Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

larzie

Ohh had ik gemist dat je de Anthem MRX700 hebt aangeschaft? Gefeliciteerd en welkom bij Anthem club haha  :pompom: Wijze beslissing! Superreceiver!  :thumbs-up:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

Quote from: vik on February 15, 2013, 20:41:44
Veel plezier!  ;)

Thanks :D

Quote from: LittleNinja on February 15, 2013, 20:48:31
Ik zag het inderdaad al voorbij komen op FB. 8)

Feli man! Mooie aanschaf. Ik vertrouw eigenlijk ook vrij "blind" op de kwaliteiten van de Anthem. Iedere test die je tegen komt is meer dan lovend. Als single test maar ook in groepsverband komt hij er altijd top uit. Zegt mij al voldoende. In je eigen situatie kunnen luisteren is dan ter controle of het een aanvulling is op jouw set. Of je tevreden bent met het resultaat. Nog tien versterkers testen lijkt me zelfs niet zinvol als je nu al tevredenheid kunt bereiken. Dat is toch ook het doel?

Geen idee of je binnen bereik woont, maar mocht de mogelijkheid ooit voorbij komen, kom ik graag eens naar jouw combi luisteren.

Geniet er van kerel! 8)

Stuur maar een e-mail of pm. Het is voor jou ~40 min. rijden hierheen.

Quote from: larzie on February 15, 2013, 20:58:55
Ohh had ik gemist dat je de Anthem MRX700 hebt aangeschaft? Gefeliciteerd en welkom bij Anthem club haha  :pompom: Wijze beslissing! Superreceiver!  :thumbs-up:
yeahh  :headbanging:

Vandaag Battlestar galatica DTS HD kieken :popcorn:

Hopelijk krijg ik vandaag de sweex cd005 binnen kan ik FW en MM updaten.

LittleNinja

Misschien is het niet eens verstandig... Heb er toch geen budget voor. :-X

Ik moet eerst even kijken wanneer ik wat ruimer in de tijd zit. Komt goed.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Deleted member

Hee, toch de knoop doorgehakt zie ik... Feli en veel plezier ervan!!!
Stereo-fan for life!

Raymond187

Quote from: LittleNinja on February 16, 2013, 09:32:55
Misschien is het niet eens verstandig... Heb er toch geen budget voor. :-X

Ik moet eerst even kijken wanneer ik wat ruimer in de tijd zit. Komt goed.
Tranqila :)
Ik moet eerst de rears of vervangen of stands kopen. Ziet er nu armoedig uit  :shaun:

Gracias Paco.

Net laatste FW erop gezet. Gaat wel langzaam door die suffe serial connection  :crazy:

*edit*

Mooi morgen wordt de oude receiver opgehaald. €240. is niet veel, maar goed zal hem toch niet meer gebruiken en op zolder laten staan beur ik helemaal niks meer voor.

Raymond187

Vaag. Na fw update krijg ik geen audio signaal meer binnen alleen beeld.

Iemand een idee hoe dat komt?

Raymond187

Werkt alweer :D

FW opnieuw ingeladen.  :thumbs-up:

wel vreemd eerste x gaf hij geen foutmeldingen.

Raymond187

Geen rekning gehouden dat ARC opnieuw ingesteld moet worden met nieuwe fw.

Klonk al voor geen meter.

Raymond187

Hhmm toch maar een gezocht AD. Op MP gezet. Wl dezelfde rears als fronts.

Kreeg al een REactie. Ben benieuwd wat hij ervoor wilt hebben.

RubenV.

Hey Raymond, gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Wat een dijk van een receiver  :headbanging:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187


RubenV.

Quote from: Raymond187 on February 17, 2013, 19:17:32
Thanks Ruben.

Ben er best heppie mee :D

Mooi zo, ik ben me daar wel enigszins iets bij voorstellen  O0
Heb je voor vanavond nog wat entertainment op het programma staan? Of krijgt de Anthem z'n zondagse rust?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Zondag rust??

hehehe

Heb vanmiddag al een film gekeken. The Imposible.

