aankoop front luidsprekers

Started by wiking, December 16, 2012, 11:34:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wiking

hallo,

ervan uitgaand dat de aanschaf van 2 front luidsprekers niet zo'n ingewikkelde klus leek te zijn,moet ik nu bekenen door het bos haast niet meer de bomen te zien.
doordat ik een 63" tv heb is er links&rechts niet  zo heel veel ruimte meer beschikbaar waardoor de keuze zich meer beperkt tot "slanke" vloerstaanders of zuilluidsprekers.
na wat googelen kwam ik bij volgende luidsprekers: monitor audio radius r270hd of canton cd 390 of monitor audio shadow 60.
iemand ervaring met deze luidsprekers? deze zouden voornamelijk gebruikt worden voor beluisteren van films. 

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

wiking

budget schommelt rond 1300-1500 euro p/p

alhoewel ik  jammer genoeg beperkt ben in breedte en diepte wat afmetingen betreft, wil ik de nadruk leggen op de klank en niet zo maar  de vorm.

chansig

Ik heb een stel Jungson speakers te leen staan....en die zijn wel goed. Ik weet alleen de prijs niet, maar ik verwacht dat deze onder de 1300 pp liggen.

Ze zijn slank en net geen meter hoog.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.