Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WickedGame

Ik ga vrijdag even Sushi happen met een goede vriendin die uit Australië over is, even flink bijkletsen  ;D

Zit alweer te kijken naar een nieuwe vakantie bestemming voor aankomend jaar... Bora Bora  :devil: (Nu hopen dat de eindejaarsloterij mij een keer geluk brengt :D)

Raymond187

Welko suhsi toko?

Ben naar shabu shabu geweest en voor het geld goed eten. Alleen de wasabi vind ik schraal wat erg jammer is.

Warme sake is lekkahhhh, maar goed dat ik met de auto ben gekomen dus ben fruitig op kantoor :D

bora bora lijkt me ook ontzettend gaaf. Is toch goed te doen jullie hebben nog geen kids, maar je zal misschien net als ik pas merken hoe "rijk" je nu bent als je kids hebt hahaha.

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

Zeker weten Stefan. Geef me eens ongelijk B)

Als je in 1 jaar te horen krijgt dat je moeder en schoonvader beide een hersentumor hebben dan ga je wel iets anders kijken naar het leven.

En op me geld zitten zit er zeker niet meer bij.

WickedGame

#1154
Quote from: Raymond187 on October  8, 2013, 09:30:48
Welko suhsi toko?

Ben naar shabu shabu geweest en voor het geld goed eten. Alleen de wasabi vind ik schraal wat erg jammer is.

Warme sake is lekkahhhh, maar goed dat ik met de auto ben gekomen dus ben fruitig op kantoor :D

bora bora lijkt me ook ontzettend gaaf. Is toch goed te doen jullie hebben nog geen kids, maar je zal misschien net als ik pas merken hoe "rijk" je nu bent als je kids hebt hahaha.

Wij gaan Amsterdam in, volgens mij gaat het Soho worden aan het Leidseplein.

Zelfs met tweeverdieners is Bora Bora echt niet goedkoop  ;D Maar damn als ik die plaatjes zie... * kwijlen *

Maar goed Mauritius is ook mooi  :tongue2:

Raymond187

Soho is net zo goed. Warme sake ohh yeahhhh  :headbanging:

Zeg ook niet dat het goedkoop is :P Je komt er iig niet je buurman tegen.

WickedGame

Quote from: Raymond187 on October  8, 2013, 13:09:43
Soho is net zo goed. Warme sake ohh yeahhhh  :headbanging:

Zeg ook niet dat het goedkoop is :P Je komt er iig niet je buurman tegen.

Jij kent mijn buurman niet  ;D  :tongue2:

Frido

Vraagje, lees in je begin pagina dat je nog een Eminent 7080 heb. En dat je die nu gebruikt op je slaapkamer?
Ik heb precies dezelfde maar doe er niks meer mee, dit omdat de software erg traag is, menu snelheid is echt troep. Jij geen last van?

Raymond187

Quote from: WickedGame on October  8, 2013, 13:58:18
Jij kent mijn buurman niet  ;D  :tongue2:
Annie tokkie toch :D

Quote from: Frido on October  8, 2013, 14:13:08
Vraagje, lees in je begin pagina dat je nog een Eminent 7080 heb. En dat je die nu gebruikt op je slaapkamer?
Ik heb precies dezelfde maar doe er niks meer mee, dit omdat de software erg traag is, menu snelheid is echt troep. Jij geen last van?
Klopt die gebruik ik op de slaapkamer en heb geen last van trage menu. Welke FW heb je erop staan?

RubenV.

Mooie trouwplannen  :worship: Echt een super locatie Raymond.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Thanks Ruben.

Heb er ook zin aan. 35 gr. heerlijk eten en nog meer heerlijk eten en daarna nog meer heerlijk yummie yummie eten :D

Atmoz

Quote from: Raymond187 on October  8, 2013, 09:36:34
Zeker weten Stefan. Geef me eens ongelijk B)

Als je in 1 jaar te horen krijgt dat je moeder en schoonvader beide een hersentumor hebben dan ga je wel iets anders kijken naar het leven.

En op me geld zitten zit er zeker niet meer bij.

Heftig ???

Dat maakt het alleen nog maar logischer dat je een genieten bent idd!

Ik ben zelf ook niet van 't sparen, dus weet er wat dat betreft alles van ;)

Sterkte met alles.

