Vraagje: een nieuwe ipad gebruiker wat moet hij eerst doen?

Started by Erik, December 13, 2012, 18:00:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Ik moet een complete iPad/Apple/iTunes newbie bij brengen hoe hij alles werkend krijgt en hij heeft geen creditcard. Nu is de CC niet per se nodig las ik hij kan ook waardebonnen kopen dus het cc probleem is opgelost.

Wat is nou het makkelijkste dat hij eerst iTunes installeert dan een account creert en dan pas de iPad inprikt of eerst iTunes dan de iPad inprikken en dan pas het account regelen? Ik het ooit werkend gekregen maar geen idee meer hoe en op de Apple site vind ik een hoop handleidingen maar eentje hierover niet.

Ik wil hem best helpen, maar over de telefoon is hulp vaak lastig als je er zelf niet voor zit en hij halverwege is en niet meer weet wat hij heeft gedaan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

KILLorBE

Ik heb volgens mij eerst iTunes geïnstalleerd, iPhone aangesloten en toen een account aangemaakt (Word ook om gevraagd als ik me niet vergis).

Je hebt geen waardebonnen nodig, je kunt ook betalen met Click-and-Buy dan word het geld van je bankrekening afgeschreven.
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Hanky Panky

Je hebt helemaal geen PC/ iTunes nodig. Je kunt een Apple id aanmaken via de ipad zelf waarmee je later de app store in kunt. Het enige dat nodig is is wifi en een internet aansluiting  ;)

Pas als je een backup gaat maken of muziek/films op je ipad wil zetten komt iTunes er pas bij kijken.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000