Vandaag kijk ik in de Bioscoop...

Started by Gaeje, December 30, 2012, 15:17:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LuPo

Quote from: RubenV. on February 23, 2013, 14:57:52
Dat is een indrukwekkend lijstje, helemaal voor die prijs. Jammer dat er hier in de buurt geen bioscopen zitten met zo'n unlimited abonnement.  Er zitten een paar films tussen die ik ook nog graag wil zien, maar aangezien die hier niet (meer) in de bios draaien wacht ik wel tot dat ze op blu ray uit zijn. Ik ben na de première van Skyfall helemaal niet meer naar de bioscoop geweest tot van de week naar Die Hard. Mijn favoriete bioscoop had in de tussentijd alleen meer kinderfilms en Nederlandstalige films in het aanbod.

Normaal is zo'n Unlimited abo €19 per maand. Maar wij hadden ze bij ING gekocht, 4 maanden voor €38. Dat vind ik een leuke prijs! Het aanbod goede films is nu een stuk lager, maar rond november, december en januari was er volop keuze! :)

LuPo

Vanavond A Good Day To Die Hard!

Martijnst1990

Quote from: RubenV. on February 20, 2013, 23:27:58
Ik heb me er goed mee vermaakt, en af en toe ook flink kunnen lachen. Het is allemaal behoorlijk over de top, met een flinterdun verhaaltje. Maar juist daarom ga je ook naar een film zoals Die Hard denk ik dan. De film was in ieder geval voorbij voor ik er erg in had en dat is meestal wel een goed teken. Kortom als je van ("over the top" actie houd, en tussendoor ook nog een beetje wil lachen om leuke one liners, zit je bij deze film goed!

Spoiler alert:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Quote from: LuPo on March  4, 2013, 19:20:28
Vanavond A Good Day To Die Hard!
Zie deze reactie nu pas  ??? Maar ben het helemaal met je eens! 8) :D

Quote from: LuPo on March  4, 2013, 19:20:28
Vanavond A Good Day To Die Hard!
Gaaf :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Hij was leuk! Gewoon heerlijke hersenloze actie en ik heb me prima vermaakt!

RubenV.

Quote from: LuPo on March  4, 2013, 21:32:43
Hij was leuk! Gewoon heerlijke hersenloze actie en ik heb me prima vermaakt!

+1  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Quote from: RubenV. on March  4, 2013, 21:39:55
+1  :D

Ik denk dat ik binnenkort ook nog naar The Last Stand ga, die schijnt heel aardig te zijn!

VlisChris

En daar ga ik vanavond naar toe :)
Ben benieuwd.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

RubenV.

Quote from: LuPo on March  6, 2013, 09:13:17
Ik denk dat ik binnenkort ook nog naar The Last Stand ga, die schijnt heel aardig te zijn!

Ik heb er al een paar keer voorstukjes/promo's van gezien, en het lijkt mij ook een toffe film.

Quote from: Christiaan S on March  6, 2013, 17:44:29
En daar ga ik vanavond naar toe :)
Ben benieuwd.

Mooi! Veel plezier, en laat ons weten wat je er van vond.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VlisChris

Je houdt van over the top, compleet onlogisch, onmogelijk, of anders van grof geweld? Dan is dit je film ;)
Hou je van romatisch geneuzel zou ik toch een straatje verder kijken zeg maar :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

RubenV.

Quote from: Christiaan S on March  7, 2013, 00:10:49
Je houdt van over the top, compleet onlogisch, onmogelijk, of anders van grof geweld? Dan is dit je film ;)
Hou je van romatisch geneuzel zou ik toch een straatje verder kijken zeg maar :D

Ik denk dat er weinig mensen voor de romantiek naar "A Good Day to Die Hard" gaan  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Denon Focal

Quote from: Christiaan S on March  7, 2013, 00:10:49
Je houdt van over the top, compleet onlogisch, onmogelijk, of anders van grof geweld? Dan is dit je film ;)
Hou je van romatisch geneuzel zou ik toch een straatje verder kijken zeg maar :D

Vond hem toch wel entertaining. De meest ongeloofwaardige carchase ever, maar wel erg vermakelijk om te zien.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

LuPo

Quote from: RubenV. on March  7, 2013, 14:09:30
Ik denk dat er weinig mensen voor de romantiek naar "A Good Day to Die Hard" gaan  :D

Hij ging wel op valentijnsdag in premiere. :D

RubenV.

