heb nog een linksys over, router doe er niets meer mee, is geloof ik 3 jr oud.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Raymond187

Quote from: RalphH on October 14, 2013, 20:43:03
Linksys?
Is een Netgear 3300 geloof ik.

Quote from: frank2 on October 14, 2013, 20:45:44
Ik heb nog een linksys over, router doe er niets meer mee, is geloof ik 3 jr oud.
Weet je toevallig welk model?


Raymond187

Zo de eerste M&G bij mij thuis is gepland.

Ralph en hopelijk Marco komen langs 22 nov. Ff kijken wat voor tips de heren voor mij hebben.

frank2

Quote from: Raymond187 on October 15, 2013, 08:27:02

Weet je toevallig welk model?

Linksys wireless N router WRT120N door multimediacenter geconfigureerd
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Raymond187

ahh I see. LAN is 100MB. Ik wil minimaal 1GB LAN hebben.

Bedankt voor het checken.

knubbe

Quote from: Raymond187 on October 15, 2013, 08:34:44
Zo de eerste M&G bij mij thuis is gepland.

Ralph en hopelijk Marco komen langs 22 nov. Ff kijken wat voor tips de heren voor mij hebben.

Leuk om te horen ! Goede namen voor tips ;)
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

RalphH

Quote from: Raymond187 on October 15, 2013, 08:34:44
Zo de eerste M&G bij mij thuis is gepland.

Ralph en hopelijk Marco komen langs 22 nov. Ff kijken wat voor tips de heren voor mij hebben.

Zin in!!
Ben benieuwd.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


RalphH

Zorg maar dat het lukt, zou zomaar een VR12 op de achterbank kunnen liggen..... ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


Raymond187


Raymond187

Quote from: knubbe on October 15, 2013, 15:57:01
Leuk om te horen ! Goede namen voor tips ;)
Enige tips van Marco zijn MEER subs MEER subs  :clapping: hahaha

En Ralph zou zeggen dat de fronts te klein zijn  O0


RalphH

Lol!
Dat, en meer subs natuurlijk ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

knubbe

Quote from: Raymond187 on October 16, 2013, 07:46:23
Enige tips van Marco zijn MEER subs MEER subs  :clapping: hahaha

En Ralph zou zeggen dat de fronts te klein zijn  O0

^^ Dat zeg ik, goede tips  :headbanging:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Raymond187

2e sub zou ik wel willen, maar ik spraak liever ff door voor nieuwe speakers. De revels zitten nog steeds in me hoofd.

WickedGame

Quote from: Raymond187 on October 16, 2013, 08:16:18
2e sub zou ik wel willen, maar ik spraak liever ff door voor nieuwe speakers. De revels zitten nog steeds in me hoofd.

Die moet je uit je hoofd halen en neerzetten...  :pompom:

Raymond187

#1219
Maar dan is het zo leeg in me hoofd  :headbanging:

*Edit*

Zo afgelopen maandag de trouwringen besteld en betaald. Vanochtend de wedding planner in Thailand 50% aanbetaling gedaan incl. de overnachtingen voor ons en onze gasten. En de 3 KLM tickets zijn ook al binnen.

Alleen nog de kleding, maar zal voor mij niet zo moeilijk zijn, maar vrouwlief wil een mooie jurk. Ze had het over een Vera Wang jurk. Nou ik ben benieuwd.... vrouwen en hun kleding, schoenen en tassen  :crazy:

Ik hoef alleen maar een grotere TV en nieuwe speakers :D

Ik heb nog een tijdelijk contract lopen die 31 december afloopt. Net maar ff me directeur gesproken, maar die wil me gelukkig niet kwijt dus kan een vast contract verwachten binnenkort  :pompom:

cardas49

Quote from: Raymond187 on October 16, 2013, 08:44:12
Maar dan is het zo leeg in me hoofd  :headbanging:

*Edit*

Zo afgelopen maandag de trouwringen besteld en betaald. Vanochtend de wedding planner in Thailand 50% aanbetaling gedaan incl. de overnachtingen voor ons en onze gasten. En de 3 KLM tickets zijn ook al binnen.

Alleen nog de kleding, maar zal voor mij niet zo moeilijk zijn, maar vrouwlief wil een mooie jurk. Ze had het over een Vera Wang jurk. Nou ik ben benieuwd.... vrouwen en hun kleding, schoenen en tassen  :crazy:

Ik hoef alleen maar een grotere TV en nieuwe speakers :D

Ik heb nog een tijdelijk contract lopen die 31 december afloopt. Net maar ff me directeur gesproken, maar die wil me gelukkig niet kwijt dus kan een vast contract verwachten binnenkort  :pompom:

Mooie plannen en ontwikkelingen. Trouwen in Thailand, bijzonder hoor. Is er een specifieke reden dat jullie dat land gekozen hebben?
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

WickedGame

Quote from: Raymond187 on October 16, 2013, 08:44:12
Maar dan is het zo leeg in me hoofd  :headbanging:

*Edit*

Zo afgelopen maandag de trouwringen besteld en betaald. Vanochtend de wedding planner in Thailand 50% aanbetaling gedaan incl. de overnachtingen voor ons en onze gasten. En de 3 KLM tickets zijn ook al binnen.

