Ontwerp het nieuwe logo van ITC Home Theater.....

Started by J.A.F._Doorhof, December 16, 2012, 17:24:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

zoals aangegeven het logo zelf is de aperture.
De rest is de huisstijl en zal alleen in combinaties gebruikt worden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Uiteindelijk zal dit de uiting voor het web worden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

knubbe

Heren, bedankt voor de positieve reacties!
Zoveel mensen zoveel meningen. Frank succes met het nieuwe logo en alle verdere veranderingen die er aan zitten te komen!
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

J.A.F._Doorhof

Thx en bedankt voor je inzending.
Mail me even aub.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Taro

Zou je alle 3 de logo's op een rij kunnen zetten?

Misschien kan ik nog even kijken om een voorstel te doen :)
Je hoeft er natuurlijk niets mee te doen!

J.A.F._Doorhof

We hebben de keuze al gemaakt sorry, briefpapier etc is besteld.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Taro

Begrijp ik. Houd altijd wel van een uitdaging en gewoon om even wat vergelijkbaars te maken.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Luke-stereo

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 28, 2012, 09:35:29
Vandaag mag ik jullie voorstellen aan ons nieuwe logo.
Ontwerp is door dezelfde persoon als die het studioFD logo heeft ontworpen.

In 2013 gaan er een hoop dingen veranderen, maar daarover binnenkort meer.

Miz rare actie: je vraagt om een nieuw logo te ontwerpen door 1 van forumleden, en dan ineens, 12 dagen later, stel je het nieuwe logo voor dat ontworpen is door een persoon die het andere logo ook ontworpen heeft.

Bepaalde leden steken hier tijd in en miz kun je ook niet aan leden gaan vragen of ze voor een appel en ei een een logo voor je ontwerpen, leg dat dan gewoon weg bij een specilist. Maar dat even terzijde...

knubbe

Quote from: Luke-stereo on January  6, 2013, 13:29:35
Miz rare actie: je vraagt om een nieuw logo te ontwerpen door 1 van forumleden, en dan ineens, 12 dagen later, stel je het nieuwe logo voor dat ontworpen is door een persoon die het andere logo ook ontworpen heeft.

Bepaalde leden steken hier tijd in en miz kun je ook niet aan leden gaan vragen of ze voor een appel en ei een een logo voor je ontwerpen, leg dat dan gewoon weg bij een specilist. Maar dat even terzijde...

Ik heb dit niet als vervelend ervaren, het is een prijsvraag daarbij hoort het risico dat je voor niks bezig bent :)
Bovendien is het naar mij toe een meer dan gepaste oplossing geboden door Frank!

Leuke eerste post trouwens ;)
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Luke-stereo

ik bedoelde het niet onrespectvol...

En of een eerste post nu een kritische noot bevat, dat lijkt mij niet uit te mogen maken.

J.A.F._Doorhof

Misschien moet je post 1 nog even zelf "kritisch" doorlezen.
Als je die leest had je gezien dat we al bezig waren met het logo, maar dat we aangezien het htforum logo in mijn optiek super gelukt is, ook de mensen hier een "kans" wilde geven aan de hand van een leuke prijsvraag.

Bij een prijsvraag is er altijd een kans dat je wint en dat je niet wint, verschillende prijsvragen worden niet op 1 social media gedaan maar op verschillende, voor de fotografie hebben we regelmatig prijsvragen en die lopen via fora, Google+, Facebook en Twitter.... Maar er wint er maar 1.

