Olive One - open source - crowdfunded - Release Juli 2013

Started by PHiX, December 29, 2012, 03:01:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

CoSo

Quote from: PHiX on January 10, 2013, 21:24:39
Helaas heb ik er al een in de bestelling staan, anders had ik graag mee gedaan! Die referrals werken vast niet met terugwerkende kracht.
volgens mij kan jij dan wel de uitnodigingen versturen waardoor er weer wordt verrekend met jou.

rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

PHiX

Ik wil prima also hub fungeren om het referral program te gebruiken voor een mass-buy. Dat betekent wel dat we 5 geinteresseerden nodig hebben om het maximale eruit te halen.

Klopt het dat we nu de volgende geinteresseerden hebben?

Rovinggecko
Jb81
Coso

Zodra de korting is gestort verdeel ik het bedrag, ongeacht het aantal mensen dat mee doet.

Dan heb ik wel jullie e-mailadressen en bankreks nodig per pm. Ik wil wel een cent naar je overmaken ter identificatie.

Vergeet niet dat je voor het normale model 40 dollar shipping betaalt en dat je bij ontvangst waarschijnlijk nog 50 a 60 euro BTW mag afdragen. Over dat deel zal vast geen korting worden gegeven. Ook heb ik het met de holiday deal gekocht, dus gaat het om max 349 wat eruit gehaald kan worden.

Voor de zekerheid heb ik nog wel even een vraag gepost op het forum van indiegogo over het referral program.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

JB81

Quote from: PHiX on January 11, 2013, 20:26:08
Ik wil prima also hub fungeren om het referral program te gebruiken voor een mass-buy. Dat betekent wel dat we 5 geinteresseerden nodig hebben om het maximale eruit te halen.

Klopt het dat we nu de volgende geinteresseerden hebben?

Rovinggecko
Jb81
Coso

Zodra de korting is gestort verdeel ik het bedrag, ongeacht het aantal mensen dat mee doet.

Dan heb ik wel jullie e-mailadressen en bankreks nodig per pm. Ik wil wel een cent naar je overmaken ter identificatie.

Vergeet niet dat je voor het normale model 40 dollar shipping betaalt en dat je bij ontvangst waarschijnlijk nog 50 a 60 euro BTW mag afdragen. Over dat deel zal vast geen korting worden gegeven. Ook heb ik het met de holiday deal gekocht, dus gaat het om max 349 wat eruit gehaald kan worden.

Voor de zekerheid heb ik nog wel even een vraag gepost op het forum van indiegogo over het referral program.

Ik doe inderdaad graag mee. Ik ben benieuwd hoe Olive op je vraag reageert. Ik stuur je ook een pm met email adres en bankrekeningnummer.

PHiX

Ze geven aan dat afterwards ze wel een mail-in rebate sturen, whatever that may be. Ik wil eerst weten wat dat is. Als het een cadeaubon is valt die moeilijk te splitten.... Een USA cheque weet ik niet of die is te incasseren
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

rovinggecko

MIR (mail in rebate) , betekent dat je een coupon op stuurt, en dan vervolgens een check krijgt voor bedrag x.

Anno 2013, en zeker internationaal, is dat vaak een email met een coupon nummer. Betaling zou bv via paypal kunnen of zelfs een international wire. Hangt af van hoe ze dat opzetten.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

PHiX

Jb heeft zijn contactgegevens doorgegeven. Als er meer geinteresseerden zijn laat het aub weten.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

PHiX

Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

JB81

Hopen dat ze de 850k of beter nog 1m halen.. gratis upgrade naar de home cloud versie   O0

@PHiX, heb jij inmiddels al antwoord van Olive terug?

Teejoo

Waarom zouden Gigabit LAN is unlikely zijn? Een vaste ethernetaansluiting is toch wel een must lijkt me zo?


PHiX

Quote from: JB81 on January 13, 2013, 21:52:12
Hopen dat ze de 850k of beter nog 1m halen.. gratis upgrade naar de home cloud versie   O0

@PHiX, heb jij inmiddels al antwoord van Olive terug?

Ja, ze kunnen een paypal transfer doen. Bij meer geinteresseerden lijkt het me de moeite waard op met het referral programme een korting te regelen. Zijn CoSo en rovinggecko nog geinteresseerd?
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

botsen


JB81

Quote from: PHiX on January 13, 2013, 23:44:14
Ja, ze kunnen een paypal transfer doen. Bij meer geinteresseerden lijkt het me de moeite waard op met het referral programme een korting te regelen. Zijn CoSo en rovinggecko nog geinteresseerd?

Mooi! Kun jij die referral link dan alvast per pm aan mij versturen. Dan bestel ik hem vast..

JB81

Toevallig ben ik in San Francisco eind Juni, ga daar ook maar eens langs om te kijken. Ik heb al gevraagd of ik hem dan misschien kan ophalen  ;)

PHiX

Quote from: JB81 on January 14, 2013, 13:32:16
Mooi! Kun jij die referral link dan alvast per pm aan mij versturen. Dan bestel ik hem vast..

Check! Dat is 1. nu nog 4 anderen voor circa 15% extra korting.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

JB81

Quote from: PHiX on January 14, 2013, 20:57:27
Check! Dat is 1. nu nog 4 anderen voor circa 15% extra korting.

Ik heb de link nog niet van je ontvangen  ::)

PHiX

Quote from: JB81 on January 15, 2013, 08:59:13
Ik heb de link nog niet van je ontvangen  ::)

Vreemd, ik heb de email optie gebruikt op indiegogo. Probeer het nog eens....
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

JB81

Quote from: PHiX on January 15, 2013, 14:24:52
Vreemd, ik heb de email optie gebruikt op indiegogo. Probeer het nog eens....

Nog steeds niet helaas, kun je anders die link in een pm plakken. (Het gaat toch om de 'Share This Campaign' link op Indiegogo?)

JB81


PHiX

1 down, 4 to go. Willen alle gegadigden en twijfelaars zich melden? :pompom:
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

rovinggecko

Wel interesse maar ook twijfel aan deze kant, ben bezig met een upgrade dus moet even een sanity check doen...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

JB81

Misschien helpt het je beslissen dat ik ergens heb gelezen dat de prijs van de Olive One na opstart naar 1200 dollar gaat. Als deze referal actie succesvol is, betaal je er nu ongeveer 375 dollar voor (ipv 439 dollar)  ::) :P

donron


PHiX

Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3