Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lynch1979

Quote from: Raymond187 on September 30, 2013, 15:46:37
Ik had een bakje macaroni gegeten onderweg naar de shop. Een banaan, snicker en aqaurius&dextro energy. Dood van de honger of dorst zou ik niet gaan :D :D

Lies...dude daar zal die nooit in de buurt komen  :crazy: krijg nu al tranen in me oog  :D

Geen korsten?? Is toch handig tijdens film kijken eet je die op hoef je geen zak chips open te trekken  :popcorn:

Ken je dat verhaal niet van die man met zijn vriendin in de bios? Die zat lekker chipies te eten. Alleen had hij niet door dat de persoon die boven hem op het balkon zat Psoriasis had en flinks zat te krabben ze zak chips bleef maar gevuld.....

hehehe gniffel  :popcorn:

Genoeg gegeten dus  :thumbs-up:

Hahahaha.....gatverdamme, ik ben geen popcorn liefhebber maar nu  helemaal niet meer  :D

morca

#1126
Quote from: Raymond187 on September 30, 2013, 20:25:56
Thanks. Bonel zit in de top 10 beste Japanse artiesten van NL. En hij is #1 in snelheid van tattoeren. KOst wat, maar zoiets zit er voor de rest van je leven daar ga je niet op besparen door zo goedkoop mogelijk.

Dit plakplaatje heb je een JL F112 voor :D
Valt toch wel mee :)


50% van de arm voel je bar weinig van. 30% is vervelend/naar en 20% ..... *^%@#(%@%@# hehehe maar dat hoort erbij.

Gewoon aan Stalonne denken First blood dat hij zichzelf hecht  bikkel 8)
Ik heb niks tegen tatoo,s,maar nou heb je toch de verkeerde keus gemaakt imo  ;D

Geintje ;) ,ieder ze hobby,ziet er goed uit :thumbs-up:

Maro

Quote from: morca on September 30, 2013, 21:45:12
Ik heb niks tegen tatoo,s,maar nou heb je toch de verkeerde keus gemaakt imo  ;D

Geintje ;) ,ieder ze hobby,ziet er goed uit :thumbs-up:


:withstupid:    :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raymond187

hehehe :D

Betere sub komt er wel hoor. no worries here. Maar prio voor me hobby is andere speakers en sub daarna, want de SVS is leuk voor films.

Laatste berekening is dat de trouwerij alweer 4K duurder is dan de eerste berekening......... :nopompom:

We zijn er wel al uit.

We gaan hier trouwen.

Resort crown lanta


De kamer  O0


Het wordt een originele Thai wedding. inc. Bhudist blessing/ceremony. 

Zin aan  :pompom:

LuPo

Dat is wel een straf om naar toe te gaan zeg. 8)

Raymond187

hhehee een ware hel :P

Eten is ook zo knetter lekker  :wub: Laatste xc hadden we een vis restaurant gevonden. Snachts gingen ze vissen en volgende dag kon je eten wat ze gevangen hadden.
4 grote garnalen 600gr op de gril met zwarte pepper en knoflook.... OMG!! zo lekker en omgerekend voor 25 euro hehehe. En daarbij  een schaal met krab in rode curry  :wub:

Zo lekkahhhhh

frank2

Heel sjiek! Dat wordt een bijzondere trouwdag  :angel:
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren


RalphH

Niiiice, voorpret is met deze plaatjes al het halve werk :pompom:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

Als er nog een plaatsje over is voor iemand die je koffers draagt... :D

Raymond187

Thanks :)

Het is idd een mooie locatie. We moesten wel even zoeken, want de meeste zien er allemaal erg mooi uit. Alleen de een kost zo 2K meer en je krijgt er niks meer voor. En dat vind ik dan zonde van me geld. Dat is toch al gauw 1  front speaker :D








Raymond187

@#(*^#@()$)(&@^$_(@*&_@#^(&@_$(P

Gisteren was onze dag top begonnen. Goeie meevaller wij blij :D

Kwamen we thuis moest me vrouw naar de dierenarts met onze kat vanwege een bloedende teen. Wond kon niet gehecht worden. Vanochtend heb ik onze kat weg gebracht, want zijn teen wordt straks geamputeerd :(

En het is nog wel dierendag  :-X

We hopen maar dat het geen tumor is. Vanmiddag horen we hoe alles is gegaan.

Baaldag vandaag  :nopompom:

RalphH

Jeetje, arm beeske.
Succes en hopen dat het enkel dit teentje is.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

lynch1979

Sterkte vandaag voor het beestje en ook voor jullie, wachten duurt dan lang.

Raymond187

Thanks gents.

Operatie is goed gegaan. Na het werk ophalen.

Maar eens optopic zijn van mijn kant.

Toevallig op MP zitten kieken. En zag mijn fronts op MP staan. Dus meteen bod gedaan. Kan ze mooi als rears gebruiken :D

RalphH

Niet de S6'jes?  ;)

Fijn dat de operatie goed is gegaan, blijft altijd spannend.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Neuhh

Ik bied 200 pleuro voor die speakers meer niet :)

Zeker fijn. Weekendje thuis bij de kat blijven. In de gaten houden. We zouden morgen voor trouwringen gaan kijken. Dat wordt dus postponed.

RalphH

#1142
Quote from: Raymond187 on October  4, 2013, 16:24:46
Ik bied 200 pleuro voor die speakers meer niet :)

Lijkt me genoeg inderdaad.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo



Raymond187

Quote from: LuPo on October  4, 2013, 16:51:57
Zijn die speakers zo goedkoop. :P
Nu wel ja. Laatste is in 98' uit de fabriek gekomen ;)

krijg net een mail dat ze gereserveerd zijn  :nopompom:

Thanks Morca.

Kat loopt nu met zo'n kap om ze nek in huis. Alleen hebben ze een honden kap gegeven, omdat die voor katten te klein is voor hem :D


RalphH

Bummer dat ze gereserveerd zijn zeg! Hopen dat die afhaakt.

Mooi beest joh!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Zo lekker ff uurtje alleen thuis.

Muziek luisteren.
Best audiofile voices  :thumbs-up:

Straks met 2 maten Sushi etuhhhhhhhhhhhhh jahhhhhhhhhhhhhh nom nom nom en warme sake jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :D

Daarna de bios in Gravity kieken.

Maandagen kunnen best mooi zijn :D

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187