Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187

Moguhh,

Gaap....strek....gaap koffieeeee...... :coffee:

De kleine man is verkouden dus was de laatste 3 uur vanochtend steeds wakker.

Jaja Ruben gaat hier wel door. Het is idd leuk om alles uit te zoeken en lezen. Heb helaas niet v
Eel tijd om lekker een weekend op pad te gaan en paar winkels of bij mede forumers op bezoek te gaan. Maar goed zaterdag gaat me vrouw en zoon mee. Dan kan ze zelf ook zien hoe veel beter een projecter is dan een tv.

Denk eind feb. Weer een pokertournooi mee doen. Als ik nou een avond geen pech heb   :headbanging:
Laatste 2 x voor de finale tafel eruit....

Quote from: LuPo on January 31, 2013, 06:50:18
Bij mij is het wel vaak zo dat als ik een upgrade in m'n hoofd heb die er vrij snel moet komen.. Haha! Lastige eigenschap is dat. :D
Wat nog lastiger is als je niet zeker weet wat je wilt gaan upgraden of wat je eerst wilt gaan upgraden  :D

frank2

Na een tijdje te hebben geluisterd naar de interlinks, moet je even omwisselen naar de oude interlinks, dan vallen de verschillen meestal erg goed op.
Maar het scherpe wat je eerst had zou een stuk minder moeten zijn. Je kunt niet verwachten dat een interlink alles oplost, meestal is het een combinatie van verschillende "dingen".
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Raymond187

Ik heb ze ook aantal x omgewisseld. Eerst een nummer luisteren dan alles uitzetten en andere interlinks erin en zelfde nr luisteren.

Zondag heb ik tijd om ff goed ervoor te gaan zitten.

WickedGame

Quote from: LuPo on January 31, 2013, 06:50:18
Bij mij is het wel vaak zo dat als ik een upgrade in m'n hoofd heb die er vrij snel moet komen.. Haha! Lastige eigenschap is dat. :D

Heel herkenbaar, gelukkig weerhoudt mijn bank saldo vaak wel die aankoop  :-X

Raymond187

hahaha zegt hij met ze Classe en nieuwe 803Di :D

WickedGame

Quote from: Raymond187 on January 31, 2013, 08:08:25
hahaha zegt hij met ze Classe en nieuwe 803Di :D
:tongue2:

803D geen Di...  ;D

En die Classé tja een mazzeltje  ;D

Ach ik word verstandiger *uch* *uch*, wel 1 nadeel (of voordeel) is dat eenmaal in deze klasse je de behoefte tot upgraden steeds minder hebt. Heb uiteraard wel wat kleine puntjes maar die zijn kosten technisch lange na niet de kosten van bijv. Classé of B&W.

frank2

Quote from: Raymond187 on January 31, 2013, 08:04:58
Ik heb ze ook aantal x omgewisseld. Eerst een nummer luisteren dan alles uitzetten en andere interlinks erin en zelfde nr luisteren.

Zondag heb ik tijd om ff goed ervoor te gaan zitten.

Probeer eens een half uur te luisteren naar diverse nummers en wissel dan om en luister weer een half uur naar dezelfde muziek.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Raymond187

Ook een paar verschillende CDs.

Sowieso SACD dark side of the moon  :wub:
SACD met Jazz
Michael jackson zijn dubbel CD history is ook een goeie opname  :thumbs-up:
Tjaikovskie .... schrijf je dat zo ze naam? geen zin om te googlen :) maar de CD Swan lake.
Andrea Bocelli

Bij de laatste CD moet het wel duidelijk zijn.

Heb nu al zin om te gaan zitten en luisteren

RubenV.

Quote from: Raymond187 on January 31, 2013, 06:56:46
Moguhh,



Denk eind feb. Weer een pokertournooi mee doen. Als ik nou een avond geen pech heb   :headbanging:
Laatste 2 x voor de finale tafel eruit....


