Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187

Nieuwe laptop is van de werkgever ;)


high-q

Doet er toch niet toe? Maakt het wel mogelijk om in je volgende toy(s) te investeren ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

True :D

Zie op MP dat de Dell Latitude e6410 voor ~€350 wordt verkocht met lagere specs die ik thuis heb. Dan zal 350euro wel een goeie prijs zijn om te verkopen :)

Dan voor 350e loten kopen en de jackpot binnen slepen  O0  ... gniffel


MVG

Kopen we ze samen! Mochten we winnen kunnen we allebei om zo een set Revels  ;D

Raymond187

#905
Dan komt er voor HT eerder JBL Synthesis.

Zo nieuwe meetingen lopen alweer. Stuk fijner om de seriele kabel van ANthem zelf te kunnen gebruiken. Die is 4 x zo lang als die andere.

@Paco, Ik zie geen verbetering in de meeting met de soundcare spikes :)

MVG


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

MVG

#908
fixed  :D

Deleted member

Quote from: Raymond187 on July  3, 2013, 20:39:34
...
@Paco, Ik zie geen verbetering in de meeting met de soundcare spikes :)

Ik betwijfel ook of je dat wel kunt meten. Het gaat om de verbiding van je luidsprekerkast met de vloer die nu veranderd is. Ik ken je woonkamer niet en weet niet wat je op de vloer hebt liggen. Bij mij was het direct hoorbaar. Ik heb een harde parketvloer en het laag werd een heel stuk schoner en strakker met de Soundcare spikes.

Ik weet niet of je dat wel in een meting gaat terug zien; je verandert niets aan weergegeven frequenties; alleen de resonanti van de behuizing van de luidspreker met de vloer is anders...
Stereo-fan for life!

morca

Het ligt imo erg aan de vloer,ik gebruik nooit geen spike,s of andere ontkoppeling.
Omdat ik al een dikke laag rubber heb beneden,en boven ligt vilt onder de vloerbedekking.
Klinkt erg goed zo ,ik heb wel een harde houten vloer gehad,daar vond ik met afdempen niet mooi.
Teveel ontkoppeld naar me zin,maar zonder iets op de harde vloer ook niet goed.
Maar daar woon ik gelukkig niet meer  :)

Raymond187

Quote from: technative on July  3, 2013, 21:30:18
Ik betwijfel ook of je dat wel kunt meten. Het gaat om de verbiding van je luidsprekerkast met de vloer die nu veranderd is. Ik ken je woonkamer niet en weet niet wat je op de vloer hebt liggen. Bij mij was het direct hoorbaar. Ik heb een harde parketvloer en het laag werd een heel stuk schoner en strakker met de Soundcare spikes.

Ik weet niet of je dat wel in een meting gaat terug zien; je verandert niets aan weergegeven frequenties; alleen de resonanti van de behuizing van de luidspreker met de vloer is anders...
Houten vloer, maar voor ik de soundcare had zaten er al spikes onder van Tannoy zelf. Ik heb nog geen tijd gehad om te luisteren. Morgen pas tijd om even te gaan zitten.

Quote from: morca on July  3, 2013, 21:48:56
Het ligt imo erg aan de vloer,ik gebruik nooit geen spike,s of andere ontkoppeling.
Omdat ik al een dikke laag rubber heb beneden,en boven ligt vilt onder de vloerbedekking.
Klinkt erg goed zo ,ik heb wel een harde houten vloer gehad,daar vond ik met afdempen niet mooi.
Teveel ontkoppeld naar me zin,maar zonder iets op de harde vloer ook niet goed.
Maar daar woon ik gelukkig niet meer  :)
Dikke laag rubber als vloer? Woon je op een springkussen :D

Belangrijkste is toch dat de speakers niet op de vloer staan. Zal je verschil horen als je titanium spikes hebt of gewoon stalen?

RalphH

Quote from: Raymond187 on July  4, 2013, 07:53:42
Zal je verschil horen als je titanium spikes hebt of gewoon stalen?

Unobtainium is het beste ;D ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

high-q

En anders heb ik nog wel wat stukjes adamantium liggen, iets minder kwaliteit maar ok  :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Quote from: RalphH on July  4, 2013, 08:22:59
Unobtainium is het beste ;D ;D
Doe maar 3 kilo dan :D

Quote from: high-q on July  4, 2013, 08:59:11
En anders heb ik nog wel wat stukjes adamantium liggen, iets minder kwaliteit maar ok  :D
Hoe zo dat dan?

Heb je Wolverine zijn skelet over genomen  O0

Vanochtend ff een uurtjes thuis gewerkt. Mooi ff momentje voor muziek op de achtergrond  :headbanging:

high-q

#915
Het zijn beide fictieve materialen, waarbij Unobtanium als grondstof al perfect is en Adamantium een legering die perfect gemaakt moet worden maar daarna nog wel te beschadigen is.
Ok, genoeg nerd-humor voor vandaag :P
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Quote from: Raymond187 on July  4, 2013, 07:53:42

Dikke laag rubber als vloer? Woon je op een springkussen :D

Belangrijkste is toch dat de speakers niet op de vloer staan. Zal je verschil horen als je titanium spikes hebt of gewoon stalen?

Hoogpolig tapijt met rubber onderlaag  ;),maar dat zie je nog wel  :)
Springkussen? ? gisteren met Xman 5 sprong me bank wel een beetje  :D  pulseren net als bij pulse zeg maar

Raymond187

Hoogpolig.... zoiets als hoog helmgras :P

Wij hebben een redelijk grote stoffenbank die een hoop absorbeert.


Gordijn absorbeert ook nog wel iets, maar het blijft verre van ideaal natuurlijk.

JA daz mun vrouwke die daar staat  :wub:




WickedGame

Quote from: Raymond187 on July  5, 2013, 09:23:02
Hoogpolig.... zoiets als hoog helmgras :P

Wij hebben een redelijk grote stoffenbank die een hoop absorbeert.


Gordijn absorbeert ook nog wel iets, maar het blijft verre van ideaal natuurlijk.

JA daz mun vrouwke die daar staat  :wub:

heeft ze nou een lampenkap op dr hoofd :P 

Raymond187

WHAHWHAWA  :clapping:

Moderne hoofdoek  :ph34r:

WickedGame

Quote from: Raymond187 on July  5, 2013, 09:35:53
WHAHWHAWA  :clapping:

Moderne hoofdoek  :ph34r:

tja je moet met de tijd mee tegenwoordig  ;D

Raymond187

Beetje voortouw nemen... je weet zelluf B)

Ik heb een fabriek in China opgezet we hebben ze in verschillende kleuren en vormen.

Deze is als je anti veggy bent




Raymond187

Ennuhh nee Wicked mun vrouwke is niet de degene die onderstaande burka showt  O0

:D

WickedGame

Quote from: Raymond187 on July  5, 2013, 09:45:23
Beetje voortouw nemen... je weet zelluf B)

Ik heb een fabriek in China opgezet we hebben ze in verschillende kleuren en vormen.

Deze is als je anti veggy bent



:clapping: ik zie een hype overwaaien :D

Quote from: Raymond187 on July  5, 2013, 09:49:59
Ennuhh nee Wicked mun vrouwke is niet de degene die onderstaande burka showt  O0

:D

Niet? Hmm gelukkig maar vond het allemaal zo plastic overkomen :P