En ik heb van middag me oude receiver verkocht en die wilde natuurlijk horen of hij het nog doet. De HSDD opgezet  :headbanging:

En zo nog een filmn kieken om het weekend af te sluiten.

Wil wel de BR battlestar galactica kijken, maar dat vind vrouwlief geen hol aan.

Denk Alex Cross kijken.

JIj nog een goed weekend gehad? films gekeken?

RubenV.

Helaas moeten werken dit weekend, maar gisteravond/vannacht nog even gezellig de nieuwe Spiderman film gekeken met een maatje. Ik vond deze beter dan de vorige 3, er zit wat meer humor in. Voor het weekend nog Skyfall en The Sweeney gezien. Skyfall heb ik 's nachts in de bios gezien met de premiere om 00:07, maar omdat er geen pauze in zat (service bioscoop) had ik toch een stukje gemist. Toch leuk om dan nog eens te kijken. Daarnaast vond ik The Sweeney ook een goede politie film. Vanavond misschien maar eens Kungfu Panda 2 kijken, maar eerst eens even mijn eigen topic updaten  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo


Raymond187

Panda 2 zeker een goeie.

Skyfall idem.

Me bod van 300€ is geaccepteerd. Als ze er goed uit zien heb ik straksndezelfde rears als front speakers  :D

Pppfff de beste man woont in Winsum. Ergensin Grunn. 2 uur rijden   :nopompom:

RubenV.

Quote from: LuPo on February 17, 2013, 20:08:03
KFP2 heb ik laatst ook gezien! Ik vond hem leuk!

Ik ben benieuwd, ik ga 'm zo kijken.

Quote from: Raymond187 on February 17, 2013, 20:32:45
Panda 2 zeker een goeie.

Skyfall idem.

Me bod van 300€ is geaccepteerd. Als ze er goed uit zien heb ik straksndezelfde rears als front speakers  :D

Pppfff de beste man woont in Winsum. Ergensin Grunn. 2 uur rijden   :nopompom:

Altijd leuk om even een "roadtrip" door het land te maken  >:D Gefeliciteerd met de nieuwe upgrade  :clapping: (begint zo'n beetje een standaardzin voor mij te worden in dit topic haha)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Oeps verkeerd topic. :P

Raymond187

Quote from: RubenV. on February 17, 2013, 20:44:20
Ik ben benieuwd, ik ga 'm zo kijken.

Altijd leuk om even een "roadtrip" door het land te maken  >:D Gefeliciteerd met de nieuwe upgrade  :clapping: (begint zo'n beetje een standaardzin voor mij te worden in dit topic haha)
En wat vond je van Panda 2?

hahaha nou heb ze nog niet. 2 uur rijden....takke eind zeg  :nopompom: Ik heb natuurlijk om foto's gevraagd. Hij kan vanwege technische issues geen foto's uploaden. Ik wil eerst foto's zien van de drivers en stof kappen.

Quote from: LuPo on February 17, 2013, 22:37:17
Oeps verkeerd topic. :P
Tja....dat krijg je op je leeftijd he :P

Gisteren nieuwe ARC meeting gedaan.... Zo klinkt weer een stuk beter  :headbanging: Moet alleen echt eens een x proberen om de sub ergens anders te plaatsen om die dip van 10db weg te krijgen. De dip zit wel aan de linker kant van de bank waar ik nooit zit als ik film kijk.

WickedGame

Quote from: Raymond187 on February 17, 2013, 20:32:45
Panda 2 zeker een goeie.

Skyfall idem.

Me bod van 300€ is geaccepteerd. Als ze er goed uit zien heb ik straksndezelfde rears als front speakers  :D

Pppfff de beste man woont in Winsum. Ergensin Grunn. 2 uur rijden   :nopompom:

Dus je upgrade virus is dus voorlopig toch niet genezen  ;D

Wel een stukje rijden dat wel, maar je moet er wat voor over hebben. Zowel ik als mijn pa rijden zelfs diep Duitsland in voor sommige spullen. Gewoon dagje uit van maken met de vrouw, even speaker ophalen en de rest van de dag in Groningen samen zijn.

