Benq w1070

Started by Jeroen van Ooijen, December 17, 2012, 20:59:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen van Ooijen

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een Samsung 3d smart tv,nu werd mij geadviseerd door beamershop24 dat de Benq w1070 aan mijn wensen kan voldoen en hetzelfde effect kan creeeren die ik verwacht van een 3d film.
Ik wil onder de 1000 Euro blijven dus leek mij dit een goede optie.
Ik ben jaren gewend met 8mm en 16mm films te werken,maar het aanbod word steeds kleiner en is eigenlijk uit de tijd.
3D heeft mijn ogen geopend en laat mij puur genieten van een film en natuurseries.
Mijn vraag is of iemand enkele ervaring heeft met dit type 3d beamer,voordat ik mijn oude hobby verruil voor mijn nieuwe wil ik graag wat ervaringen horen,en is de diepte net zo scherp en mooi als op mijn samsung?
Graag hoor ik van jullie!

modde239

Quote from: Jeroen van Ooijen on December 17, 2012, 20:59:04
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een Samsung 3d smart tv,nu werd mij geadviseerd door beamershop24 dat de Benq w1070 aan mijn wensen kan voldoen en hetzelfde effect kan creeeren die ik verwacht van een 3d film.
Ik wil onder de 1000 Euro blijven dus leek mij dit een goede optie.
Ik ben jaren gewend met 8mm en 16mm films te werken,maar het aanbod word steeds kleiner en is eigenlijk uit de tijd.
3D heeft mijn ogen geopend en laat mij puur genieten van een film en natuurseries.
Mijn vraag is of iemand enkele ervaring heeft met dit type 3d beamer,voordat ik mijn oude hobby verruil voor mijn nieuwe wil ik graag wat ervaringen horen,en is de diepte net zo scherp en mooi als op mijn samsung?
Graag hoor ik van jullie!

Ben zelf ook erg geïnteresseerd in de BenQ W1070....volgens veel reviews is het DLP systeem beter geschikt voor 3D omdat de ververs snelheid veel groter is dan bij bv LCD....zelf heb ik al jaren een DLP beamer en bevalt mij erg goed geen last van RBE....deze beamer heeft een erg goede prijs/kwaliteit verhouding....

Voor wat betreft het 3D effect zou het beter moeten zijn omdat het beeld veel groter is en je er middenin zit.....op mijn 55 inch LED tv is 3D erg mooi maar op een 2 meter scherm zou het helemaal top zijn.....

Jeroen van Ooijen

Zo denk ik er dus over,ik hoop dat er mensen zijn met 3d ervaring op deze beamer,ik wil idd het gevoel hebben dat ik er middenin zit.

modde239