Even zorgen dat je dikke pot wint dan  8)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Nou moet ik geen pech hebben  :devil:

Zal wel leuk zijn een gratis receiver van ~2K :D

Raymond187

Moguhh......... :coffee: koffie iemand? Nou ik wel. Zoonlief heeft een regelnacht achter de rug dus vanaf 03:00 waren we wakker  :D
Dit soort dingen moet je positief zien. Ik denk dan van he dan zie ik me zoon gewoon vandaag meer  :wub:

Ik was ook aan het kijken voor andere LS kabel. Aangezien mijn huidige 14 a 15 jaar oud zijn en ik denk dat die per meter 2 gulden hebben gekost als het niet minder is :D hehehe ja gierige ploert I know :D :D . Dat zijn voor me main speakers. En ik zag eergisteren dat ik de audioquest emerald interlinks ging aansluiten dat er in de center speaker volgens mij een kabeltje in hangt die zo dik is dat ik er bijna door heen kan kijken (FACEPALM) and another one (FACEPALM)  :D

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=130541.msg2354231#msg2354231!!!!

Dus deze gekocht voor een hele nette prijs en dan maak ik er 3 dezelfde lengtes van. Het zal naar mijn idee geen verschil zijn tussen poep en plas, maar zal vast beter klinken  :pompom:

Na een aantal PMs om af te spreken qua verzenden kwamen erachter dat hij nog geen 10min. van mij vandaan woont. NAH!! en ik maar denken dat ik de enige ben in deze stad die ze speakers niet Boomboxen en co heeft gekocht :D
Dus ik ga vanavond even op visite om de kabels op te halen en samen een luister sessie doen bij debeste man thuis. Ik ben erg benieuwd hoe die Pioneer susano klinkt. En mooiste is ook nog dat hij een mooieverzameling van Pink Floyd en Roger waters heeft dus die gaan we beluisteren.

Blijkt dat Technative zijn vader bij Frank2 op visite is geweest ( kleine wereld he).

Ik neem vanavond de audioquest Emerald interlinks mee en mijn QED om bij Technative te gaan luisteren en kan hij mij vertellen wat voor verschillen hij hoort.

En morgen projecters bekijken  :pompom:

I am in the mood for the weekend oleeeeeeeeeeeeee  :pompom:

Alleen vanochtend hoorde ik op de radio dat SNSreaal een toespraak gaat houden met de directeur vande NL bank...... Laat nou al ons spaargeld bij SNS staan... oke helaas is ons spaargeld minder dan een ton. Maar net al ons spaargeld naar me betaal rek. laten storten geen zin in gezeik om ons geld straks terug te krijgen.

WickedGame

Quote from: Raymond187 on February  1, 2013, 08:33:00
Moguhh......... :coffee: koffie iemand? Nou ik wel. Zoonlief heeft een regelnacht achter de rug dus vanaf 03:00 waren we wakker  :D
Dit soort dingen moet je positief zien. Ik denk dan van he dan zie ik me zoon gewoon vandaag meer  :wub:

Ik was ook aan het kijken voor andere LS kabel. Aangezien mijn huidige 14 a 15 jaar oud zijn en ik denk dat die per meter 2 gulden hebben gekost als het niet minder is :D hehehe ja gierige ploert I know :D :D . Dat zijn voor me main speakers. En ik zag eergisteren dat ik de audioquest emerald interlinks ging aansluiten dat er in de center speaker volgens mij een kabeltje in hangt die zo dik is dat ik er bijna door heen kan kijken (FACEPALM) and another one (FACEPALM)  :D

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=130541.msg2354231#msg2354231!!!!

Dus deze gekocht voor een hele nette prijs en dan maak ik er 3 dezelfde lengtes van. Het zal naar mijn idee geen verschil zijn tussen poep en plas, maar zal vast beter klinken  :pompom:

Na een aantal PMs om af te spreken qua verzenden kwamen erachter dat hij nog geen 10min. van mij vandaan woont. NAH!! en ik maar denken dat ik de enige ben in deze stad die ze speakers niet Boomboxen en co heeft gekocht :D
Dus ik ga vanavond even op visite om de kabels op te halen en samen een luister sessie doen bij debeste man thuis. Ik ben erg benieuwd hoe die Pioneer susano klinkt. En mooiste is ook nog dat hij een mooieverzameling van Pink Floyd en Roger waters heeft dus die gaan we beluisteren.

