Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187

Quote from: WickedGame on July  5, 2013, 09:51:14
:clapping: ik zie een hype overwaaien :D

Niet? Hmm gelukkig maar vond het allemaal zo plastic overkomen :P
Dat is geen hype, maar de bruinebonen die overwaait :D

Wel handig die heeft nooit hoofdpijn  :headbanging:

Raymond187

*Not HT related*

Zaterdag afspraak bij Tatu shop in Eindhoven. Wilde altijd al een tatu, maar had geen idee of geen mooie betekenis 4 life. Behalve dat het Japans moet worden.

Me zoon is 4 life  :inlove: dus we gaan ideeen op doen en even praatje maken en afspraak maken.

Op me rug of arm (sleeve). Even kijken. We zijn beide geboren in het jaar van de draak, maar een Shogun vind ik ook erg mooi. Ben benieuwd  O0

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Uiteraard ;)

Vrouwlief heeft daar al wat laten zetten. Die wil er nog wat bij. Denk ook op d'r rug of uitbreiding op d'r been. Een Geisha met een draak.

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187


high-q

Ben benieuwd wat het gaat worden!

Vind dat tattoos heel mooi kunnen zijn, maar je hebt ook mensen die er een potje van maken (Sjonnies ::)). Daarnaast merk je door de tijd heen ook dat het heel erg bepalend is op wat op dat moment "in" is. Tien jaar geleden waren dat bijvoorbeeld tribals, maar daar hoef je nu niet meer mee aan te komen. Had het toen in mijn hoofd, maar ben achteraf blij dat ik het niet gedaan heb. Had een plaatje gemaakt van hoe het er uit zou komen te zien ;D

Ta Moko sleeves of compleet japanse bodysuits zoals Horimono & Irezumi vind ik wel gaaf.

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Dragon daar zitten geen sjonnies. Greg en Amar zitten in de top 10 van beste JP tatu dudes van NL. Wachttijd voor een groot stuk is 10 maanden.

Het wordt een medium tatu. Zo'n bodysuit is mij te extreem.

Plaatsen wordt sws pas in sept of Okt. na de zomer.

high-q

Nee ok, ik doelde echt op de mensen die er een potje van maken.
Dus het wordt een medium met optie tot bodysuit ivm verdere uitbreiding van het gezin? :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Dat wel uitbreiding mogelijkheid. Dat is sws met Japanse shizzle.

WickedGame

#935
Ben altijd heel erg gecharmeerd geweest van maori tattoo's


Raymond187


WickedGame

Quote from: Raymond187 on July 11, 2013, 14:19:52
strakke lijnen  :thumbs-up:
Jouw arm?

Nope, ben tattooloos maar als ik iets zou laten zetten dan wel in deze stijl. Maori/Samoa etc.

Raymond187

Vind ik ook mooi alleen heb ik daar verder geen gevoel bij.

Onze zoon heeft ook een Japanse naam. En nee wij zijn niet Japans  O0 al zijn we wel gek op sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  :pompom:

WickedGame

Quote from: Raymond187 on July 11, 2013, 14:34:33
Vind ik ook mooi alleen heb ik daar verder geen gevoel bij.

Onze zoon heeft ook een Japanse naam. En nee wij zijn niet Japans  O0 al zijn we wel gek op sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  :pompom:

En met stokjes eten! En niet zoals sommige boeren met een vork :p

Raymond187

Dude dat sowieso. En sakeeeeeeeeeee  O0 und muchos wasabi nom nom nom

Deleted member

Heb je wel eens bij de A1 gegeten? Is best prima!  :thumbs-up: En die in het centrum van Amersfoort is ook erg goed. Ik hou-dur-van!!!
Stereo-fan for life!


