Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

high-q

Quote from: Raymond187 on June 25, 2013, 13:17:24
Atmoz spreek ik al enkele jaren, maar helaas nog niet ontmoet.....NIet zo gek als hij ~ 5 lichtjaren verderop woont :D

Friesland is 6 he, dan weet je dat alvast  :D

Ik zie hier allemaal leuke feestjes voorbij komen, echt al een hele tijd geleden dat ik eentje heb bezocht.
I love Techno ... ook altijd vet  8)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Martijnst1990

Niet gedacht dat dit soort feestjes hier in de smaak vielen :D

Zelf nog niet veel geweest, maar dat komt meer omdat mijn vriendengroep een iets andere muziek smaak heeft :D Ben 2 keer naar Hard Bass geweest en 1 keer naar Qlimax, maar wel een hele ervaring op zich zo'n feestje. Defqon 1 lijkt me zeker mooi om eens naartoe te gaan.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

WickedGame

Quote from: Martijn90 on June 25, 2013, 14:03:23
Niet gedacht dat dit soort feestjes hier in de smaak vielen :D

Zelf nog niet veel geweest, maar dat komt meer omdat mijn vriendengroep een iets andere muziek smaak heeft :D Ben 2 keer naar Hard Bass geweest en 1 keer naar Qlimax, maar wel een hele ervaring op zich zo'n feestje. Defqon 1 lijkt me zeker mooi om eens naartoe te gaan.

Erg leuk die feesten :)

Laatste hardste feest wat ik heb gedaan was Thunderdome. Erg goed voor je gehoor *NOT*  ;D

Atmoz

#878
Quote from: Raymond187 on June 25, 2013, 12:35:00
Ziet er wel knetter gaaf uit  zo.

Echt he!! Wow man, ik ga volgend jaar toch weer gewoon erheen. Op de bank/in het HT zitten kan later ook nog altijd :angel:

Quote
Ik ben alleen bij de eerst 5 defqon's geweest. Zaterdag is awakenings fest. Was ik vergeten en nu heb ik andere plannen gemaakt  :-X

Awakenings ga ik ook vaker heen (minimaal keertje of 3 per jaar). Ideaal om even fijn af te schakelen/te resetten :angel: :pompom:

Quote
Decibel ook erg gaaf Back2school area  :pompom:

Zeker zeker, daar staan we altijd wel een tijdje!


Quote from: MVG on June 25, 2013, 12:43:14
:pompom:
Daar ben ik nog nooit geweest  :blush: Ik was altijd meer van de Q-dance feestjes (beetje fanboy zeg maar) , alleen worden die wel heel erg commercieel de laatste jaren, misschien ook wel een reden dat ik niet meer ga eigenlijk  :-X

Precies! Dat is al enkele jaren voor mij ook 't probleem bij Q-dance...

Quote
Me 2! Alleen de eerste niet geweest, toen was ik nog te jong  ;) Daarna alle keren tot en met 2010. Mijn laatste keer dat ik écht goed gefeest heb was in de arena bij 10 years of q dance. Wel leuk dat jullie ook liefhebbers zijn! Mocht ik een keer ergens heen gaan zal ik zeker even roepen, wie weet is een van jullie er dan ook, kunnen we een M&G houden   :headbanging: :D :headbanging:

:pompom:


Quote from: WickedGame on June 25, 2013, 12:46:31
Awakenings is steeds sneller uitverkocht, het is dat ik dit weekend niet kon en de groep niet naar Awakenings wilde maar dit jaar naar Vollt. Heb uberhaupt dit jaar een redelijk rustig festival jaar. Met alleen Ultrasonic en Electronic Family als aankomende feestjes.

