3D bril voor Panasonic

Started by Marco66, December 30, 2012, 11:26:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Marco66

Weet iemand welke Rf brillen compatible zijn met mijn Panasonic 50VT50 en die ook oplaadbaar is.
De meegeleverde brillen werken op batterijen en dat lijkt mij niet handig.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Atmoz

#1
Deze bijvoorbeeld:

http://www.ebay.com/itm/Sintron-3D-Active-glasses-for-2012-Panasonic-TV-TC-P65VT50-TC-P55VT50-in-HK-/271016848351?pt=US_Video_Glasses&hash=item3f19dcebdf

Bijna gratis ;)

Let wel: ik heb hier zelf geen ervaring mee, en geef persoonlijk liever iets meer uit voor (zeker weten) fatsoenlijk spul.
Zelf heb ik er nog wat (dure/originele) Panasonic brillen en Samsungs bij gekocht. Werken allemaal perfect :worship:

En waarom wil je perse oplaadbare? Ik heb ervoor gekozen om er enkele juist niet-oplaadbaar te hebben zodat je DIRECT weer verder kunt kijken (effe batterijtje van paar cent vervangen) als'ie leeg is.

Met vriendelijke groet,

Atmoz


[edit]
Er zijn natuurlijk veel meer soorten en prijzen op Ebay. Bovenstaande link was gewoon de eerste die er kwam te staan. Als je goed zoekt zul je ze nog wel goedkoper kunnen krijgen, tis maar net wat je wilt ;)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Marco66

Quote from: atmoz on December 30, 2012, 11:44:00
Deze bijvoorbeeld:

http://www.ebay.com/itm/Sintron-3D-Active-glasses-for-2012-Panasonic-TV-TC-P65VT50-TC-P55VT50-in-HK-/271016848351?pt=US_Video_Glasses&hash=item3f19dcebdf