Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

larzie

Gefeliciteerd met de kleine en wat een schitterende taart! :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

Thanks :)

De taart is ook nog eens onwijs lekker en normaal eet il zulk spul nooit. Van de onderste deel is de helft nog over... oei oei, maar goed dat ik vanavond ga sporten :D

Tijdens verjaardags feestje heb ik de rear speakers al van de stands gehaald ivm de kids die nergens op letten. Uiteraard zijn ze met een wagentje of fiets ofzo tegen de fronts geknald.
De receiver heeft 3.5 week geen prik gehad zou hij de ARC instelingen onthouden hebben? Hhmmzz dat kan je nooit uitlezen. Mjahh de speakers weer goed plaatsen en nieuwe meetingen dan maar doen....waar anders koop je een Anthem voor :D


RubenV.

haha wat een epic taart  O0 Wat betreft de instellingen op de Anthem, ik verwacht dat deze er gewoon nog instaan. Die zullen denk ik weg geschreven worden naar het geheugen.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Vorige receiver was alle instellingen kwijt na x aantal uur of dagen geen prik gehad te hebben :)

Vakanties zijn altijd goed Morca nu al zin in de volgende  :pompom: Thailand  :pompom:

Raymond187

BTW. wat ook leuk is om thuis te komen na een lange vakantie is de hoeveelheid uitgekomen films.

Dit weekend is sowieso half geboekt om films te kijken  :pompom:

high-q

Hehe ... kan je lekker bij komen van je eerste week werk ;)

Wat staat er op de planning?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Weer werken valt me gelukkig erg mee. Het is niet zo druk als ik had verwacht.

Welke.... ja goeie vraag geloof dat ik iets van 15 BD25 heb binnen gehaald. Van Iron man 3, star trek en zelfs Tremors de prequel ofzo :D zo'n heerlijke foute "horror sci fi". Ik heb sowieso godfather trilogie in de planning staan, maar die zet ik denk ik in de winter of herfst op.

Maar ik moet toch wel wat rustiger doen. Morgen is de eerste sessie van me tattoo. En als ik thuis ben hoeft er geen folie op  :thumbs-up:


high-q

Quote from: Raymond187 on September  4, 2013, 20:43:40
Weer werken valt me gelukkig erg mee. Het is niet zo druk als ik had verwacht.

Welke.... ja goeie vraag geloof dat ik iets van 15 BD25 heb binnen gehaald. Van Iron man 3, star trek en zelfs Tremors de prequel ofzo :D zo'n heerlijke foute "horror sci fi". Ik heb sowieso godfather trilogie in de planning staan, maar die zet ik denk ik in de winter of herfst op.

Maar ik moet toch wel wat rustiger doen. Morgen is de eerste sessie van me tattoo. En als ik thuis ben hoeft er geen folie op  :thumbs-up:

Wow Tremors, das lang geleden!! Deel 1 heb ik voor het eerst gezien toen ik nog op de basisschool zat, haha! Die eerste twee zijn qua beeld en geluid sowieso top. Goed idee trouwens van de Godfather. Heb ik ook maar gelijk in de que gezet voor de herfst  8)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Quote from: morca on September  5, 2013, 00:04:31
Net geweest en al weer geboekt  :blink: waar doe je het van  ;D

Laat nog even weten wat je van Into Darkness vind  ;)
Trouwen in Thailand he ;)

we zijn druk bezig met de wedding planner die in Thailand zit.

Star trek had ik in de bios al gezien. Viel me tegen qua verhaal. Ik had er teveel van verwacht :(

Quote from: high-q on September  5, 2013, 09:31:25
Wow Tremors, das lang geleden!! Deel 1 heb ik voor het eerst gezien toen ik nog op de basisschool zat, haha! Die eerste twee zijn qua beeld en geluid sowieso top. Goed idee trouwens van de Godfather. Heb ik ook maar gelijk in de que gezet voor de herfst  8)
ja ja Godfather is een van me favo film iig de eerste 2 delen dan he.

Klopt tremors hier idem. Vond ik een gave film(s) toen. Is gewoon leuk kijken denk in bed kijken denk niet dat het een GFX monster zal zijn hahaha

RalphH

Quote from: Raymond187 on September  5, 2013, 09:34:33
Star trek had ik in de bios al gezien. Viel me tegen qua verhaal. Ik had er teveel van verwacht :(

+1
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

#1037
1 was leuker idd,maar ik heb me toch nog vermaakt.
Laag was wel stuk minder als bij de vorige,deze klonk in de living echt beroerd,weinig ultralaag

Mooie vrouwen zeg ja,...misschien wat voor mijn vakantie hahahahahaha

Raymond187

Zo eerste sessie van de tattoo is erop geplakt :D





high-q

Mooie lijntjes man! Ik zie hem nu al ingekleurd voor me. Wat gaan ze in sessie 2 doen, meer lijntjes en schaduw etc?  8)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

ja nog ~1uur lijnen zetten daarna schaduw.

Hopelijk duurt de volgende sessie 4 uur dan schiet het lekker op. Deze sessie was maar 2.5 uur, omdat hij ziekjes was en op.

RalphH

Dat wordt een mooi kunstwerkje!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

larzie

Zo dat moet een flink stuk donald duck kaugom zijn geweest met zo'n groot plakplaatje erin. ;)

Wel nice overigens. Zelf zou ik niet zomaar een tattoo nemen. Het moet een bepaalde herinnering of betekenis hebben welke je je hele leven bij je wil dragen.

Maar niet eens 3D? Schijnt hip te zijn tegenwoordig. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT


Maro

Quote from: morca on September  6, 2013, 17:27:43
wow dat word een grote Raymond!!

....dat zei z'n vrouw ook gister..... :popcorn:


:D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raymond187

Quote from: RalphH on September  6, 2013, 12:29:03
Dat wordt een mooi kunstwerkje!
Thanks. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als het af is, maar dat duurt nog ffies. 3 sessie staat op 19 okt. geen idee of het dan af is.

Quote from: larzie on September  6, 2013, 16:27:10
Zo dat moet een flink stuk donald duck kaugom zijn geweest met zo'n groot plakplaatje erin. ;)

Wel nice overigens. Zelf zou ik niet zomaar een tattoo nemen. Het moet een bepaalde herinnering of betekenis hebben welke je je hele leven bij je wil dragen.

Maar niet eens 3D? Schijnt hip te zijn tegenwoordig. :)
Betekenis is het belangrijkste in mijn leven.
Me zoon.
Hij is geboren in het jaar van de waterdraak vandaar de waterdraak op me arm ;) En Japanse style, omdat ik dat het mooiste vind. ZIjn 3 namen zijn ook in de tattoo zoals je ziet. Deze heb ik laten maken doro een Japasne kaligraaf, zodat ik zeker weet dat de namen juist zijn ;)

Quote from: morca on September  6, 2013, 17:27:43
wow dat word een grote Raymond!!
Quote from: Maro on September  7, 2013, 00:28:13
....dat zei z'n vrouw ook gister..... :popcorn:


:D
eergisteren  8)

larzie

#1046
Quote from: Raymond187 on September  7, 2013, 19:36:33
Thanks. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als het af is, maar dat duurt nog ffies. 3 sessie staat op 19 okt. geen idee of het dan af is.
Betekenis is het belangrijkste in mijn leven.
Me zoon.
Hij is geboren in het jaar van de waterdraak vandaar de waterdraak op me arm ;) En Japanse style, omdat ik dat het mooiste vind. ZIjn 3 namen zijn ook in de tattoo zoals je ziet. Deze heb ik laten maken doro een Japasne kaligraaf, zodat ik zeker weet dat de namen juist zijn ;)
eergisteren  8)

Mooi man! :) Mijn chinese sterrenbeeld is vuurslang! Daar kunnen ze vast ook mooie afbeeldingen voor maken :)
Lijkt me wel lastig om een goede tattoeerder te vinden die goed lijnen kan zetten en goed kan inkleuren.

Deze snake tattoo is wel gaaf:



Sommige zijn echt kunst gewoon zoals deze:

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Joris1971

Quote from: larzie on September  7, 2013, 20:38:47

Sommige zijn echt kunst gewoon zoals deze:



Kijken of dat kunstwerk er nog zo strak bijstaat als die persoon 60 jaar en ouder is....

lynch1979

Quote from: larzie on September  7, 2013, 20:38:47
Mooi man! :) Mijn chinese sterrenbeeld is vuurslang! Daar kunnen ze vast ook mooie afbeeldingen voor maken :)
Lijkt me wel lastig om een goede tattoeerder te vinden die goed lijnen kan zetten en goed kan inkleuren.

Deze snake tattoo is wel gaaf:



Sommige zijn echt kunst gewoon zoals deze:



SHIGE (de laatste).....damn blijft gewoon geweldig


lynch1979

Quote from: Joris1971 on September  7, 2013, 21:20:15
Kijken of dat kunstwerk er nog zo strak bijstaat als die persoon 60 jaar en ouder is....

Iemand van 60 met of zonder tattoo ziet er normaal gesproken niet meer zo strak uit als iemand van 20.....