toegangscodes ISE

Started by home@the movies, December 20, 2012, 23:04:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hi iedereen,

Wij beschikken over een aantal gratis toegangskaarten voor ISE, stuur even een mailtje en er komt er eentje je richting uit.

Groeten
Werner
Home@the movies

R

Leuk aanbod, gelukkig ben ik al voorzien.

nogirard

NAD M33, Revel F30, Siltech MXT New York, Monster HTS5100, Sennheiser HD820/HDV820

THX-UltraII

Wordt er wellicht nog een HT forum meeting georganiseerd? Ik ben iig ook op de ISE.

MVG

Quote from: THX-ultraII on January 28, 2013, 10:49:52
Wordt er wellicht nog een HT forum meeting georganiseerd? Ik ben iig ook op de ISE.

Dat vroeg ik me ook af, ik ben er ook iig. Te herkennen aan.... :D

home@the movies

Ik ben er Dinsdag de ganse dag, we gaan weer en video reportage draaien. Zijn jullie er toevallig ook op Dinsdag? het zou eventueel wel leuk zijn om eens een interview te maken met bezoekers van de beurs om bvb eens te vragen wat ze verwachten van verschillende fabrikanten enz.

Laat even weten

Groeten
Werner

THX-UltraII

Quote from: home@the movies on January 28, 2013, 11:47:45
Ik ben er Dinsdag de ganse dag, we gaan weer en video reportage draaien. Zijn jullie er toevallig ook op Dinsdag? het zou eventueel wel leuk zijn om eens een interview te maken met bezoekers van de beurs om bvb eens te vragen wat ze verwachten van verschillende fabrikanten enz.

Laat even weten

Groeten
Werner
ik ga er wel heen met een aantal verwachtingen van bepaalde fabrikanten en ben er morgen dus laten we maar wat afspreken Werner