Meestal kick ik het seizoen altijd af met Emporium, maar zelfs dat dit jaar niet gedaan... :(

Klinkt goed allemaal! Heerlijk dat feesten tussendoor he :)


Quote from: Raymond187 on June 25, 2013, 13:17:24
Klinkt goed :)
Atmoz spreek ik al enkele jaren, maar helaas nog niet ontmoet.....NIet zo gek als hij ~ 5 lichtjaren verderop woont :D

Woon ik ver weg, of woon jij ver weg? :devil:
Maar komt wel een keer!

Quote
Eerste paar Defqon's waren uber gaaf. Altijd zeer goed vermaakt. Dominator ook altijd goed vermaakt. Awake fest  :worship: baal echt dat ik dit weekend niet kan :(
Me collega uit zuid africa is er en heb hem aangeraden om daar heen te gaan. Kaartjes zat te koop voor de deur.
Klopt eerst kon je nog een paar weken van te voren een kaartje kopen dat is nu wel voorbij :|

Ah, das jammer ja...
Dominator ben ik nog nooit geweest maar kriebelt ook altijd wel 8)
Maarja, nu heb ik een leeftijd bereikt dat ik keuze moet maken he. Zoveel feesten kan ik niet meer handelen haha.


Quote from: Raymond187 on June 25, 2013, 13:35:54
btw echt top service waar ik de module voor me NAS heb gekocht.

Ik had dus de verkeerde module gekocht *facepalm* f mail wisseling gehad met de webwinkel steeds reactie binnen 1 uur. Aangegeven dat ik de verkeerde had. DDR2 heb ik nodig en die zijn een tientje duurder. Geld overgemaakt gisteren envelop op de bus en krijg nu al een mailtje dat de andere module onderweg is  :worship:

Ah, chill! Das inderdaad goede service. Dus je kunt snel ermee aan de slag! Toppie


Quote from: high-q on June 25, 2013, 13:49:44
Friesland is 6 he, dan weet je dat alvast  :D

lol ;D

Quote
Ik zie hier allemaal leuke feestjes voorbij komen, echt al een hele tijd geleden dat ik eentje heb bezocht.
I love Techno ... ook altijd vet  8)

Ben ik ook geweest. Vet feest, maar ook iets minders: de Belgische gendarmerie vond het toen nodig om mij uit de rij te pikken en (gelukkig wel in een apart hokje) he-le-maal naakt te fouilleren!! WTF???? :baaa:

Quote from: Martijn90 on June 25, 2013, 14:03:23
Niet gedacht dat dit soort feestjes hier in de smaak vielen :D

Tja, alles kan en mag tegenwoordig he :angel: :o ;)

Quote
Zelf nog niet veel geweest, maar dat komt meer omdat mijn vriendengroep een iets andere muziek smaak heeft :D Ben 2 keer naar Hard Bass geweest en 1 keer naar Qlimax, maar wel een hele ervaring op zich zo'n feestje. Defqon 1 lijkt me zeker mooi om eens naartoe te gaan.

Gewoon je vrienden zulke (after) filmpjes laten zien... Dan krijgen ze vanzelf wel zin toch?  :D


Quote from: WickedGame on June 25, 2013, 14:13:06
Erg leuk die feesten :)

Laatste hardste feest wat ik heb gedaan was Thunderdome. Erg goed voor je gehoor *NOT*  ;D

Heeeeerlijk!!! O0 O0 (maar is niet meer he :()
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

WickedGame

Helaas is Thunderdome ter zielen  :nopompom:

Al vind ik MoH het stokje al jaren erg goed oppakken. Best leuk om een keer zo'n feest mee te pakken, ook al heb ik nu wel soms het idee dat ik langzaam aan het tempo van de huidige hardcore lastig begin bij te houden  ;D


Raymond187

Quote from: high-q on June 25, 2013, 13:49:44
Friesland is 6 he, dan weet je dat alvast  :D

Ik zie hier allemaal leuke feestjes voorbij komen, echt al een hele tijd geleden dat ik eentje heb bezocht.
I love Techno ... ook altijd vet  8)
hehehe ik reis met MACH 40 komt goed B)

Wij gaan altijd met Q-day naar Eindhoven. PACT  :worship: altijd goeie techno en gezellig.

QuoteAwakenings ga ik ook vaker heen (minimaal keertje of 3 per jaar). Ideaal om even fijn af te schakelen/te resetten
Westergas vind ik altijd wel gaaf. En Maasilo ben ik nooit geweest met Awake.

QuoteWoon ik ver weg, of woon jij ver weg?
Maar komt wel een keer!
Jij  O0

Thuderdome is idd afgelopen. TD a decade in de rai was wel erg VET. In de early zaal stonden 64 subwoofer kisten  :headbanging:

Hardbass vond ik in het begin erg gaaf toen het nog in tropicana Rotterdam was.

Quote from: WickedGame on June 25, 2013, 14:45:46
Helaas is Thunderdome ter zielen  :nopompom:

Al vind ik MoH het stokje al jaren erg goed oppakken. Best leuk om een keer zo'n feest mee te pakken, ook al heb ik nu wel soms het idee dat ik langzaam aan het tempo van de huidige hardcore lastig begin bij te houden  ;D


MoH 1 x geweest in beursgebouw. Die soort HC vind ik niks aan.

Ik hou van Techno/minimal, maar ook UK hardcore/frenchcore en terror.

QuoteAh, chill! Das inderdaad goede service. Dus je kunt snel ermee aan de slag! Toppie
Morgen meteen de module erin proppen :)


MVG

Lijkt me een goed plan indien 1 van ons een feestje aandoet om dat in jouw topic te vermelden  :D de ht forum beukcrew  :headbanging:

MVG

#882
Overigens.... Ze zouden nog eens een qlubtempo moeten doen in de hmh, wat een festijn was dat! Of inqontrol in de RAI! Wat was dat gaaf, vooral die in 2005! En defqon 2005 was ook mega, wat een warmte die dag!

Atmoz

Quote from: Raymond187 on June 25, 2013, 15:24:37
Wij gaan altijd met Q-day naar Eindhoven. PACT  :worship: altijd goeie techno en gezellig.

Lol, het wordt bijna eng... Daar gaan wij dus ook al jaren achter elkaar naartoe :bigsmile:
Q-day in EHV is voor ons met 't OV erg goed te doen want ze controleren van Maastricht naar Eindhoven toch nooit op alcohol :clapping:
Ook dit staat dus al vele jaren op ons programma (ook PACT!!), kleine wereld zo zie je maar weer ;D

Quote
Westergas

Check!

Quote
Maasilo

Check!

Beide echt vette (voor Techno en Schranz zeker!!) locaties. Perfect gewoon 8) Hotelletje erbij zodat je 2 dagen erna nog lekker kunt uit chillen --> helemaal toppie :wub:

Succes trouwens met je NAS alvast. Hopelijk ga je de snelheidswinst ook daadwerkelijk merken!

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

Heb een andere router staan. Van een collega geleend. Draytek 2130n deze heeft wel 1GB switch.
Kabel naar boven krijg ik max 100MB ... Het is een CAT 6 die gaan sowieso tot 1GB. vaag. Ff een andere kabel erin geprikt en hij heeft 1GB connectie. Dus het ligt aan de kabel.

Vaag   :hmmm:

Zal ik hem niet goed gekrimpt hebben  :blush:

Quote from: MVG on June 25, 2013, 18:02:30
Lijkt me een goed plan indien 1 van ons een feestje aandoet om dat in jouw topic te vermelden  :D de ht forum beukcrew  :headbanging:

Ik ga misschien naar groundzero. Me verjaardag vieren :)

QuoteLol, het wordt bijna eng... Daar gaan wij dus ook al jaren achter elkaar naartoe
Q-day in EHV is voor ons met 't OV erg goed te doen want ze controleren van Maastricht naar Eindhoven toch nooit op alcohol
Ook dit staat dus al vele jaren op ons programma (ook PACT!!), kleine wereld zo zie je maar weer
Dude....... en dan bel je nieh ffuh... ttssss

:D

Mun vrouwke komt uit Best. Auto zetten we bij paps neer de kleine man ook maar en dan ff aan de Techno.  PACT is zo relax  :worship: en goed geluid dit jaar zeker  :worship:

Raymond187

QuoteHeb een andere router staan. Van een collega geleend. Draytek 2130n deze heeft wel 1GB switch.
Kabel naar boven krijg ik max 100MB ... Het is een CAT 6 die gaan sowieso tot 1GB. vaag. Ff een andere kabel erin geprikt en hij heeft 1GB connectie. Dus het ligt aan de kabel.

Vaag   

Zal ik hem niet goed gekrimpt hebben

Beide kanten opnieuw gekrimpt, maar nog steeds 100MB. Vaag vaag.


Deleted member

Quote from: Raymond187 on June 26, 2013, 11:30:57
Beide kanten opnieuw gekrimpt, maar nog steeds 100MB. Vaag vaag.

Breukje wellicht?  :'(
Stereo-fan for life!

Raymond187

Zal goed kunnen. ZO'n loze leiding werkt ook niet geheel mee >_<

Ach nieuw kabeltje kost 9e 15M CAT6.

Raymond187

Zo het geheugen van de NAS is verdubbeld  O0
2GB terwijl de specs van QNAP aangeven dat 1GB de max is  :popcorn:

btw die  RED schijven werken lekker vlot benaderen via PC of Oppo gaat iets sneller nu.

Mooi NAS is voorlopig prima zo. Op naar vrijdag dan haal ik de Soundcare spikes op bij bb&g  :headbanging:

Raymond187

#889
Morgen is het weer zo ver

Man only weekend  :headbanging:

Vanaf morgenochtend tot zondagavond gammuhhhhhhh, kino kijkuhhhhhh bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......wat zeg je? BIERRRRRRRRRRRR oohhhh :D
BBQ gaat aan  :headbanging:

beer and meat and no bitc.... uhh dames  :shaun: gniffel no wining allowed.

Uiteraard voro later op de avond shoarma. KOm net bij de Turkse slager vandaan ruim 1 kilo kalkoen shoarma + 2 turkse broden. We zijn met 4 man en 2 eten er geen shoarma dus extra voor mij en me maot :D

Maar eerst ff langs Bjorn en Garmtz me soundcare spikes (Tip van Paco) ophalen. Zou ze vandaag op halen maar me zoon is flink ziek geworden gisteren :( 38.8gr koorts  :nervous:

RalphH

Ik zeg: "Veeeeeeel plezier!!!"

En beterschap met junior.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Dank u. Gat zeker lukken. Alleen klote dat de kleine man zo ziek is. Ik ben dat flink moeite om weg te gaan :( Ben vandaag al thuis wezen werken samen met moeders. ...Ach... hij is in goede handen.


high-q

Leuke speeltjes weer binnen voor het weekend!
Have fun dude  O0
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187


MVG

Beer and meat!  :D  Dat zouden mijn woorden kunnen zijn! Goed weekend en veel beterschap met de kleine man!

Deleted member

Goed weekend Ray, en sterkte met de kleine man.

Ben trouwens wel benieuwd of je nog verschil gaat horen met die spikes. Bij mij was het best een goede verbetering, met name doordat het laag wat strakker werd. Tis -wat mij betreft- nog niet optimaal, maar de spikes dragen zeker positief bij!
Stereo-fan for life!

Atmoz

Quote from: Raymond187 on June 28, 2013, 20:33:39
Morgen is het weer zo ver

Man only weekend  :headbanging:

Vanaf morgenochtend tot zondagavond gammuhhhhhhh, kino kijkuhhhhhh bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......wat zeg je? BIERRRRRRRRRRRR oohhhh :D
BBQ gaat aan  :headbanging:

beer and meat and no bitc.... uhh dames  :shaun: gniffel no wining allowed.