Blijkt dat Technative zijn vader bij Frank2 op visite is geweest ( kleine wereld he).

Ik neem vanavond de audioquest Emerald interlinks mee en mijn QED om bij Technative te gaan luisteren en kan hij mij vertellen wat voor verschillen hij hoort.

En morgen projecters bekijken  :pompom:

I am in the mood for the weekend oleeeeeeeeeeeeee  :pompom:

Alleen vanochtend hoorde ik op de radio dat SNSreaal een toespraak gaat houden met de directeur vande NL bank...... Laat nou al ons spaargeld bij SNS staan... oke helaas is ons spaargeld minder dan een ton. Maar net al ons spaargeld naar me betaal rek. laten storten geen zin in gezeik om ons geld straks terug te krijgen.

Doet maar een bakkie pleur!! Ben alweer een uur aan het werk.  ;D

Je kan geen buil vallen aan de LS-Kabels, maar ben je niet bang dat je teveel focus legt op teveel dingen tegelijk? Anyway terug komend de wereld is kleiner dan jij denkt ;) Mijn vader hobbelt ook flink mee in de hifi wereld, niet voor niets dat zoonlief zo verziekt is  ;D  :tongue2:

SNSReaal wordt een staatsbedrijf mogelijk met hulp van o.a. Rabobank en nog wat geldschieters. Het kost teveel om SNS te laten klappen. Ben er zelf al een tijdje vanaf, maar had nooit verwacht dat deze toko zou klappen.

Raymond187

Quote from: WickedGame on February  1, 2013, 08:39:16
Je kan geen buil vallen aan de LS-Kabels,
Nou dat kan wel als ik over de kabel struikel en op me bakkes val. Dan heb ik een flink buil op me bakkes :D :D

Teveel tegelijk bezig...vind wel meevallen. Geluid en visueel zijn toch 2 grote verschillen. wat je zegt die LS kabels kan ik geen buil aan vallen en zijn echt wel nodig.

Interlinks als ik het verschil waarneem en de moeite vind neem ik die ook over. Zijn geen bedragen waar ik me spaarvarken moet plunderen.

Raymond187

Zo ff de PC aan geslingerd thuis.

Zie 2 gave films staan

Silent Hill Revelation 2012 1080p BluRay x264-ALLiANCE
Skyfall full blu ray DTS-HD  <--- is alleen 45GB dus duurt 2 uur voordat tie binnen is.

:pompom: :popcorn: :pompom: :popcorn:

Straks eerst bij Technative op bezoek.

RubenV.

Silent Hill 1 heb ik op de playstation helemaal grijs gespeeld, leuk spel was dat  :thumbs-up: De films heb ik echter nog nooit gezien. Silent Hill (2006) heb ik wil in m'n bluray collectie zitten zie ik net. Binnenkort maar eens gaan bekijken.
Skyfall wil ik sowieso nog een keer zien, want ik heb in de bios een klein stukje van de film gemist. Een film van zowat 3 uur maar geen pauze  :crazy: En dat in een service bioscoop met de halve liters slechts met een druk op de knop van je verwijdert, het zou verboden moeten worden  :police:

Ik ben benieuwd hoe LS-kabels gaan bevallen. Een dag niet mee kunnen lezen en weer upgrades in het vooruitzicht  :headbanging: Die Raymond is niet meer te houden. Miscshien moet je volgende week maar eens langs de dokter om te kijken wat je aan dat HT-upgrade-virus kan doen  :P
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Zo thuis van bezoekje aan Paco. Was een zeer kort (helaas) maar geslaagd bezoekje. Zondag komt er een kort verslagje.