Quote from: LuPo on March  8, 2013, 13:58:47
Hij ging wel op valentijnsdag in premiere. :D

Dat had ik even over het hoofd gezien  :D Al moet ik nog steeds de vrouw tegenkomen die zo'n film goedkeurd voor een valentijnsdate  :P

Quote from: Denon Focal on March  8, 2013, 11:15:08
Vond hem toch wel entertaining. De meest ongeloofwaardige carchase ever, maar wel erg vermakelijk om te zien.

Erg lomp inderdaad die carchase, maar wel een van de mooiste/langste/heftigste die ik ooit heb gezien. Ik zat mede hierdoor ook wel meteen lekker in de film.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ga vanavond naar verliefd op Ibiza.  :confused:
Moet van vriendin. :P

VlisChris

#64
Sterkte. Het is wel duidelijk wie de broek aan heeft bij jullie :P
PS: Dit is zeker een foto van jou(w outfit)?  :devil:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LuPo

Quote from: Christiaan S on March  8, 2013, 18:24:05
Sterkte. Het is wel duidelijk wie de broek aan heeft bij jullie :P
PS: Dit is zeker een foto van jou(w outfit)?  :devil:

Achja, van mij moest ze mee naar A Good Day To Die Hard! :D
Dus ze heeft zeker niet de broek aan hoor. Geven en nemen is het! :popcorn:

LuPo

#66
Vanmiddag naar Side Effects. Ben benieuwd!
M'n 4 maanden kaart loopt bijna af dus nog even een paar films op de valreep. :D

http://www.imdb.com/title/tt2053463/?ref_=sr_1

RubenV.

Quote from: LuPo on March  8, 2013, 18:32:58
Achja, van mij moest ze mee naar A Good Day To Die Hard! :D
Dus ze heeft zeker niet de broek aan hoor. Geven en nemen is het! :popcorn:
Quote from: Christiaan S on March  8, 2013, 18:24:05
Sterkte. Het is wel duidelijk wie de broek aan heeft bij jullie :P
PS: Dit is zeker een foto van jou(w outfit)?  :devil:

:D

Quote from: LuPo on March 10, 2013, 07:37:55
Vanmiddag naar Side Effects. Ben benieuwd!
M'n 4 maanden kaart loopt bijna af dus nog even een paar films op de valreep. :D

http://www.imdb.com/title/tt2053463/?ref_=sr_1

Hoe vond je de film? Aanrader?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Quote from: RubenV. on March 11, 2013, 14:35:51
:D

Hoe vond je de film? Aanrader?

Mwah, een beetje een standaard thrillertje met een plottwist. Maar wel geinig. Als je een unlimited kaart hebt zou ik hem wel gaan bekijken. ;)

LuPo

Nu naar The Last Stand! Krijgt goede beoordelingen! :D

RubenV.

Quote from: LuPo on March 11, 2013, 15:27:56
Mwah, een beetje een standaard thrillertje met een plottwist. Maar wel geinig. Als je een unlimited kaart hebt zou ik hem wel gaan bekijken. ;)

Wellicht haal ik deze nog wel een keer binnen via internet.

Quote from: LuPo on March 11, 2013, 18:40:04
Nu naar The Last Stand! Krijgt goede beoordelingen! :D



Jij haalt zeker het maximale uit je unlimited kaart zo!  :D Zou ik ook doen.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Het was een erg leuke film! Voldoende actie en humor en de geluidseffecten vielen me positief op! :thumbs-up:

RubenV.

Quote from: LuPo on March 11, 2013, 21:31:00
Het was een erg leuke film! Voldoende actie en humor en de geluidseffecten vielen me positief op! :thumbs-up:

Ik heb hier pas ook nog een trailer van gezien toen ik in de bios was. Hopelijk draait ie hier binnenkort ook, want ik wil er nu ook wel naartoe. Actie en humor doet het altijd goed bij mij  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Quote from: RubenV. on March 14, 2013, 22:43:11
Ik heb hier pas ook nog een trailer van gezien toen ik in de bios was. Hopelijk draait ie hier binnenkort ook, want ik wil er nu ook wel naartoe. Actie en humor doet het altijd goed bij mij  :D

Echte mannenfilm! :D Biertje erbij en genieten maar.. Ik vond hem echt vermakelijk!

LuPo

Weinig mensen hier met een unlimited kaart? :P

Mijne is afgelopen dus ik post hier ook niet meer zo frequent. Haha!