3D bril voor Panasonic

Started by Marco66, December 30, 2012, 11:26:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Marco66

Weet iemand welke Rf brillen compatible zijn met mijn Panasonic 50VT50 en die ook oplaadbaar is.
De meegeleverde brillen werken op batterijen en dat lijkt mij niet handig.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Atmoz

#1
Deze bijvoorbeeld:

http://www.ebay.com/itm/Sintron-3D-Active-glasses-for-2012-Panasonic-TV-TC-P65VT50-TC-P55VT50-in-HK-/271016848351?pt=US_Video_Glasses&hash=item3f19dcebdf

Bijna gratis ;)

Let wel: ik heb hier zelf geen ervaring mee, en geef persoonlijk liever iets meer uit voor (zeker weten) fatsoenlijk spul.
Zelf heb ik er nog wat (dure/originele) Panasonic brillen en Samsungs bij gekocht. Werken allemaal perfect :worship:

En waarom wil je perse oplaadbare? Ik heb ervoor gekozen om er enkele juist niet-oplaadbaar te hebben zodat je DIRECT weer verder kunt kijken (effe batterijtje van paar cent vervangen) als'ie leeg is.

Met vriendelijke groet,

Atmoz


[edit]
Er zijn natuurlijk veel meer soorten en prijzen op Ebay. Bovenstaande link was gewoon de eerste die er kwam te staan. Als je goed zoekt zul je ze nog wel goedkoper kunnen krijgen, tis maar net wat je wilt ;)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Marco66

Quote from: atmoz on December 30, 2012, 11:44:00
Deze bijvoorbeeld:

http://www.ebay.com/itm/Sintron-3D-Active-glasses-for-2012-Panasonic-TV-TC-P65VT50-TC-P55VT50-in-HK-/271016848351?pt=US_Video_Glasses&hash=item3f19dcebdf

Bijna gratis ;)

Let wel: ik heb hier zelf geen ervaring mee, en geef persoonlijk liever iets meer uit voor (zeker weten) fatsoenlijk spul.
Zelf heb ik er nog wat (dure/originele) Panasonic brillen en Samsungs bij gekocht. Werken allemaal perfect :worship:

En waarom wil je perse oplaadbare? Ik heb ervoor gekozen om er enkele juist niet-oplaadbaar te hebben zodat je DIRECT weer verder kunt kijken (effe batterijtje van paar cent vervangen) als'ie leeg is.

Met vriendelijke groet,

Atmoz


[edit]
Er zijn natuurlijk veel meer soorten en prijzen op Ebay. Bovenstaande link was gewoon de eerste die er kwam te staan. Als je goed zoekt zul je ze nog wel goedkoper kunnen krijgen, tis maar net wat je wilt ;)

Wil er graag zowieso vier hebben en oplaadbaar lijkt mij goedkoper en handiger dan steeds batterijen te moeten vervangen.
Zal er naar kijken, dank.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Atmoz

Quote from: Marco66 on December 30, 2012, 11:48:13
Wil er graag zowieso vier hebben en oplaadbaar lijkt mij goedkoper en handiger dan steeds batterijen te moeten vervangen.
Zal er naar kijken, dank.

Marco

Tja goedkoper... Zo'n batterijtje (zeker een goed merk) hoef je bijna nooit te vervangen. (en kun je ook goedkoop op Ebay kopen)
En het gaat toch ook enigszins om het gebruikersgemak niet? :) Wat nu als er tijdens het 3D film kijken ineens je accu leeg gaat?
Dan ben je blij met een 3D bril met een los batterijtje haha :D

Ik heb zelf maar 2 oplaadbare, de rest allemaal met CR2025 batterijtjes.

Tip: ik (en de meeste vrienden trouwens ook) vind de Panasonic 3D brillen nét iets beter en lekkerder zitten dan die Samsungs.

Met vr gr,

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Marco66

Volgens de bschrijving van Panasonic zelf zitten er twee oplaadbare brillen bij en op sommige sites zeggen ze dat de brillen met cel batterijen werken?

We zien wel wat er bij zit, ben ieg erg benieuwd hoe die is thuis.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Atmoz

Quote from: Marco66 on December 30, 2012, 13:19:59
Volgens de bschrijving van Panasonic zelf zitten er twee oplaadbare brillen bij en op sommige sites zeggen ze dat de brillen met cel batterijen werken?

We zien wel wat er bij zit, ben ieg erg benieuwd hoe die is thuis.

Marco

Ja dat heeft te maken met het land waarover ze het hebben.
En het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze op een gegeven moment zijn overgestapt van oplaadbare naar losse batterijtjes of visa versa.
Geen touw aan vast te knopen, en dus inderdaad gewoon even afwachten :)

Moeilijk he, wachten op zoiets sjieks ;D ;D

Maar troost je: "wij" (ik was toen met meerdere mensen hier op 't forum die een nieuwe Panasonic kregen) hebben VEEL langer moeten wachten :nopompom:

En in jou geval:  "je krijgt je nieuwe tv (pas?!) volgend jaar" hahaha :devil:

Succes in ieder geval!!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Mediasluis

#6
Ik was laatst bij een vriend die een 3D TV van Samsung had gekocht.
Het verwisselen van de batterijen was gewoon doormiddel van open schuiven, batterij erin en dichtschuiven.
Super.
Een VEEL beter systeem dan die van de Panasonic 3D brillen. (van 3 jaar terug VT20).
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Atmoz

Quote from: Mediasluis on December 30, 2012, 16:03:53
Ik was laatst bij een vriend die een 3D TV van Samsung had gekocht.
Het verwisselen van de batterijen was gewoon doormiddel van open schuiven, batterij erin en dichtschuiven.
Super.
Een VEEL beter systeem dan die van de Panasonic 3D brillen. (van 3 jaar terug VT20).

Klopt! Datzelfde systeem gebruik ik ook bij de (Samsung) 3D brillen voor op de Panasonic :)
Fijn, snel systeempje!!

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

rower

Ik heb zelf de originele brillen van Panasonic erbij ik heb een gt50 van panasonic een model onder die van jou. Bij jou model zitten 2 brillen erbij volgens mij de ty er3d4me dit zijn de zelfde brillen die ik gebruik alleen ik heb de se ervan omdat ik liever een kleinere bril heb ze zijn er in 3 maten. Deze bril kost ongeveer 90 euro bij verschillende webshops ook wel meer en misschien zelfs nog minder ook ik heb er in ieder geval 90 voor betaald. Brillen zitten redelijk goed ik vind alleen dat de pootjes wat steviger hadden gemogen zijn wat kwetsbaar in mijn ogen dit ivm met kinderen die wat minder voorzichtig zijn. Brillen laden heel snel op binnen 20 minuten zijn ze volledig opgeladen voor 30 uur en ze claimen zelfs dat als ze leeg zijn je ze kunt opladen in 2 minuten voor 3 uur kijkplezier.
Denon avr x3500H-Kef Q550 FL FR-Kef Q600 C-Kef Q100 Sl SR-Kef Q100 Hr en Hl-Bk Monolith plus-sony kd65 xf9005 xtz a2 300

RoGEK

Ik heb een setje Samsung SSG-4100GB brillen gehaald voor me DT50 Panasonic tv.

Werken perfect en zijn spotgoedkoop ( 20 euro per stuk bij mediamarkt eindhoven).

Ebay heeft dan geen zin, gewoon ergens in de buurt shoppen..

Voor in de toekomst wil ik wel nog een keer de originele Panasonic brillen kopen en deze dan "doorschuiven" voor de kids.
- Stereo: Marantz PM-11S1, Marantz SA-15S1, Marantz NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Audio Physic Celsius center II, XTZ SUB 12.17
- Woonkamer: Panasonic TX-55FZW835, Marantz NR1609, Boston A250, Boston A225C, Boston A25, Boston ASW250

BJF

Bij mijn VT50 zit een tweetal 3D brillen van het type TY-ER3D4MA met knoopcelbatterijen. Zal bij de VT65 niet anders zijn denk ik?
NAD M10 V2
Elac FS247

Atmoz

#11
Klopt inderdaad. Daar zitten diezelfde ook bij (2 stuks)

Mvg,

Atmoz

[edit]

Quote from: RoGEK on January  1, 2013, 20:45:42
Ik heb een setje Samsung SSG-4100GB brillen gehaald voor me DT50 Panasonic tv.

Werken perfect en zijn spotgoedkoop ( 20 euro per stuk bij mediamarkt eindhoven).

Ebay heeft dan geen zin, gewoon ergens in de buurt shoppen..

Voor in de toekomst wil ik wel nog een keer de originele Panasonic brillen kopen en deze dan "doorschuiven" voor de kids.

Dat zijn inderdaad dezelfde die ik ook heb. Werken prima. En nu nog goedkoper zie ik :)
Je krijgt ze zelfs al voor € 15,- als je goed zoekt...
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

NEO_X

op de vt serie passen alle brillen als het goed is
ik heb bij mijn 65vt50 extra samsung brillen bijgekocht oplaadbaar en doen het perfecto

LuPo

Quote from: NEO_X on January  9, 2013, 03:23:56
op de vt serie passen alle brillen als het goed is
ik heb bij mijn 65vt50 extra samsung brillen bijgekocht oplaadbaar en doen het perfecto

Alle brillen die de standaard 'Full HD 3D glasses RF' hebben zullen werken inderdaad.