Alleen nog de kleding, maar zal voor mij niet zo moeilijk zijn, maar vrouwlief wil een mooie jurk. Ze had het over een Vera Wang jurk. Nou ik ben benieuwd.... vrouwen en hun kleding, schoenen en tassen  :crazy:

Ik hoef alleen maar een grotere TV en nieuwe speakers :D

Ik heb nog een tijdelijk contract lopen die 31 december afloopt. Net maar ff me directeur gesproken, maar die wil me gelukkig niet kwijt dus kan een vast contract verwachten binnenkort  :pompom:

Leeg in je hoofd? valt toch wel mee... je roept al grotere TV, en tegen die tijd wil je een andere sub... etc. etc. :D

Anyway vrouwen en hun kleding, schoenen etc. zo herkenbaar. In het kader van schoenen moet ik opzoek naar een schoenenkast  :eh: daar sneuvelt wel een computerbureau voor ivm ruimte... ach je moet er wat voorover hebben. Ben in iedergeval erg blij dat zij zich totaal niet bemoeit met mijn hobby, en het zelfs prachtig vind. Alleen de bedragen zijn wat lastig te verantwoorden  ;D

Valkyrie

Quote from: Raymond187 on October 16, 2013, 08:44:12
Ik heb nog een tijdelijk contract lopen die 31 december afloopt. Net maar ff me directeur gesproken, maar die wil me gelukkig niet kwijt dus kan een vast contract verwachten binnenkort  :pompom:

Gefeliciteerd!!!!
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Raymond187

Quote from: mark235 on October 16, 2013, 09:35:44
Mooie plannen en ontwikkelingen. Trouwen in Thailand, bijzonder hoor. Is er een specifieke reden dat jullie dat land gekozen hebben?
Wij hebben daar samen onze mooiste vakanties door gebracht. En we zijn beide al aardig wat in het buitenland geweest, maar Thailand was voor ons het mooiste. 

Trouwen in NL gaan we ook doen voor de wet, omdat we geen gedoe willen in Thailand met de ambassade en daar alles regelen. En uiteraard een feestje voor de vrienden en fam, die niet naar Thailand komen :)

Quote from: WickedGame on October 16, 2013, 09:39:48
Leeg in je hoofd? valt toch wel mee... je roept al grotere TV, en tegen die tijd wil je een andere sub... etc. etc. :D

Anyway vrouwen en hun kleding, schoenen etc. zo herkenbaar. In het kader van schoenen moet ik opzoek naar een schoenenkast  :eh: daar sneuvelt wel een computerbureau voor ivm ruimte... ach je moet er wat voorover hebben. Ben in iedergeval erg blij dat zij zich totaal niet bemoeit met mijn hobby, en het zelfs prachtig vind. Alleen de bedragen zijn wat lastig te verantwoorden  ;D
Ik wil nu al andere sub(s) en bigger tievieh. 47" is gewoon te klein als je er 4.5M van af zit  :nopompom:

haha schoenenkast was hier een kamer tot de kleine man een kamer nodig had. Nu heb ik de kleine kamer als PC kamer incl. boekenkast. Daar is een schoenen rek gekomen, maar de helft ligt ernaast. Ik heb 7 paar schoenen en vrouw heeft er tig  :wacko: alleen d'r "exclusieve" pumps (Louboutin en J. Choo) doet ze wel steeds terug in de schoenen doos.
Wel beter dat ze het accepteert, maar waarom zou ze dat niet doen ;)

Quote from: Valkyrie on October 16, 2013, 09:45:46
Gefeliciteerd!!!!
Thanks, maar ik doe pas een flesje open draaien als contract getekend is. Zal wel pech hebben met salaris onderhandelen, maar contract is een heel stuk belangrijker uf curz.

WickedGame

Quote from: Raymond187 on October 16, 2013, 09:59:19
haha schoenenkast was hier een kamer tot de kleine man een kamer nodig had. Nu heb ik de kleine kamer als PC kamer incl. boekenkast. Daar is een schoenen rek gekomen, maar de helft ligt ernaast. Ik heb 7 paar schoenen en vrouw heeft er tig  :wacko: alleen d'r "exclusieve" pumps (Louboutin en J. Choo) doet ze wel steeds terug in de schoenen doos.
Wel beter dat ze het accepteert, maar waarom zou ze dat niet doen ;)

Omdat vrouwen soms onze hobby niet snappen, en niet begrijpen dat een kleine verbetering soms een flinke investering kosten. Mooiste was nog wel in het begin van ons samenwonen.

Of het "kastje" naast de bank niet geschurd kon worden en een ander kleurtje kon krijgen, of een andere plek. Ik kreeg zowat een hartverzakking toen ze het over dat "kastje" had. Heb haar uitgelegd dat het "kastje" de subwoofer was. Of te wel mijn REL Stadium III is gedegradeerd tot "kastje"  :blink: