Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Raymond187

Scherp B)

Maar ik naar Q toe werk anders  :ph34r:

high-q

Lucky me ;D

Valt op zich mee als je over de polder gaat. Kans is groot dat je daar met warp-speed doorheen kunt cruisen en als het mee zit misschien wel met ludicrous speed :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Ik heb een ticket gekregen bij een abonnement van de Tina voor 1 retour via wormhole.  :D

high-q

Lol, maken die tegenwoordig ook Einstein Rosen Bridges?  :laugh:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

RalphH

Quote from: high-q on July 14, 2013, 14:46:28
Kans is groot dat je daar met warp-speed doorheen kunt cruisen en als het mee zit misschien wel met ludicrous speed :D

Quote from: Raymond187 on July 17, 2013, 08:33:50
Ik heb een ticket gekregen bij een abonnement van de Tina voor 1 retour via wormhole.  :D

Ohw boy, ohw boy, I want the shit you 2 are on, it must be gooooooood :crazy: :crazy:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187


Raymond187

ZO wordt toch wel een beetje zenuwachtig voor mijn date volgende week met Ralph. Heb een afspraak staan bij de pedicure volgende week. Ff shoppen voor nieuwe kleren. Denk ook een nieuwe coupe du solei nemen.....al kan dat best tricky worden bij mij  :shaun:

hehehehe  O0

Kan ook me sub meenemen en film kijken me t3 subs  :devil:

RalphH

Nageltjes kun je bij onze buurvrouw laten lakken, ga ik ook altijd heen, resultaat is aardig te noemen. Nagelstudio "Get nailed".
Wel even contantjes meenemen, is geen pinautomaat.

3e sub...pfff :-D, doe maar haha.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

WickedGame

Quote from: Raymond187 on July 18, 2013, 14:13:12
ZO wordt toch wel een beetje zenuwachtig voor mijn date volgende week met Ralph. Heb een afspraak staan bij de pedicure volgende week. Ff shoppen voor nieuwe kleren. Denk ook een nieuwe coupe du solei nemen.....al kan dat best tricky worden bij mij  :shaun:

hehehehe  O0

Kan ook me sub meenemen en film kijken me t3 subs  :devil:

Mis toch nog een nieuwe eau de toilette voor een aangenaam geurtje :P

Raymond187

Quote from: RalphH on July 18, 2013, 14:29:21
Nageltjes kun je bij onze buurvrouw laten lakken, ga ik ook altijd heen, resultaat is aardig te noemen. Nagelstudio "Get nailed".
Wel even contantjes meenemen, is geen pinautomaat.

3e sub...pfff :-D, doe maar haha.
Ahhhh zo'n chineze dame van 1.20M die me nagels gaat doen B)

Quote from: WickedGame on July 18, 2013, 14:29:38
Mis toch nog een nieuwe eau de toilette voor een aangenaam geurtje :P
Ik ga de avond ervoor bruine bonen en bloemkool eten  :angel:
Dan hebbie ekte eu du toilette  (_*_)  pprrtttttt

RalphH

Quote from: Raymond187 on July 18, 2013, 14:41:12
Ahhhh zo'n chineze dame van 1.20M die me nagels gaat doen B)

Neujeeeee, een echte bossche.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187


RalphH

Yep, sla je ontbijt maar over ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187


larzie

Wat? Heeft die chineze dame van 1.20m echte Bossche bollen? Lekker hoor!  :laugh:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

RalphH

Nee ik, heb je de laatste keer mjn bikini toch laten zien?  ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Vanochtend voor ik naar me werk ging ff CD opgezet. Loop werk van de Oppo draaide weer hevig flink gebrom uit dat apparaat. uit en aan werkte niet. CD eruit en erin idem. VAAG. Legt me hand op de Oppo om te voelen hoe hevig hij bewoog en gebrom was weg.
De Oppo staat op een massief houten plank.

Dit gebeurd af en toe en vind dat best vervelend. Klote is dat het af en toe gebeurd dus weg sturen naar JvB is mogelijk, maar als ze dit euvel niet kunnen constateren dan weten ze ook niet wat ze moeten repareren.

Any idea someone?

Deleted member

Misschien is 'ie het niet eens met je muzieksmaak?  :-X

Vervelend is het wel. ik hoor wel vaker problemen met de loopwerken van Oppo. Kwaaltje misschien?
Stereo-fan for life!

Raymond187

hahaha :D

Was de CD Michael Jackson History CD2.  Is toch een mooie CD  :clapping:

Kan best een kwaaltje zijn idd. Ik zal eens contact opnemen met JvB eens kijken wat ze zeggen.

Deleted member

Quote from: Raymond187 on July 30, 2013, 16:37:24
hahaha :D

Was de CD Michael Jackson History CD2.  Is toch een mooie CD  :clapping:

Kan best een kwaaltje zijn idd. Ik zal eens contact opnemen met JvB eens kijken wat ze zeggen.

je moet ervan houden...  :D

Succes iig! Erg vervelend dit soort dingen. Vooral wanneer het probleem niet consistent is...
Stereo-fan for life!

RalphH

Da's inderdaad wel balen.

Iets wat half los zit en wat r uiteindelijk voor zorgt dat heel het apparaat zo gaat trillen dat ie geen cd meer leest. Beetje net zoals dat filmpje met die brug in de US die door zijn eigenfrequentie naar de haaien gaat.

Kapje een tijdje eraf halen, kijken wat ie doet?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

alexander2

Quote from: Raymond187 on July 30, 2013, 16:37:24
hahaha :D

Was de CD Michael Jackson History CD2.  Is toch een mooie CD  :clapping:

Kan best een kwaaltje zijn idd. Ik zal eens contact opnemen met JvB eens kijken wat ze zeggen.

Michael wie......ben je wel een echte vent?  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=-xWud2zShhA

( ben ook een fan van Michael  hoor ;) )

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

KILLorBE

Vreemd dat het weg ging nadat je je hand erop legde... daardoor zou ik denken dat de top spindle/shield los zit, maar ik weet niet hoe dicht de kap erop zit.
plaatje van loopwerk
Het kan ook zijn dat de cd niet goed gecentreerd zit/zat en toevallig op dat moment beter kwam te liggen (Mogelijk werkt de top spindle met een magneet).
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Raymond187

Quote from: alexander2 on July 30, 2013, 16:40:10
Michael wie......ben je wel een echte vent?  ;)

Ik ga zaterdag in A,dam ook flinks feesten  :pompom:

MJ is boss of pop  :worship:

Quote from: technative on July 30, 2013, 16:39:03
je moet ervan houden...  :D

Succes iig! Erg vervelend dit soort dingen. Vooral wanneer het probleem niet consistent is...
Hou er zeker van, maar wel de oude NRs.

Quote from: RalphH on July 30, 2013, 16:39:47
Da's inderdaad wel balen.

Iets wat half los zit en wat r uiteindelijk voor zorgt dat heel het apparaat zo gaat trillen dat ie geen cd meer leest. Beetje net zoals dat filmpje met die brug in de US die door zijn eigenfrequentie naar de haaien gaat.

Kapje een tijdje eraf halen, kijken wat ie doet?
Kunnen we zaterdag wel naar kijken. Ik neem hem mee ;) Ik heb net de doos van zolder gehaald.

Quote from: KILLorBE on July 30, 2013, 16:44:52
Vreemd dat het weg ging nadat je je hand erop legde... daardoor zou ik denken dat de top spindle/shield los zit, maar ik weet niet hoe dicht de kap erop zit.
plaatje van loopwerk
Het kan ook zijn dat de cd niet goed gecentreerd zit/zat en toevallig op dat moment beter kwam te liggen (Mogelijk werkt de top spindle met een magneet).
Ik duwde niet hard op de bovenkant. Meer iets van voelen, want toen het gebrom weg was hoorde ik hem iets resoneren alsof er iets hard heen en weer gaat in het apparaat.