Groetjes,

Stephan




Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

Thanks Stephan :)

Lekker genieten van het leven nu je nog gezond bent  :pompom: spaarvarkentje voor onvoorziene uitgaven is verstandig.

Gisteren eerste afl. under the dome gekeken. Best leuk. heb ze alle 13 gedownload.

Atmoz


Zeker gelijk in!

Ik heb de serie al helemaal gekeken. Inderdaad best aardig.
Zeker de moeite waard om te kijken :)

Alleen heel gek, die dikke kale speelde natuurlijk ook in Braking Bad, en dat was even verwarrend aangezien ik beide series door elkaar aan het kijken was :happy:

Maar UtD -> nice!

ciao,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

Ken je de mini serie The lost room? 6 delig. Topper  :wub:

Frido

Quote from: Raymond187 on October  8, 2013, 14:45:32
Klopt die gebruik ik op de slaapkamer en heb geen last van trage menu. Welke FW heb je erop staan?

Uhh, weet ik zo 123 niet. Denk de nieuwste, in ieder geval is een tijdje geleden de menu opzet helemaal vernieuwd. Dat het zo ronddraait zeg maar.
Toen ik hem nieuw kocht zat er al een HD in.

Welke versie draai jij? En heb je er ook een HD in of heb je hem bekabeld aangesloten aan je netwerk en "trek" je films/serie's van bv een NAS af?

Raymond187

Ik heb er een oude FW opstaan. Denk zeker 1.5 jaar oud. Ik had regelmatig problemen met afspelen van *.MKV bestanden. ERRGGG irritant. En met de FW die er nu opstaat gene problemen meer mee dus ik ga hem niet upgraden.

Don't try to fix it if it ain't broken  :headbanging:

Ik heb een QNAP NAS en gebruik een externe 2.5" HDD. Ik gebruik hem alleen voor series.

Frido

Quote from: Raymond187 on October  9, 2013, 13:27:51
Ik heb er een oude FW opstaan. Denk zeker 1.5 jaar oud. Ik had regelmatig problemen met afspelen van *.MKV bestanden. ERRGGG irritant. En met de FW die er nu opstaat gene problemen meer mee dus ik ga hem niet upgraden.

Don't try to fix it if it ain't broken  :headbanging:

Ik heb een QNAP NAS en gebruik een externe 2.5" HDD. Ik gebruik hem alleen voor series.

O ok, dat is beter. Zal je voor mij willen kijken welke FW dat is? Dan ga ik die zoeken of die nog ergens te downloaden is en ga ik die er ook op zetten?

Je krijgt de Eminent zoals met de QNAP NAS als een externe HDD?
De Eminent zit vermoedelijk bekabeld aangesloten aan je thuisnetwerk en zo aan je QNAP?
En de externe HD, die sluit je af en toe aan via USB aan de Eminent neem ik aan. Is die verbinding wel snel genoeg om series, in jou geval, zonder haperingen af te spelen?

En die externe HD, die zet je vol via je vaste pc/laptop zeker?

morca

Quote from: Raymond187 on October  8, 2013, 09:36:34
Zeker weten Stefan. Geef me eens ongelijk B)

Als je in 1 jaar te horen krijgt dat je moeder en schoonvader beide een hersentumor hebben dan ga je wel iets anders kijken naar het leven.

En op me geld zitten zit er zeker niet meer bij.
Dat zijn heftige zaken Ray,sterkte kerel !!

Idd,probeer ook zoveel mogelijk in het nu te genieten  ;)

KILLorBE

Hoe gaat het met de kat?
Hopelijk blijft het bij een teen!
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Raymond187

Ziet er tot zover goed uit. Hij krijgt nog antibiotica. Vanavond laatste pil.

Thx 4 asking  :thumbs-up:

BTW ziet er wel vaag uit. ZIjn achterpootje ziet eruit als een grote V :D

RalphH

Quote from: Raymond187 on October 10, 2013, 09:59:12
BTW ziet er wel vaag uit. ZIjn achterpootje ziet eruit als een grote V :D

Cat from space?

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


Raymond187

Bijna goed.

Hij is van die aliens. De serie van vroegahh

V


Atmoz

Quote from: Raymond187 on October  9, 2013, 11:03:40
Ken je de mini serie The lost room? 6 delig. Topper  :wub:

Gisteren gedownload, en meteen de eerste aflevering gekeken.
Thanks voor de tip. Kan wel wat leuks worden O0 O0
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5