Me zoon is ziekjes dus heeft extra liefde en aandacht nodig. Ligt nu wel in bed dus ff me films copieren naar me externe HDD. Morgen films kiekuhhhhhhhhh  :popcorn:

@Ruben,

Silent Hill 1 vind ik een gave film als ik die voor een leuke prijs op BR tegen kom is tie van mij. De game ken ik ook natuurlijk ben jaren lang game nurd geweest josti :clapping: hehehe

Skyfall lees en hoor ik goede dingen over dus ben erg benieuwd. Ik kan alleen niet wennen aan de nieuwe bond. Deze is stoer, gespierd en lelijk. Vorige bond en Connery zijn charmeurs en mooie mannen en meer klasse.

Ik ben ook erg benieuwd naar de LS kabels ze liggen op tafel en helaas morgen of zondag pas op maat maken en aansluiten. De main kabels sws even lang. Dus van de enkele 5.5m 2 * 2.75m en de vrijgevige Paco heeft me zelf het 3e kabel cadeau gegeven dus de 2.5m gebruik ik voor de center. Dat deze 25CM korter is zal ik niet horen.

Als de doctor mij een prik wil geven om van het virus af te komen hengst  :devil:

RubenV.

Beterschap met je zoontje, altijd vervelend als de mini-me's ziek zijn.
Quote from: Raymond187 on February  1, 2013, 21:58:38

Ik ben ook erg benieuwd naar de LS kabels ze liggen op tafel en helaas morgen of zondag pas op maat maken en aansluiten. De main kabels sws even lang. Dus van de enkele 5.5m 2 * 2.75m en de vrijgevige Paco heeft me zelf het 3e kabel cadeau gegeven dus de 2.5m gebruik ik voor de center. Dat deze 25CM korter is zal ik niet horen.

Klinkt als een echte audio Heilige haha

Wat betreft Daniel Craig, van deze acteur had ik al een aantal films gezien voordat ie de nieuwe bond werd. Ik vind het een goede acteur, leuke films zijn o.a. Layer Cake, Defiance en Archangel.
Sinds ik de bluray box van James Bond in mijn collectie heb komt er dus regelmatig een andere Bond voorbij. Voor mij is Roger Moore DE James Bond, maar dat komt meer omdat For Your Eyes Only de eerste Bond film was die ik zag.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

#217
Klopt en kreeg zelfs de CD Amused to death ook mee, omdat hij hem dubbel had. En het is nog niet eens 5 december  :pompom:

En een lekkere bak koffie   :coffee:

Deze film is dus ook al uit. Lijkt me ook een leuke om te zien.

The.Man.With.The.Iron.Fists
Argo blu ray is ook net online gezet  :pompom:

Deze zijn maar 22GB, maar wel DTS-HD  :popcorn:

larzie

#218
Quote from: Raymond187 on February  2, 2013, 07:53:44
Klopt en kreeg zelfs de CD Amused to death ook mee, omdat hij hem dubbel had. En het is nog niet eens 5 december  :pompom:

Amused to death schijnt een audiofiele cd te zijn. In het eerste nummer hoor je een hond blaffen. Hiermee kun je testen of de fase van je speakers een beetje klopt.

" Theres a handy home stereo hint written among the sleevenotes: If the dog barking at the beginning of the record doesnt sound like hes in the yard next door, then your speakers are out of phase."
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Deleted member

Een audio-heilige... wauw... Ik ben vereerd!  :angel:

Dat je er maar van mag genieten! Het is inderdaad een kwalitatief hoogwaardige CD. Mocht je het nog mooier willen, dan heb ik ook nog de MasterSound Edition in de aanbieding, maar die is helaas niet gratis...  :sigh:

Leuk om je upgrade-verhalen te horen. Ach, soms moet je niet alleen genieten van de bestemming, maar ook van de reis toch?

Ze hebben de MRX700 trouwens ook bij Hobo in Amersfoort; daar kun je zonder problemen luisteren. Hebben ze nu ook de Elac 407 staan...  :worship: Ben er vanmiddag nog geweest om naar de Rotel 1582 en Primare A34 te luisteren. Kun je zonder problemen een uurtje zitten hoor!
Stereo-fan for life!

Raymond187

Quote from: larzie on February  2, 2013, 12:00:33
Amused to death schijnt een audiofiele cd te zijn. In het eerste nummer hoor je een hond blaffen. Hiermee kun je testen of de fase van je speakers een beetje klopt.

