"Ouwe koeien" in sponsoren banner

Started by twani, December 30, 2012, 13:11:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani

Ik vraag me af of ik de enige ben die het ongelooflijk suf vind dat er in de (lopende) sponsorenbanner bovenaan het forum nog steeds aankondigingen staan van evenementen die al lang voorbij zijn.

In dit geval bijv Xfi en de New Music Belgium Hifi show....ziet er heel knullig uit en is ook zonde van de beschikbare ruimte daar....


Gr.
Theo

Oh ja, je kunt op die plek ook nog steeds je schoen zetten :D

De term sponsorenbanner is overigens wel weer uitstekend van toepassing op "Klinkt Beter" :D

Dirk

je bent absoluut niet de enige die dit is opgevallen, maar ik vrees dat het antwoord iets wordt in de stijl van "die sponsor heeft voor een plaatsing gedurende "periode x" betaald, dus het mag niet weg:D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

twani

En dus blijft het forum een weinig "up to date" uitstraling houden, zeker voor nieuwe bezoekers aan ons forum. Die zullen zeker denken dat we hier met z'n allen zitten te maffen.... :D

roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

BJF

Haha, was mij ook al opgevallen. Heb nog overwogen de admin(s) via PB er op te wijzen of er een topic over te starten. Niet meer nodig dus...
NAD M10 V2
Elac FS247

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

J.A.F._Doorhof

Was en is hier even heel hectisch en druk dus het was ons ook even ontgaan, gaan sowieso wat sponsoren af ivm betalings problemen jammergenoeg.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

twani

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 30, 2012, 22:28:52
Was en is hier even heel hectisch en druk dus het was ons ook even ontgaan, gaan sowieso wat sponsoren af ivm betalings problemen jammergenoeg.
Dat is inderdaad wel heel vervelend om te vernemen. Aan jouw prijs kan niet liggen Frank ;)

De enige zorg die ik erover had was de uitstraling van het forum voor de nieuwelingen, de frequente bezoekers kennen de kwaliteit van het forum natuurlijk wel.....

Jeroen de Waal

Zo toch maar het een en ander aangepast.
Audiolife en X-Fi banner aangepast zodat er geen oude datum te zien is in de banner.


Jeroen.

twani


VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Katrien

Ik zie ook geen banners.
Werk met Mac en Firefox.

Grtn Guido

BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

Dirk

Quote from: Jeroen de Waal on December 30, 2012, 23:38:04
Zo toch maar het een en ander aangepast.
Audiolife en X-Fi banner aangepast zodat er geen oude datum te zien is in de banner.


Jeroen.
top !
nu de "New Music" show nog van 6 & 7 oktober  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jeroen de Waal

New Music show is die van Audiolife of X-Fi.
Waarschijnlijk kijk je naar een afbeelding van de banner uit je browsercache.


Jeroen.

Katrien

Wij zien nog steeds geen banners.

Grtn Katrien

Nahpets

Quote from: Katrien on January  3, 2013, 09:40:49
Wij zien nog steeds geen banners.

Heb je misschien een adblocker geinstaleerd?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VlisChris

Dat moet haast wel. Zonder addblocker moeten ze gewoon zichtbaar zijn.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Katrien

#18
Zowel op onze MacBook als onze iMac zien we geen banners. Wij hebben niets geïnstalleerd. Bizar

Grtn Katrien

CoSo

Die kerstsmile's mogen anders ook wel weer in het archief  ;)

twani


CoSo


Jeroen de Waal

;-) Ik wilde eerst tot drie koningen wachten.


Jeroen.

twani