Vicol high density luidsprekerkabel + aanvulling Vicol bruggen

Started by frank2, December 3, 2012, 13:44:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AbZ

Take your own medicine, beste frank2, zowel qua zout als qua herhaling.
Ik val je in jouw topic ook niet vaak lastig, of wel?

Erik s deed een aanmatigende uitspraak over mensen die iets niet horen,
hebben gehoord, of zelfs maar kunnen horen.  Dat valt buiten zijn doelgroep.

erik s.

Quote from: AbZ on January 16, 2013, 12:47:10


Erik s deed een aanmatigende uitspraak over mensen die iets niet horen,
hebben gehoord, of zelfs maar kunnen horen.  Dat valt buiten zijn doelgroep.
beter lezen!
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

AbZ

Quote from: erik s. on January 16, 2013, 12:51:17
beter lezen!
Heb ik nu promotie gemaakt van doof naar blind of oerstom?
Ik dank u vriendelijk!

erik s.

Quote from: AbZ on January 16, 2013, 12:57:12
Heb ik nu promotie gemaakt van doof naar blind of oerstom?
Ik dank u vriendelijk!
als je goed had gelezen, had je gelezen dat ik me in die opmarking richt op mensen die Vicol kabels hebben horen inspelen.
daar hoor jij niet bij.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

chansig

Zoals geschreven: Je kan er iedere draai aangeven die je wilt...en dat doe je dus. De post van Frank helpt overigens ook niet.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

#80
Quote from: erik s. on January 16, 2013, 12:58:31
als je goed had gelezen, had je gelezen dat ik me in die opmarking richt op mensen die Vicol kabels hebben horen inspelen.
daar hoor jij niet bij.
Nee Erik, dat staat er niet.

Quote from: erik s. on January 16, 2013, 11:38:59
als je het effect van het inspelen bij deze kabels niet hoort ben je doof.

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

chansig

Dan nog Erik. Maakt toch niet uit...het is geen nette opmerking. In welke context hij ook gemaakt wordt. Het gaat er niet om of inspelen  wel/niet bestaan.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

erik s.

Quote from: chansig on January 16, 2013, 13:05:20
Dan nog Erik. Maakt toch niet uit...het is geen nette opmerking. In welke context hij ook gemaakt wordt. Het gaat er niet om of inspelen  wel/niet bestaan.

Gr Hans
goed lezen. ik reageerde op de grap van VANZOMERENG.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

AbZ

Quote from: erik s. on January 16, 2013, 13:03:00
er staat toch echt DEZE.
Ok, ff resumeren:

Als mensen deze kabels uitproberen onder omschreven omstandigheden
en ze verschillen met jou van perceptie in deze kwestie, dan zijn ze doof?

chansig

Ohhh...het was een grapje ?  :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

erik s.

Quote from: chansig on January 16, 2013, 13:10:28
Ohhh...het was een grapje ?  :D

Gr Hans
ik reageer op een grap en de nonbelievers storten zich als gewoonlijk er weer op.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

chansig

Dus het was een grapje ?

Om dan een polariserende opmerking te plaatsen siert je niet.

Gr Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

erik s.

Quote from: chansig on January 16, 2013, 13:15:19
Dus het was een grapje ?

Om dan een polariserende opmerking te plaatsen siert je niet.

Gr Hans
point taken. het blijft natuurlijk wel bij Frank's gratie mijn topic.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

chansig

Oke....prima. Het laatste gedeelte...euhhh prima ?

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Quote from: chansig on January 16, 2013, 13:22:50
Oke....prima. Het laatste gedeelte...euhhh prima ?
Ja en ja, zolang het niet over andermans gehoor gaat  :xmas:

frank2

#91
Quote from: erik s. on January 16, 2013, 13:20:21
point taken. het blijft natuurlijk wel bij Frank's gratie mijn topic.

Yep, gaat over Vicol LS kabels, die jij verkoopt. Dus is het meer jouw topic dan de mijne. Ik heb ze al en ze gaan absoluut niet meer weg, voor mij hier een grote upgrade tegen een relatief bescheiden bedrag. Ik zag pas geleden iemand LS kabels kopen van bijna 5000 euro nieuwprijs, dat zal ik nooit doen, echt teveel geld. Maar die kabels konden wel eens beter zijn dan de Vicol, al hoeft dat nog niet eens...
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Pjotr27

Zo de rust weer gekeerd, het zijn me kabels, die Vicol`s...
De reacties van andere gebruikers zullen vanzelf komen... geduld is een schone zaak...
;)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Deleted member

#93
-

frank2

Antoine waarom voel je je zo aangevallen. Ik schrijf toch duidelijk IK vind....
En mijn transparent waren qua nieuwprijs ook erg duur al heb ik maar de helft ervoor betaald, maar heb spijt tot achter mijn oren omdat in MIJN set de Vicol van 480 euro beter speelt.

Ik verwijt je niets, ik schrijf alleen dat IK dat nooit zou doen, en met de wijsheid van nu al helemaal niet, dat neemt niet weg dat jouw kabel misschien wel beter is dan de Vicol, zoals eerder geschreven, en dat jij een andere weg bewandeld, waarom niet er zijn meerdere wegen....
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted member

Frank, ik voelde me niet aangevallen maar wel geïrriteerd. M'n reactie was echter wat overtrokken fel en heb ik nadat ik 'm net nog eens las dus verwijderd.

Back on topic maar weer!  :)

Miesepies

Oh jongens, wat zijn jullie allemaal weer lekker vriendelijk tegen elkaar. Relax, en ga lekker muziek luisteren i.p.v. je druk te maken hier...

Anyway, is de Vicol ook van de rol verkrijgbaar ?  Heb niet direct interesse (te lange kabels nodig), gewoon nieuwsgierig :)

erik s.

Quote from: Miesepies on January 16, 2013, 23:04:42
Oh jongens, wat zijn jullie allemaal weer lekker vriendelijk tegen elkaar. Relax, en ga lekker muziek luisteren i.p.v. je druk te maken hier...

Anyway, is de Vicol ook van de rol verkrijgbaar ?  Heb niet direct interesse (te lange kabels nodig), gewoon nieuwsgierig :)
de Vicol is een hand gebouwde kabel, dus niet van de rol.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

John Wx

Quote from: erik s. on January 16, 2013, 23:15:12
de Vicol is een hand gebouwde kabel, dus niet van de rol.

Weet je dat zeker dat ze niet eerst een rol maken en daarvan af maken ?
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik s.

Quote from: John Wx on January 16, 2013, 23:57:59
Weet je dat zeker dat ze niet eerst een rol maken en daarvan af maken ?
ja, dat weet ik zeker.
omdat het maken van grotere lengtes steeds moeilijker wordt,zijn de langere kabels ook relatief duurder dan de korte kabels.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B