Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

LittleNinja

Quote from: frank2 on February 18, 2013, 13:11:05
Gewoon er naar toe rijden, nooit iets kopen zonder het gezien te hebben. Zeker bij speakers niet. Een stekkerblok of kabeltje vind ik wat anders, dat kan haast niet kapot, maar speakers.......


+1
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Raymond187

Heb de koop afgezegd. Beetje vreemde vogel. Hij heeft technische problemen om foto's up te loaden >_< je hebt toch internet dan ben ik wel benieuwd wat voor technische probleem je moet hebben om een bestand aan de mail te koppelen.

Opsturen was geen probleem voor hem en ik krijg zo me geld terug als ik niet tevreden ben, maar rembours wil hij niet doen  :dry:  Nou ik ben misschien niet helemaal 100% :D maar geld zomaar overmaken doe ik niet.

Ik wacht geduldig af  :thumbs-up:

LuPo

Goed gedaan. Is dan waarschijnlijk een oplichter als ik het zo lees!

Raymond187

Dat gevoel heb ik ook. En je kan zien op MP wat mijn provincie is en dan een woongebied opgegeven wat 2 uur rijden is maakt het makkelijk om te zeggen maak maar geld over dan stuur ik het op :)

RubenV.

Quote from: Raymond187 on February 19, 2013, 07:54:10
Heb de koop afgezegd. Beetje vreemde vogel. Hij heeft technische problemen om foto's up te loaden >_< je hebt toch internet dan ben ik wel benieuwd wat voor technische probleem je moet hebben om een bestand aan de mail te koppelen.

Opsturen was geen probleem voor hem en ik krijg zo me geld terug als ik niet tevreden ben, maar rembours wil hij niet doen  :dry:  Nou ik ben misschien niet helemaal 100% :D maar geld zomaar overmaken doe ik niet.

Ik wacht geduldig af  :thumbs-up:

Dat is inderdaad een apart verhaal, maar goed dat je dat niet gedaan hebt.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Deleted member

Misschien dat er een forumlid in de buurt woont die even kan scouten of langsgaan en foto's maken voor je?

Zou zonde zijn al je hierdoor een mooie deal mist.

Zekerheid voor alles inderdaad; niet zomaar centjes opsturen en hopen op het beste, maar als je hierdoor een mooie deal misloopt zou zonde zijn toch?
Stereo-fan for life!

Raymond187

Ik ken persoonlijk niemand die in Grunn woont en een kijkje kan nemen. Is idd jammer ALS deze persoon ze heeft en ze verkoopt, maar na mijn bericht dat ik ze eerst wil zien voordat ik langs kom of laat verzenden komt geen reactie terug terwijl daarvoor elke x binnen 1 uur een reactie.

Like I said....patience will be paid off :)

Na me werk was ik een paar uurtjes lekker alleen thuis. Me favo voedsel gegeten. Ik heb Thaaise curry gemaakt from scratch uf curz en allemaal verse ingrediënten natuurlijk met heerlijke peking eend  :wub: lychee en andere versie lekkere dingen  :wub: Had ik nog in de vriezer liggen dus hoefde het alleen te ontdooien en verwarmen.

Ondertussen al muziek opgezet, zodat de receiver alvast kon opwarmen voor een film.

De film battlestar galactica DTS HD......wat een BAGGER film zeg  :-X knetter wat slecht  :-X zonde van me tijd.

Bjorn had de ARC file naar me gestuurd met de meeting die hij had gedaan. De file is al 200kb groter dan de file die ik heb van de meeting  :notify:

Anywayz deze ingelezen en targets nagekeken. Fronts op 60hz de rest op 80hz. roomgain op default en freq op 2Kz. calculeren. en uploaden. Nu weer wat muziek luisteren  :wub:

Heb geen seconde spijt van de receiver klinkt helemaal top  :wub:

Leuke aan ARC is ook dat jezelf wat kan uitproberen wat je mooi vind.  Nu nog 2 andere rear speakers dan sub goed plaatsen en dan moet ik maar even rustig houden voordat ik straks een maand op de bank moet slapen :D

Deleted member

Ik heb van het forum geleerd dat "op de bank slapen" niet het ergste ter wereld is... Kun je lekker naar je versterker / receiver kijken!  :P ::)
Stereo-fan for life!

RubenV.

Quote from: technative on February 19, 2013, 20:57:50
Ik heb van het forum geleerd dat "op de bank slapen" niet het ergste ter wereld is... Kun je lekker naar je versterker / receiver kijken!  :P ::)

Al schijnen die wel een beetje koud aan te voelen als ze uit staan  :P
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Deleted member

Vrouwen kunnen ook heeeeeel koud zijn hoor!  Die van mij natuurlijk niet... Maar heb ik horen zeggen... :angel:
Stereo-fan for life!

