Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187

Belgische+Brazilian ..... hhhmmmm heb ze beide geproeft, maar niet tegelijk  :nopompom:

hehehe  :angel:

ZO vanochtend heerlijk wakker geworden. Tijdens ontbijtje maken voor het gezin muziekje opgezet. Kleine man werdt uit bed gehaald door mams en die riep dat ik moest komen helpen.... ?? helpen met wat dan??

Had die ze broek vol geblaft tot ze romper whahwhawhah :D ... papa trots  O0

CD2 van de Pulse geluisterd en voordat ik naar me werk ging nog ff hey you opgezet op een wat hoger volume... HEERLIJK #  :wub:

Raymond187

Koffie gehad :)

papa&mama gesprek  :happy:

De mama emotionele aankoop... zijn eerste winterjas zijn eerste schoentjes, maar 500 euro voor een jas voor 3 maanden..... hell NO.

Ze will UGGs voor hem...zucht. Ja Ray die zijn lekker warm voor in de winter. Je wilt toch niet dat hij koude voetjes krijgt als we gaan wandelen.... ja ja ja....mmbbrrrlll smeer wel tijgerbalsem op ze voetjes

Scheelt een vriend komt uit de US volgende maand kan hij ze meenemen kosten ze de helft  :thumbs-up:

Zeg ik. Maar ik wil al me speakers nog upgraden het is toch zielig voor mij als ik zolang moet wachten..... nou kreeg meteen de female evileye soort van death ray.... JA wat is nou belangrijker Ray je zoon of die lelijke dingen in de huiskamer...... ze zijn niet lelijk  :blush:

Einde gesprek heheheh :D

high-q

Quote from: Raymond187 on September 26, 2013, 08:11:58
Had die ze broek vol geblaft tot ze romper whahwhawhah :D ... papa trots  O0

LOL!  :headbanging:

Quote from: Raymond187 on September 26, 2013, 08:55:46
Ze will UGGs voor hem...zucht. Ja Ray die zijn lekker warm voor in de winter.

Hopelijk krijg je geen bijpassend paar  :-X

Quote from: Raymond187 on September 26, 2013, 08:55:46
Zeg ik. Maar ik wil al me speakers nog upgraden het is toch zielig voor mij als ik zolang moet wachten..... nou kreeg meteen de female evileye soort van death ray.... JA wat is nou belangrijker Ray je zoon of die lelijke dingen in de huiskamer...... ze zijn niet lelijk  :blush:

Einde gesprek heheheh :D

LOL again! :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

djaxx

Quote from: Raymond187 on September 26, 2013, 08:55:46


Zeg ik. Maar ik wil al me speakers nog upgraden het is toch zielig voor mij als ik zolang moet wachten..... nou kreeg meteen de female evileye soort van death ray.... JA wat is nou belangrijker Ray je zoon of die lelijke dingen in de huiskamer...... ze zijn niet lelijk  :blush:

Einde gesprek heheheh :D

Zo herkenbaar!

Raymond187

QuoteHopelijk krijg je geen bijpassend paar
Ik vind ze lelijk en zien er niet uit....maar ik heb thuis wel UGG sloffen  :angel: hehehe zitten idd warm en fijn, maar zien er niet uit.

Quote from: djaxx on September 26, 2013, 09:31:14
Zo herkenbaar!
Er zijn niet veel vrouwen denk ik die grote speakers in de huiskamer mooi vinden.

Ik vind deze echt wel mooi qua looks.


RalphH

Quote from: Raymond187 on September 26, 2013, 08:55:46
die lelijke dingen in de huiskamer......

Nee,....Ughs zijn niet lelijk...duh ;D.
Ook niet waterdicht volgens mij, dat worden dus natte voetjes en die worden vanzelf weer koud. Ik zeg: "Rubberen kaplaarsjes en wolle sokken."  Je kunt ze altijd plastic wrappen voor een hip kleurtje. ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Ik hou niet van de regen en mij zal je dan ook niet buiten zien.

In de Joulz buggy zit ook zo'n warme zak waar die in zit  :thumbs-up: die vriest heus niet dood.

Tegen de tijd dat hij het koud krijgt zit papa al ergens binnen :D

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187


Zo heb weer een flink aantal fijne muziek in me collectie erbij. Jazz, klassiek en andere mooie opnames.

NAS zit weer 2% voller :D

Werk vandaag lekker thuis dus muziekje aan.

Frido

Quote from: Raymond187 on September 27, 2013, 11:04:29
Zo heb weer een flink aantal fijne muziek in me collectie erbij. Jazz, klassiek en andere mooie opnames.

NAS zit weer 2% voller :D

Werk vandaag lekker thuis dus muziekje aan.

Klinkt goed. Mag ik vragen hoe en waar je dat doet?

Heb zins kort ook net een NAS, Synology DS212j met 2 x 2 TB WD RED hd's erin.
En wil er nu ook muziek en vooral films op gaan zetten

Raymond187

Ik gebruik Transmission 2.75 om torrents te downloaden. Werkt prima.


Frido

Quote from: Raymond187 on September 27, 2013, 14:19:54
Ik gebruik Transmission 2.75 om torrents te downloaden. Werkt prima.

Dat is een standaard programma van Synology, toch?
Zit in hun package zeg maar van Synology.