" Theres a handy home stereo hint written among the sleevenotes: If the dog barking at the beginning of the record doesnt sound like hes in the yard next door, then your speakers are out of phase."
De hond hoor ik duidelijk blaffen.

Ik heb vandaag lekker wat muziek geluisterd en film gekeken.

Ik heb de Interlinks van Frank2. Klonen van Audioquest Emerald
Interlink QED silver aniversary
Nieuwe speaker kabel van Monster aangesloten. Fronts lengte 2.75 en center 2.5.

Muziek:

Interlinks van Frank.

  • Ik heb een aantal nummer beluisterd met de interlinks van Frank2. En dan dezelfde CDs "Amused to death en SACD Dark side of the moon" en dezelfde nummers die ik ook bij Technative heb beluisterd. Eerst wat me weer opviel is het laag uit de speakers afwezig is. Terwijl de speakers tot 35hz kunnen. Er komt echt amper laag uit. Met bass extension actief dan wel, maar dan wordt het laag geforceerd en vind ik helemaal niet mooi.
  • Hoog is helder en niet overheersend en mid is ook prima

QED interlinks

  • Uiteraard dezelfde nummers en CDs beluisterd.
  • Ook met deze Interlink weinig tot geen laag (erg vreemd)
  • Hoog wat meer aanwezig, maar nu onder irritatie niveau (verbetering door LS kabels?) mid ook prima

Ik heb een aantal dingen geprobeerd.


  • Andere speaker terminal gebruikt LF en HF
  • + en - omgedraaid ivm fase
  • speakers op small en large
  • De Oppo 103 als decoder gebruikt en de Oppo fronts uitgang op de receiver CD ingang

Film:


  • Hier heb ik niks aan op te merken dit vind ik mooi klinken en geniet van het geluid tijdens de film. De speakers staan wel op small en DSP op de SVS staat uit, zodat hij DSP van de receiver pakt.

Dit wil niet zeggen dat het niet beter kan, maar ik ben tevreden en geniet ervan.

Projectors vergelijkt bij Annewiek (ICT Home cinema):

Epson9100


  • Kleuren zijn vol en ik vind het beeld daardoor mooi dynamisch
  • Snelle beelden zijn geen enkel probleem.
  • Geluid van de projector zelf is laag. Ik hoorde hem alleen bij het opstarten en bij volledige stilte in de ruimte hoorde ik heel zachtjes de iris zoemen. Dit geluid zal ik niet horen als hij op het plafond hangt.

Sony HW50


  • Kleuren minder vol, maar natuurlijker. Wat voor mij het beeld realistischer maakt.
  • Snelle beelden zijn geen enkel probleem
  • Ook de Sony hoor je tijdens opstarten, maar verder heb ik hem niet gehoord.

Epson 5910

  • Deze zou ik niet eens ophangen al zou ik hem gratis mee krijgen  :nervous:
  • Huidskleuren van de mensen is gewoon rood alsof het Engelsen zijn die een week op het strand hebben gelegen.
  • Verder wil ik deze projector niet afkraken.

We zijn met het hele gezin wezen kijken en vrouwlief vond het ook mooi en toch wel gaaf zo groot beeld 230CM. Me zoon vond het helemaal geweldig :D Ook ik genoot van het grote beeld en mooie kleuren en snelle beelden.


  • Ik kreeg geen WOWWW must have must have effect tijdens het kijken.
  • Plafond is te hoog bij ons dus moet het scherm aan de muur die donker grijs is. Dus zal de witte bak van het scherm geen gezicht zijn
  • Bij lichtinval van onze huiskamer hebben we behoorlijk lichtverlies wat de kwaliteit niet ten goede zal komen

Conclusie beeld en audio:

Projector

  • We vinden het alle 3 gaaf zo groot scherm, maar gaat het niet worden in de huiskamer.
  • We vinden het niet mooi staan als er zo'n apparaat aan het plafond hangt en een wit aluminium ding waar het scherm uitkomt.

Audio:

  • Ik geniet volop van films kijken.
  • Stereo mis ik wat waardoor ik niet optimaal kan genieten.