Hoop het zo goed genoeg uitgelegd te hebben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik van Voorst (in memoriam)

Ik vind het een mooi logo geworden zeker op de website...wel iets te veel tekst erin....een goed logo heeft eigenlijk geen tekst nodig....zie Shell  :D

Wat me wel stoort is als ik www.hometheater intik dat ik hoofdzakelijk fotografie info te lezen krijg...iets wat een filmliefhebber weer razendsnel wegklikt  ;)

Misschien zit ik ernaast maar dat HT lijkt steeds meer bij jullie naar de achtergrond te raken...enfin zie het niet als aanval of discussie maar zo leeft het bij mij persoonlijk.....
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

VlisChris

dat lijkt me een kweste van de hoofdpagina naar het home theater deeel laten te verwijzen idd.
nu kom je op de site uit van een fotograaf die zich ook met ht bezig houdt en als je die 2 paginas omwisselt kom je op een ht site die zich met fotografie bezighoudt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Je komt terecht op de nieuwspagina.
Zoals aangegeven in de eerste post komt hier voornamelijk de Home Theater nieuwtjes in de komende weken, nu staat er voornamelijk algemene nieuwtjes in.
Aangezien het computer gedeelte los gekoppeld is betekend dit dat 90% van de content vervallen is, maar maak je geen zorgen dat komt vanzelf weer in balans :D
In feite worden vanaf Januari daar geen fotografie gerelateerde topics meer bijgepost maar voornamelijk HT.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Ik ben het eens met Erik, dan kan je beter de huidige nieuwsberichten gewoon verwijderen of ze verhuizen naar de fotografie site.

Groet,

Bjorn

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 11, 2013, 18:41:57
Je komt terecht op de nieuwspagina.
Zoals aangegeven in de eerste post komt hier voornamelijk de Home Theater nieuwtjes in de komende weken, nu staat er voornamelijk algemene nieuwtjes in.
Aangezien het computer gedeelte los gekoppeld is betekend dit dat 90% van de content vervallen is, maar maak je geen zorgen dat komt vanzelf weer in balans :D
In feite worden vanaf Januari daar geen fotografie gerelateerde topics meer bijgepost maar voornamelijk HT.

J.A.F._Doorhof

Feit is dat beide bedrijven bij elkaar horen.
En zoals aangegeven zal het flink gaan groeien in de komende weken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 11, 2013, 20:40:42
Feit is dat beide bedrijven bij elkaar horen.

Daar heeft de hometheatre klant weinig aan natuurlijk

J.A.F._Doorhof

Klopt, maar het geeft wel een overzicht van ons bedrijf.
De klant die naar de mediamarkt website gaat ziet ook alle artikelen toch ?

Zoals aangegeven zal de website de komende weken alleen nog nieuws van HT bevatten en dat zal redelijk snel gaan, maar de site is net online dus geef ons even tijd om het op te vullen, maar dat heb ik al een paar keer aangegeven :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Zymotic

2 dingen die mij opvallen.

-het logo valt een stukje onder de knoppenbalk (ipad)
-in het logo komt 3x hometheater voor

J.A.F._Doorhof

Het klopt dat hij onder de balk doorloopt, vond dat wel "stijlvol" voor de site.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik van Voorst (in memoriam)

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 12, 2013, 14:42:31
Het klopt dat hij onder de balk doorloopt, vond dat wel "stijlvol" voor de site.

Dat is een keuze...over smaak valt niet te twisten (is bv ook niet mijn smaak).

Wat wel een verkeerde keuze is dat je ervoor kiest om je logo tekst half weg te laten vallen door die balk...dat kan dan weer niet en ziet er gelijk een beetje "amateuristisch" uit  ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

PuNkEnStEiN

#72
En ook een site die - sorry dat ik het zo zeg -  sterft van de taalfouten en kromme zinsconstructies komt nogal "amateuristisch" over.  :unhappy:
Maar gelukkig zijn dit allemaal zaken die nog aangepast kunnen (en hopelijk zullen) worden...
Succes met de nieuwe opzet van je zaak, Frank!  :smile:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

Wijx wondere wereld

en de uitklapmenu's zijn te groot waardoor ze niet op het scherm passen (15 inch breedbeeld laptop)
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

J.A.F._Doorhof

Menu's heb ik hier geen problemen mee op een 15" laptop, wat voor resolutie draai je mee ?
We zullen de site binnenkort nalopen op spelfouten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"