Uiteraard voro later op de avond shoarma. KOm net bij de Turkse slager vandaan ruim 1 kilo kalkoen shoarma + 2 turkse broden. We zijn met 4 man en 2 eten er geen shoarma dus extra voor mij en me maot :D

Maar eerst ff langs Bjorn en Garmtz me soundcare spikes (Tip van Paco) ophalen. Zou ze vandaag op halen maar me zoon is flink ziek geworden gisteren :( 38.8gr koorts  :nervous:

;D ;D ;D lol, volgens mij hadden jullie 't al erg gezellig toen je dit postte  8) 8)


En nu, achteraf: was het ook gezellig? Of is het misschien nog altijd gezellig? :devil:
PICS!!! :D :D

Enne verder: sterkte met de mini Ray :)

Ciao,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

Quote from: MVG on June 28, 2013, 21:18:53
Beer and meat!  :D  Dat zouden mijn woorden kunnen zijn! Goed weekend en veel beterschap met de kleine man!
en meat was er in overvloed.....morgenavond maar een harde salade maken als avondeten .
Quote from: technative on June 28, 2013, 21:42:36
Goed weekend Ray, en sterkte met de kleine man.

Ben trouwens wel benieuwd of je nog verschil gaat horen met die spikes. Bij mij was het best een goede verbetering, met name doordat het laag wat strakker werd. Tis -wat mij betreft- nog niet optimaal, maar de spikes dragen zeker positief bij!
bedankt. De kleine man is nog steeds ziek. De doctor net gebeld. Lijkt wel mazzelen, maar het is de 6e ziekte. Vage naam, maar symptomen kloppen.
dus mannenweekend was flink verkort. Gezin gaat voor alles natuurlijk.

Ik heb de spikes er vanochtend onder gezet. Staat een stuk beter dan de standaard spikes op stuivers  :clapping:

Ben nu muziek aan het luisteren. Ik hoor geen verschil.

Quote from: Atmoz on June 30, 2013, 12:59:21
;D ;D ;D lol, volgens mij hadden jullie 't al erg gezellig toen je dit postte  8) 8)


En nu, achteraf: was het ook gezellig? Of is het misschien nog altijd gezellig? :devil:
PICS!!! :D :D

Enne verder: sterkte met de mini Ray :)

Ciao,


Atmoz

Was optimaal gezellig zoals altijd. Dikke pret en janken van het lachen  :D

2 zijn me beste maten die ik bijna me hele leven ken. Vanaf ons 6e jaar.

Maar op tijd naar bed...gaat weer een lange nacht worden met de kleine zieke man.


Dinsdag laptop upgrade. HP8570 i7 CPU 2.9 GHz en uff curz SSD.

Raymond187

Zo een mazzeltje. De nieuwe zakelijke laptop is binnen en draait als een zonnetje.

Hoor net dat de oude mee naar huis mag, omdat hij afgeschreven is. Dus die ga ik even openmaken schoonmaken nieuwe OS en apps erop. En dan kan ik die mooi thuis gebruiken. Dus kan ik die ik thuis heb verkopen. De Dell die ik thuis heb is wel nieuwe en sneller, maar de laptop wordt zelden gebruikt.

Iemand een Dell 6410e kopen ? CPU i5 2.66Ghz, 4GB RAM geloof 320GB HDD.

BTW de nieuwe laptop heeft een COM poort  :headbanging: dus kan ik mooi deze laptop gebruiken om de Anthem te configureren. Heb ik iig niet dat korte Sweexcd005 kabeltje nodig serial->USB.

Geld van de verkochte laptop gaat natuuleK in de nieuwe speaker potje :D

high-q

Gaat ook hard hier he ... met speeltjes? :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge