Olive One - open source - crowdfunded - Release Juli 2013

Started by PHiX, December 29, 2012, 03:01:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

botsen

Ik doe graag mee, maar ben even kwijt wat de volgorde van handelen is; ik zou m dan bestellen via een link van PHIX?

rovinggecko

Doe mij die link ook maar. Zie het wel even als een diepte investering :)
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

JB81

Quote from: botsen on January 15, 2013, 22:36:22
Ik doe graag mee, maar ben even kwijt wat de volgorde van handelen is; ik zou m dan bestellen via een link van PHIX?

Klopt, PHiX stuurt jullie een link en daarmee bestel je nu degene die je wilt. PHiX krijgt dan de bevestiging dat het gelukt is.

Volgens mij wordt de referral korting pas na feitelijke levering door olive terug gestort...

botsen


PHiX

Quote from: JB81 on January 15, 2013, 22:55:01
Klopt, PHiX stuurt jullie een link en daarmee bestel je nu degene die je wilt. PHiX krijgt dan de bevestiging dat het gelukt is.

Volgens mij wordt de referral korting pas na feitelijke levering door olive terug gestort...

Dat klopt! Olive geeft aan via paypal te storten na levering. Dus het wordt sowieso pas juli.

Ik stuur jullie de links.

Let trouwens op dat je echt via de referral link bestelt,manders zie ik hem niet terug in het overzicht.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

botsen

Quote from: PHiX on January 16, 2013, 07:04:14

Ik stuur jullie de links.

Let trouwens op dat je echt via de referral link bestelt,manders zie ik hem niet terug in het overzicht.

Ontvangen.

Maar ik moet wel eerst zelf inschrijven neem ik aan..?

JB81

Quote from: botsen on January 16, 2013, 09:44:12
Ontvangen.

Maar ik moet wel eerst zelf inschrijven neem ik aan..?

Ik had inderdaad eerst een account aangemaakt, waarna ik op de referral link klikte. Zodra je dat doet, wordt voor jou niet direct duidelijk dat het om de referral gaat. Het werkt echter wel. PHiX, krijgt na bestelling direct een mail dat er een bestelling is gedaan.

botsen


JB81

Mooi, nog maar 3 te gaan voor de volledige korting  8)

rovinggecko

Aan deze kant ook maar een contributie gedaan... Nu eea mentaal afschrijven en vergeten, dan komt er van de zomer vast een leuke verrassing!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

JB81

Leuk! Als het goed is hebben we nu al 25 dollar korting per deelnemer.

Nog maximaal 2 personen kunnen meedoen aan deze referral actie...

donron


JB81


PHiX

Iets klopt niet, er staan nu 4 contributors gelinkt aan mijn account, maar ik heb maar van 3 personen een PM met contact- en/of betaalgegevens ontvangen.

Gaat harder dan ik had verwacht. Klopt het dat het Donron nummer 4 is en wie heeft de link doorgestuurd? Is alleen maar goed zo, maar we moeten uitkijken dat er straks geen 6 contributors staan die allemaal verwachten mee te delen, terwijl de 6e vooralsnog niets extra in de pot oplevert.

Natuurlijk gaan we wel kijken wat Olive te bieden heeft als we er 10 van weten te maken zodra we op 5 zitten, maar anders is het handiger om een 2e persoon bij genoeg interesse referrals te laten sturen.

Anyway, we hebben er blijkbaar nog 1 nodig, dus de eerst volgende heeft geluk.

Ik krijg trouwens wel een beetje jeuk vanwege die Olive ONE. Juli lijkt nog zo ver weg.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

PHiX

Wat trouwens ook niet klopt is het totaalbedrag: edit: Ik had donron zelf de link gestuurd.  :withstupid:



Basismodel is 399. Shipping naar NL is 40, samen is dat 439.

439 x 4 = 1756.

Het bedrag aan referrals is 1836. Dus iemand wilde een home cloud bestellen en komt 20 dollar tekort, of heeft 80 dollar te veel betaald.... of wilde graag een kortingsbon van 50 en een T-shirt van 30 erbij.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

botsen


CoSo

Quote from: donron on January 16, 2013, 20:40:51
Correctie: nog 1.. :popcorn:
zal ik dan toch maar, ben tenslotte zelf met het idee gekomen.  ;D

JB81

Quote from: CoSo on January 17, 2013, 16:31:17
zal ik dan toch maar, ben tenslotte zelf met het idee gekomen.  ;D

Nou, het werd tijd  ;)

Weten we trouwens al waar het verschil van 20 dollar vandaan komt? Ik heb in ieder geval 439 dollar (399 + 40 voor verzending) overgemaakt.

donron

ik vermoed dat ik de vzkst niet heb toegevoegd.... ff Paypal checken

rovinggecko

Eh, verzendkosten? Oeps ging dat niet vanzelf? Dat wordt mailen.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

botsen

Quote from: rovinggecko on January 17, 2013, 17:52:26
Eh, verzendkosten? Oeps ging dat niet vanzelf? Dat wordt mailen.

Ik heb deze ook niet actief toegevoegd. Even mijn creditcard-account checken

PHiX

Ja, beetje onhandig systeem van Indiegogo, heb er ook even naar zitten kijken voordat ik het snapte. Het is aan de campaign owner om te bepalen of verzendkosten nog moeten worden verrekend. In dit geval staat dus in de beschrijving dat je het bedrag met $20 moet ophogen voor de US en $40 voor internationaal.

Ik hoop trouwens dat het de $500K gaat halen, dan krijgen we allemaal een HDD upgrade.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

rovinggecko

Beetje brakke shopping cart inderdaad. Heb daar even gevraagd hoe dat recht te trekken.
Zou heel mooi zijn als we de 500k halen. Nog 2 weken, we zijn op de helft, moet kunnen!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

rovinggecko

Rechtgetrokken: gewoon 40 usd doneren (via de link dus zou aangehaakt moeten zijn), zonder perk en dan een mailtje naar info [at] olivehd [dot] com.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

botsen

OK,
Dank voor het navragen. Ik al vandaag eens in mijn CC-account kijken wat er bij mij nu is afgeschreven