En torrents, hoe kom je daar aan?
Die zoek je handmatig en laat je dan in Transmission

Raymond187

Synology zal da vast ook hebben. Ik heb een QNAP. Zelfde zooi allemaal :)

Gewoon aanmelden bij eentorrent site. Zijn er genoeg. google maar. Kies wat ej wilt downloaden. Dankrijg je een torrent file die uplaod je naar transmission en je kiest de lokatie waar je de film/muziek wilt hebben. And press ok :)

Frido

Quote from: Raymond187 on September 27, 2013, 15:39:08
Synology zal da vast ook hebben. Ik heb een QNAP. Zelfde zooi allemaal :)

Gewoon aanmelden bij eentorrent site. Zijn er genoeg. google maar. Kies wat ej wilt downloaden. Dankrijg je een torrent file die uplaod je naar transmission en je kiest de lokatie waar je de film/muziek wilt hebben. And press ok :)

O ok, dus je doet het zo. Bedankt! Ga er ook naar kijken.

Hoe en vooraal, waarmee speel je de films/muziek dan af vanaf je QNAP?
Wat leest je QNAP "uit" zeg maar

Raymond187


Raymond187


lynch1979

Netjes  :worship:

Viel het mee?

Dat rode verdwijnt (vind ik zelf altijd jammer)  ;)

Raymond187

Thanks.

Nou grootste gedeelte voelde ik weinig van, MAAR onderkant/binnenkant bicept daar ging ik kapot..... ppfff. Zo vaag elleboog binnenkant ertussen viel me enorm mee, maar deze plek... knetter.  Ik had de nacht ervoor amper geslapen. Vrouwlief d'r buikgriep barste los snachts dus vanaf 02:00 wakker gelegen en ze had mij ook wat aangestoken waar ik zondag echt last van kreeg.

hehehe viel ff tegen :D

Volgende sessie 19 okt. nog wat lijnen. De schubben van de draak uitbreiden en inkleuren.

De lotus word rood/roze. Draak blauw en zijn buik rood of geel.

Maar je had zeker gelijk. Huid is nu wat meer vernagelt in vergelijking met de lijnen. Stuk gevoeliger. Ik wacht nog even met insmeren. Tot me huid gaat trekken en dan zooi dur op.

Maaruhhhh vanavond paar uurtjes alleen thuis dus kan weer een lompe "mannen" film gaan kijken. Pain&Gain of The frozen ground.

lynch1979

De binnenkant van bovenarm is erg gevoelig, ook omdat de huid zachter is.
Maar ik weet nog veel ergere plekken  ;D
Ziek zijn/worden dat werkt niet in je voordeel  ;)....maar je hebt het volgehouden  :thumbs-up:

Niet wachten met insmeren, bepanthen erop en inpakken, alleen niet te dik smeren en alleen zelf smeren want jij voelt hoe gevoelig het is.
Als je het hebt ingesmeerd en ingepakt hebt, voelt het een stuk prettiger.

Raymond187

Waarom inpakken??

Folie is zo, maar dan ook zo irritant  aarrggg. Nee dat doe ik er niet meer op hahaha.

Welke plekken zijn dan nog pijnlijker?? Kan me niet voorstellen. Misschien was het extra gevoelig, omdat ik me niet lekker voelde. Ik had het ook de hele tijd koud terwijl het zaterdag lekker zonnig was.

Nou volgehouden... hehehe ja nog maar net aan. Ik zei op een gegeven moment. Yo I can't take this much longer. Gelukkig was hij bijna klaar pfewww.

lynch1979

Geneest sneller, geen korsten......is maar 3 dagen inpakken.

Het is ook erg irritant, maar je moet wat voorover hebben  ;)

Binnenkant bovenbeen (lees lies), stuitje, knieholte, borstbeen.....

Als je je ziek voelt is het echt zwaar, goed eten van te voren is echt nodig, drinken meenemen en ook tussendoor nog eten.
Druivensuiker is ook aan te raden.


Raymond187

Ik had een bakje macaroni gegeten onderweg naar de shop. Een banaan, snicker en aqaurius&dextro energy. Dood van de honger of dorst zou ik niet gaan :D :D

Lies...dude daar zal die nooit in de buurt komen  :crazy: krijg nu al tranen in me oog  :D

Geen korsten?? Is toch handig tijdens film kijken eet je die op hoef je geen zak chips open te trekken  :popcorn:

Ken je dat verhaal niet van die man met zijn vriendin in de bios? Die zat lekker chipies te eten. Alleen had hij niet door dat de persoon die boven hem op het balkon zat Psoriasis had en flinks zat te krabben ze zak chips bleef maar gevuld.....

hehehe gniffel  :popcorn:

larzie

Nice man! Mooie strakke duidelijke lijnen in je tattoo. Goede tattoo meneer/mevrouw zo te zien :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Maro

Ziet er goed uit hoor. Zou ook wel wat willen maar ben een mietje..... :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raymond187

Quote from: larzie on September 30, 2013, 19:21:26
Nice man! Mooie strakke duidelijke lijnen in je tattoo. Goede tattoo meneer/mevrouw zo te zien :)
Thanks. Bonel zit in de top 10 beste Japanse artiesten van NL. En hij is #1 in snelheid van tattoeren. KOst wat, maar zoiets zit er voor de rest van je leven daar ga je niet op besparen door zo goedkoop mogelijk.

Dit plakplaatje heb je een JL F112 voor :D

Quote from: Maro on September 30, 2013, 19:28:01
Ziet er goed uit hoor. Zou ook wel wat willen maar ben een mietje..... :D
Valt toch wel mee :)

50% van de arm voel je bar weinig van. 30% is vervelend/naar en 20% ..... *^%@#(%@%@# hehehe maar dat hoort erbij.

Gewoon aan Stalonne denken First blood dat hij zichzelf hecht  bikkel 8)