Enige wat ik nog niet heb geprobeerd is een andere receiver thuis. Helaas heb ik geen vrienden of familie die een leuke receiver hebben, zodat ik die thuis kan proberen  :nopompom: Want dan weet ik 100% zeker of een andere receiver wel brengt wat ik zoek in stereo en HT.

Aangezien ik niet genezen ben van het upgrade virus :D ga ik zodra ik tijd hebt de Anthem 700 bestellen op voorwaarden bij de winkel dat ik hem thuis eerst 1 of 2 weken mag proberen thuis.

Waarom de Anthem:


  • Larzie heeft zijn laag probleem opgelost door de Anthem zijn Tannoy D700 laten aansturen. Aangezien deze speakers ook een keuze voor mij zullen zijn kan ik de Anthem alvast in huis hebben.
  • Iemand heeft de Anthem ook op zijn usher BE10 aangesloten en schijnt dat deze ook zonder probleem aangestuurd worden. Usher wil ik zelf ook gaan beluisteren.
  • Omdat de Anthem al deze speakers zonder problemen aanstuurt lijkt het mij een terechte keuze om deze als eerste uit te proberen.

Het heeft even geduurd, maat ben er uit en sta er ook achter. Audio is voor mij stuk belangrijker dan beeld. Me vrouw en ik zijn het er samen over eens dat een HT kamer op zolder er komt, maar heeft geen prio. Al vind ik 47" TV veel te klein om films op te kijken aangezien we e ~4.5M vanaf zitten. Dus als ik weer wat extra geld hebt kopen we een 65" Panasonic. VT50 of VT60.

Dus nu kijk ik uit naar het uitproberen van de receiver. Als er iemand in de buurt is en zin heeft om mee te testen als de Anthem er staat ik zorg voor de lunch en drinken  O0


Nu is het tijd om nog een film te gaan kijken. Blu ray Skyfall met DTS-HD uff curz  :popcorn:

frank2

#221
Ik denk dat je nu een goede richting opgaat, al heb je net weer LS kabels gekocht, daar had ik even me gewacht. De anthem kan je bij diverse dealers vast wel uitproberen of mee naar huis nemen, heb je die eenmaal dan eigenlijk gaan voor speakers en daarna voor ls snoer en interlinks. Dat is de beste weg.

nb: de interlinks van mij zijn geen klonen van audioquest. Het is een opzichzelf staand model, gefabriceerd door Johan een  reparateur  van wenw audio, die in z'n vrije tijd graag "knutselt" en deze interlinks heeft gemaakt en zelf ook gebruikt. (achter een set die aanmerkelijk duurder is dan de mijne) Ze lijken een beetje op de Audioquest Emerald qua klankkleur.


Maar ga vooral ZELF luisteren, adviezen zijn goed, maar bepaal zelf wat je mooi/goed vind.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Raymond187

#222
Ik ga sowieso geen lskabels kopen van 100€ per meter.

Ik heb net ook weer de spikes onder de speakers geplaatst.

Als bb&g morgen open is ff langs.

Edit
Bb&g en hobohifi zijn morgen beide gesloten"
Bb&g zijn pas donderdag weer open" dan maar naar hobohifi dinsdag.


Deleted member

Quote from: frank2 on February  3, 2013, 16:18:27
Ik denk dat je nu een goede richting opgaat, al heb je net weer LS kabels gekocht, daar had ik even me gewacht.

Ik denk juist wel dat het een goede zet is. Hij gaf in een eerdere post al aan dat zijn toenmalige kabels net zo goed aan de staafmixer hadden kunnen hangen; hij heeft nu in ieder geval kabels die ergens toe in staat zijn. Ter referentie (als hij de Anthem gaat beluisteren) kan hij altijd zijn oude kabels even terughangen, dus dat is geen probleem toch?

Bovendien, voor de prijs die ervoor betaald is en het prachtige CDtje dat het opgeleverd heeft... Werelddeal zeg ik! :D
Stereo-fan for life!

Raymond187

Wereldeal zeker te weten. Daar kan mediamarkt nog wat van leren :D