Raymond187

Vrouwen zijn ouderwets die moet je nog opwinden. Versterker hoef je alleen aan het knopje te zitten  :D

Vrijdagavond is de vrouw lekker met d,r vriendinnen op pad. Kan ik mooi een film kijken met me zoon.al is hij nog geen 6 maanden de tv vind hij erg interesant  :headbanging:
Zal wel wreck it ralph worden lijkt me wel leuk.

WickedGame

Quote from: Raymond187 on February 20, 2013, 07:09:43
Vrouwen zijn ouderwets die moet je nog opwinden. Versterker hoef je alleen aan het knopje te zitten  :D

Vrijdagavond is de vrouw lekker met d,r vriendinnen op pad. Kan ik mooi een film kijken met me zoon.al is hij nog geen 6 maanden de tv vind hij erg interesant  :headbanging:
Zal wel wreck it ralph worden lijkt me wel leuk.

Ik zit bij de vrouw ook aan haar knoppen hoor  :tongue2:

Maar gaaf om te lezen over je ontwikkelingen met de Anthem. Ben erg nieuwsgierig geworden naar dat (lelijke) apparaat  :D

BJF

Quote from: Raymond187 on February 19, 2013, 20:33:37
Ik ken persoonlijk niemand die in Grunn woont en een kijkje kan nemen. Is idd jammer ALS deze persoon ze heeft en ze verkoopt, maar na mijn bericht dat ik ze eerst wil zien voordat ik langs kom of laat verzenden komt geen reactie terug terwijl daarvoor elke x binnen 1 uur een reactie.

(...)
Kan ik iets voor je doen? Winsum is voor mij een half uurtje....
NAD M10 V2
Elac FS247

Raymond187

@BJF,

Bedankt voor je aanbod  :thumbs-up:
Ik vertrouw de beste man niet met zijn speakers. Hij wilde maar al te graag dat ik betaal en dat hij ze verstuurt.

Straks rij jij 2 x half uur voor jan ***.

BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

Raymond187

Thanks :)

Ik ben nu met iemand anders aan het mailen die ze ook verkoopt. Even kijken waar deze persoon woont. Zelfde prijs.

Vandaag dagje vrij genomen. vrouw en zoonlief zijn ziek dus btje verzorgen en als ze slapen een film kijken :D

Raymond187

Blijkbaar weten sommige mensen niet eens wat voor speakers ze in huis hebben  :hehe:

Zien er heel anderrs uit en zjin volgens mij de tannoy 611. Daar heb ik niks aan. :nopompom:

RubenV.

Quote from: Raymond187 on February 22, 2013, 12:16:51
Blijkbaar weten sommige mensen niet eens wat voor speakers ze in huis hebben  :hehe:

Zien er heel anderrs uit en zjin volgens mij de tannoy 611. Daar heb ik niks aan. :nopompom:

Balen zeg  :nopompom:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Zijn idd de Tannoy 611. Helaas  :nopompom:

Ach...mid en hoog komt aardig overheen met de fronts. Grootste verschil is de center, maar daar kan ik weinig aan doen.

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -


RubenV.

De rode lijn is met ARC uit, en de groene met ARC aan? En de stippellijn?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Blauw is ideale lijn
rood is gemeeten lijn. dus ja wat de speakers doen zonder ARC
Groen is wat ARC ervan maakt :worship:

Ik zou mijn fronts meer naar voren moeten halen en rears meer van de muur af en de sub ergens naders plaatsen.

RubenV.

Quote from: Raymond187 on February 22, 2013, 20:08:24
Blauw is ideale lijn
rood is gemeeten lijn. dus ja wat de speakers doen zonder ARC
Groen is wat ARC ervan maakt :worship:

Ik zou mijn fronts meer naar voren moeten halen en rears meer van de muur af en de sub ergens naders plaatsen.

Duidelijk. Is dat schuiven met de luidsprekers kwa WAF ook haalbaar? Of ga je dat niet veranderen?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Fronts zouden 20cm naar voren kunnen. Straks kijken als ik de andere rear speakers heb. Sub zou volgens Bjorn waarschijnlijk beter uitkomen achter de bank en dat is zeker WAF approved.

Als ik weer een weekend voor mezelf heb ga ik eens met de plaatsing en metingen spelen. Moet beter kunnen. Die dip van 10db wil ik weg hebben.