Raymond187

Quote from: technative on July 11, 2013, 18:02:56
Heb je wel eens bij de A1 gegeten? Is best prima!  :thumbs-up: En die in het centrum van Amersfoort is ook erg goed. Ik hou-dur-van!!!
Jazekerrrrrrrrrrrrrrr met vele regelmaat :D Ik werkte voorheen in de buurt en vrijdag was bestel dag. De wasabi vind ik daar erg goed  :worship: dat is bij shabu shabu wel ff wat anders dat is net groene ketchup  :-X
Ook de take away wok vind ik daar lekker. Ossehaas met Thai kerry nom nom nom :D

2 weken geleden nog sushi besteld bij A1.

Quote from: morca on July 11, 2013, 18:04:31
Wat ga je ver voor een tatoo Ray ,is die zo goed.
In de polder zit ook een hele goeie
Greg Orie is 1 van de beste JP tatu artisten in NL. Er zijn er ~10 van zijn niveau in NL. Me meisie heeft daar al 1 laten zetten op de zijkant onderbeen JP lotus tak+ bloemen en die ziet er erg mooi en strak uit.

Ik ken er geen in midden NL.

btw gisteren World war Z gekeken in de bios. Leuke film. 3D zeer slecht OMG  :crazy: geluid ok.

Ik wacht op Elysium  :headbanging: sci fi :wub:

Raymond187

Bij de weg. Me 2e HT date is ook onderweg ....heefDT ffkes geduurd maar we benne eruit :D

vrijdag 2 augst ga ik op visite bij Monsieur Ralph. Ff genieten van zijn setup en wat opsteken. Ik neem me center speaker mee de Eyris DCC+. Deze klinkt in mijn setup hoger dan de fronts. Is meetbaar en hoor je ook.

Ben benieuwd hoe het verschil of intergratie is met de S10.

Uiteraard ff de subs horen  :popcorn:

De vrijdag ga ik om 15:00 weg van het werk. Volgens mij is het max 1 uur rijden.

WickedGame

Quote from: Raymond187 on July 12, 2013, 15:33:14
Bij de weg. Me 2e HT date is ook onderweg ....heefDT ffkes geduurd maar we benne eruit :D

vrijdag 2 augst ga ik op visite bij Monsieur Ralph. Ff genieten van zijn setup en wat opsteken. Ik neem me center speaker mee de Eyris DCC+. Deze klinkt in mijn setup hoger dan de fronts. Is meetbaar en hoor je ook.

Ben benieuwd hoe het verschil of intergratie is met de S10.

Uiteraard ff de subs horen  :popcorn:

De vrijdag ga ik om 15:00 weg van het werk. Volgens mij is het max 1 uur rijden.

Ohw ben je eindelijk begonnen met daten :P 

Raymond187


morca

Quote from: Raymond187 on July 12, 2013, 15:33:14
Bij de weg. Me 2e HT date is ook onderweg ....heefDT ffkes geduurd maar we benne eruit :D

vrijdag 2 augst ga ik op visite bij Monsieur Ralph. Ff genieten van zijn setup en wat opsteken. Ik neem me center speaker mee de Eyris DCC+. Deze klinkt in mijn setup hoger dan de fronts. Is meetbaar en hoor je ook.

Ben benieuwd hoe het verschil of intergratie is met de S10.

Uiteraard ff de subs horen  :popcorn:

De vrijdag ga ik om 15:00 weg van het werk. Volgens mij is het max 1 uur rijden.
Vergeet het bakkie hier niet,je bent van harte welkom he  ;)

Raymond187

Klopt komt goed. Ergens in Sept wordt dat. Augustus zit al vol.

Als het goed is van de winter naar Q. Moet wel  is de wormhole en daarna nog 7 lichtjaren :clapping:

morca

Quote from: Raymond187 on July 12, 2013, 20:29:58
Klopt komt goed. Ergens in Sept wordt dat. Augustus zit al vol.

Als het goed is van de winter naar Q. Moet wel  is de wormhole en daarna nog 7 lichtjaren :clapping:
Meestal duikt Q zelf op, ;) Die heeft geen wormhole nodig  ;D