Raymond187

hhmmm de persoon van de speakers geeft aan nog steeds geen te kunnen uploaden. En wil ze wel versturen, omdat het 2 uur enkele rit voor mij is.

versturen kost €27. Ik heb moeite om speakers te kopen zonder ze eerst gezien en gehoord te hebben.

4 uur rijden + brandstof kost me ook tijd en geld.

Op laten sturen onder rembours zou dat een optie kunnen zijn? Zodat ik ze zelf kan bekijken en dan geld aan postbode geven.

Advice someone?

Quote from: WickedGame on February 18, 2013, 11:26:52
Dus je upgrade virus is dus voorlopig toch niet genezen  ;D

Wel een stukje rijden dat wel, maar je moet er wat voor over hebben. Zowel ik als mijn pa rijden zelfs diep Duitsland in voor sommige spullen. Gewoon dagje uit van maken met de vrouw, even speaker ophalen en de rest van de dag in Groningen samen zijn.
hehehe tja.... de huidige rear speakers staan nu op de grond en zet ik op hun plaats als ik film ga kijken. 1 daarvan op de katten krabpaal en de ander op de barkruk  :-X hoezo armzalig (facepalm)
Dus ik kan speaker stands kopen van €150 ?? of dezelfde rear speakers als ik fronts heb om 4G te creëren voor maar €300. Dat scheelt weer als je oude speakers hebt die niet zo duur zijn  O0

LuPo

Waarom kost versturen €27? Dat is toch wel wat minder? Ik zie €13,70 staan. Aangetekend tussen 10 en 30kg en tot €500 verzekerd. http://www.postnl.nl/voorthuis/pakket-versturen/aangetekend-pakket/

Raymond187


RubenV.

Quote from: Raymond187 on February 18, 2013, 07:52:40
En wat vond je van Panda 2?

hahaha nou heb ze nog niet. 2 uur rijden....takke eind zeg  :nopompom: Ik heb natuurlijk om foto's gevraagd. Hij kan vanwege technische issues geen foto's uploaden. Ik wil eerst foto's zien van de drivers en stof kappen.


KFP 2 was wel een leuke film. Natuurlijk geen hoogstandje kwa verhaal, maar ik had al een lange tijd geen animatiefilm meer gekeken. En de 1,5 uur waren voorbij voordat ik er erg in had. Om dit soort films kan ik bovendien altijd hard lachen. Dus het was zeker geslaagd.

Quote from: Raymond187 on February 18, 2013, 11:31:15
hhmmm de persoon van de speakers geeft aan nog steeds geen te kunnen uploaden. En wil ze wel versturen, omdat het 2 uur enkele rit voor mij is.

versturen kost €27. Ik heb moeite om speakers te kopen zonder ze eerst gezien en gehoord te hebben.

4 uur rijden + brandstof kost me ook tijd en geld.

Op laten sturen onder rembours zou dat een optie kunnen zijn? Zodat ik ze zelf kan bekijken en dan geld aan postbode geven.

Advice someone?
hehehe tja.... de huidige rear speakers staan nu op de grond en zet ik op hun plaats als ik film ga kijken. 1 daarvan op de katten krabpaal en de ander op de barkruk  :-X hoezo armzalig (facepalm)
Dus ik kan speaker stands kopen van €150 ?? of dezelfde rear speakers als ik fronts heb om 4G te creëren voor maar €300. Dat scheelt weer als je oude speakers hebt die niet zo duur zijn  O0

Misschien voor deze prijs gewoon een gokje wagen? Of voor jezelf afwegen hoe kostbaar je vrije tijd is + bijbehorende brandstof en ze oppikken.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

frank2

Quote from: Raymond187 on February 18, 2013, 13:02:32
Speakers zijn per stuk 19 kilo.

Gewoon er naar toe rijden, nooit iets kopen zonder het gezien te hebben. Zeker bij speakers niet. Een stekkerblok of kabeltje vind ik wat anders, dat kan haast niet kapot, maar speakers.......
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren