Nintendo Wii U Algemeen

Started by Ronin79, November 30, 2012, 20:01:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ariekros

#25
Quote from: SillentWolf on December  3, 2012, 17:25:38
Wat een geklooi van die 2.

Je moet gewoon de console terug kunnen brengen, waar je hem ook gekocht hebt.
Als dat Bart Smit is, dan moeten hun hem ook in ontvangst nemen. Je hebt hem notebene net pas gekocht.

ja ze houden stand bij ja je moet het met nintendo regelen en als ik zeg dat dit de instructies van nintendo is ben ik lastig  ach ja rechtsbijstand het is er voor een reden i gues ><.

vind gewoon jammer dat je als klant laatste tijd veel te lastig bent als er wat miss is dit jaar 3 verschillende tv's gehad  en alle 3 hadden ze een mankement en dan maar te horen krijgen van ja valt onder de specificaties. toen voor het eerst in me leven beroep gedaan op rechts bijstand en dan kan het ineeeeeens wel.

Jeroen de Waal

Nintendo kloot niet in dat geval.
Hij heeft hem bij Bart Smit gekocht en daardoor zijn die verantwoordelijk voor de afhandeling. Geen blaam voor Nintendo.


Jeroen.

Ronin79

#27
QuoteHij heeft hem bij Bart Smit gekocht en daardoor zijn die verantwoordelijk voor de afhandeling

Dat heb ik er min of meer ook onder gezet  ;)


QuoteAls dat Bart Smit is, dan moeten hun hem ook in ontvangst nemen

robr

Altijd maar weer de CPU's en resoluties vergelijken.
Ik heb hier een 2 hardcore gamers in huis (18 en 15).
Ze hebben een Xbox, een PS3, uiteraard een PC met een grafische kaart die meer kost dan de Xbox of PS3.
En ook een Wii. (vroeger Gamecube)
Als ik nou: vraag wat zijn de leukste spellen ooit?
Dan staan Pikmin en Zelda en Mario gewoon hoog in de top-10.
Het gaat bij spelen om beleving en fun, niet om nano-flops en ppi's.
Je koopt geen Wii voor COD of GTA of het 100-ste race- of voetbalspel.
Een versterker van 22 watt is toch ook niet beter dan een van 21?

Jeroen de Waal

Helemaal mee eens met bovenstaande!


Jeroen.

robr

Ik vind het juist knap van Nintendo hoe ze zich buiten de concurrentie met Microsoft en Sony hebben weten te houden.
Want dat zouden ze nooit winnen.

En vwb enkele technische hick-ups bij een nieuw systeem, dat is niet zo vreemd.
Er staat me iets bij dat vrienden hun Xbox in de vriezer moesten leggen om van de blue-ring-of-death of zoiets af te komen.

Ronin79

Ben het er maar gedeeltelijk mee eens.

Ik game al meer dan 25 jaar, en heb alles zo'n beetje voorbij zien komen wat er op gaming en PC gebied is.
als mensen zeggen dat graphics niets uitmaken, zijn ze vrij naïef. Nintendo is naief.
Ja gameplay is leuk, en ook zeer belangrijk, maar graphics, Ai en al dat andere net zo.

Ariekros

Quote from: Jeroen de Waal on December  3, 2012, 17:32:07
Nintendo kloot niet in dat geval.
Hij heeft hem bij Bart Smit gekocht en daardoor zijn die verantwoordelijk voor de afhandeling. Geen blaam voor Nintendo.


Jeroen.

oh nee ik bedoel het ook tegen bart smit nintendo heeft liever voor de klant dat bart smit het doet heb al van nintendo de notificatie van wat te doen en hoe het op te sturen

Ariekros

wat ik altijd zei toen ik een game winkel werkte was

je moet al de fanboy ism eruit halen en alleen kijken naar welke titles jij leuk vind  en gebaseerd op dat je keuze maken.
deze tijd worden mensen mee gesleept in een hype achtbaan omdaarna erg ontevreden eruit te komen  bv ik koop de wii u PUUR voor de kwaliteit games die nintendo brengt

speel xbox voor de makelijkheid en verslaving van achievement systeem.

speel pc voor grafische kwaliteit en immersie zeg zelf 2560x1440 x3 is best win in die situatie

ik heb in de jaren nooit een systeem gekocht omdat het me "cool"maakt  dat is echt zo fout als maar kan * in dit opzicht deed sony het slechtttt de laatste generatie  psp   vita  ps3 title flop na flop en hardware fout na hardware fout*

robr

Quote from: SillentWolf on December  3, 2012, 18:48:13
Ben het er maar gedeeltelijk mee eens.

Ik game al meer dan 25 jaar, en heb alles zo'n beetje voorbij zien komen wat er op gaming en PC gebied is.
als mensen zeggen dat graphics niets uitmaken, zijn ze vrij naïef. Nintendo is naief.
Ja gameplay is leuk, en ook zeer belangrijk, maar graphics, Ai en al dat andere net zo.

Zeker dat is ook zo, daarom moet je geen Wii kopen als je COD wil spelen, of Fifa.
Mijn jongste speelt Black-Ops 2 op de PS3, maar de oudste vindt dat al helemaal niks, die wil Battlefield op de PC.
Maar Zelda en Pikmin, daar koop je de Wii voor.
Voor erbij, niet in plaats van.
En daarom heeft dat steeds vergelijken van de specs niet zoveel zin vind ik, het zijn verschillende systemen voor verschillende doelgroepen.
Ik heb ook nog op de Commodore64 mensen zitten redden met een helikopter.
De resolutie was 80 bij 60 pixels volgens mij, en toch was het leuk.

Ronin79

#35
Ze hebben ook wel verschillende doelgroepen, de Wii U en de andere consoles.
Maar Nintendo wou met de grote jongens meedoen, de hardcore gamer naar zich toetrekken
als je echt met de grote jongens mee wilt doen, had je toch met een iets andere console op de markt
moeten komen. Een die krachtiger is. Want laten we eerlijk wezen qua specs valt het enorm tegen.
Ook de resolutie van de Tablet is niet geweldig. Slechter als bij een Smartphone. Dit is in mijn ogen,
geen slimme set geweest. Het resultaat is; dat vele third party titels of slecht draaien, of niet eens gedraaid
kunnen worden op de Wii U. We noemen een GTA V, COD en nog wat anderen. Een console kan niet alleen van de exclusies leven.
Want telkens de zoveelste Mario uitbrengen word ik persoonlijk niet echt vrolijk van. Breng dan een nieuwe Zelda,
of een andere nieuwe goede IP (uit de stal van Nintendo zelf)

Hoe je het ook went of keert .. als men bijvoorbeeld (ook) COD wil spelen op een 360, PS3 of Wii U, dan zal de Wii U
de slechtste keus wezen, de 360 de beste keus (qua resolutie, betere frames per seconde,
waardoor de game soepeler loopt, beter online mogelijkheden en ondersteuning en de content is
sneller beschikbaar).

De Wii U is een console voor erbij, als je inderdaad van Mario, Zelda en Metroid Prime houd.
Maar de Nintendo Wii U mag en kun je gewoon vergelijken met de huidige consoles.
Als men maar 1 console kan betalen, en mag kiezen welke, zou mijn advies niet de Wii U zijn.
Afgezien van Mario en Zelda, hebben de huidige consoles de dingen beter voor elkaar. Ga je het vergelijken met
de Next gen (aankomende Xbox en PS4), wat de Wii u ook zou moeten zijn (volgens Nintendo) .. dan zal die met
de grond gelijk gemaakt worden. Ook qua Tablet controller (MS komt met een 7inch tablet controller / dan wel een Hybrid).

Maar mensen moeten natuurlijk zelf weten wat ze kopen en aanschaffen, en wat ze leuk vinden
Ik zou aanraden om eerst eens goed te kijken wat er uit al uit is, uit komt, specificaties etc. Voordat ik
een keuze zou maken.  Je kunt ze natuurlijk ook alle 3 kopen, en volgend jaar de 'Xbox' erbij  ;)
Twijfel je enorm over de Wii U, dan zou ik even wachten tot de aankomende E3. het is wat vroeg om te zeggen ..
maar als Nintendo daar niet met een paar vette exclusives en diensten gaat verschijnen ... dan ben ik bang (voor de Nintendo fan); dat ik gelijk krijg.
Dat zou zonde zijn, maar ergens wel begrijpelijk. Want als Microsoft wat gespeculeerd word .. de Xbox laat zien, en Nintendo faalt
in zijn line-up en pers-conferentie (net zoals laatst) ..........

We gaan het zien, en ik ben dan ook erg benieuwd hoe het er aan toe gaat op de aankomende E3, en alle andere beurzen.
Hopelijk voor de fans, gaan ze het gewoon doen.  ;)

ps.

Het is echt niet om te pesten of Nintendo te bashen .. maar gewoon een heel realistische situatie.

jasjenl

Quote from: Ariekros on December  3, 2012, 16:11:58
ja erge ervan is de waranty van nintendo en de afhandeling van bart smit    nintendo heeft liever dat bart smit het verstuurd en bart smit wilt er niks mee te maken heben

me vriendin heeft net uit frustratie een witte bij bol besteld om de tijd te over bruggen die later dan weer verkocht word -.-
Bart Smit heeft niks te willen, als je hem daar gekocht heb zijn zij verantwoordelijk voor een goede garantieafhandeling, zeker als je een product amper een paar dagen in huis hebt.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

robr

Quote from: SillentWolf on December  3, 2012, 21:32:09
Ze hebben ook wel verschillende doelgroepen, de Wii U en de andere consoles.
Maar Nintendo wou met de grote jongens meedoen, de hardcore gamer naar zich toetrekken
als je echt met de grote jongens mee wilt doen, had je toch met een iets andere console op de markt
moeten komen. Een die krachtiger is. Want laten we eerlijk wezen qua specs valt het enorm tegen.
Ook de resolutie van de Tablet is niet geweldig. Slechter als bij een Smartphone. Dit is in mijn ogen,
geen slimme set geweest. Het resultaat is; dat vele third party titels of slecht draaien, of niet eens gedraaid
kunnen worden op de Wii U. We noemen een GTA V, COD en nog wat anderen. Een console kan niet alleen van de exclusies leven.
Want telkens de zoveelste Mario uitbrengen word ik persoonlijk niet echt vrolijk van. Breng dan een nieuwe Zelda,
of een andere nieuwe goede IP (uit de stal van Nintendo zelf)

Hoe je het ook went of keert .. als men bijvoorbeeld (ook) COD wil spelen op een 360, PS3 of Wii U, dan zal de Wii U
de slechtste keus wezen, de 360 de beste keus (qua resolutie, betere frames per seconde,
waardoor de game soepeler loopt, beter online mogelijkheden en ondersteuning en de content is
sneller beschikbaar).

De Wii U is een console voor erbij, als je inderdaad van Mario, Zelda en Metroid Prime houd.
Maar de Nintendo Wii U mag en kun je gewoon vergelijken met de huidige consoles.
Als men maar 1 console kan betalen, en mag kiezen welke, zou mijn advies niet de Wii U zijn.
Afgezien van Mario en Zelda, hebben de huidige consoles de dingen beter voor elkaar. Ga je het vergelijken met
de Next gen (aankomende Xbox en PS4), wat de Wii u ook zou moeten zijn (volgens Nintendo) .. dan zal die met
de grond gelijk gemaakt worden. Ook qua Tablet controller (MS komt met een 7inch tablet controller / dan wel een Hybrid).

Maar mensen moeten natuurlijk zelf weten wat ze kopen en aanschaffen, en wat ze leuk vinden
Ik zou aanraden om eerst eens goed te kijken wat er uit al uit is, uit komt, specificaties etc. Voordat ik
een keuze zou maken.  Je kunt ze natuurlijk ook alle 3 kopen, en volgend jaar de 'Xbox' erbij  ;)
Twijfel je enorm over de Wii U, dan zou ik even wachten tot de aankomende E3. het is wat vroeg om te zeggen ..
maar als Nintendo daar niet met een paar vette exclusives en diensten gaat verschijnen ... dan ben ik bang (voor de Nintendo fan); dat ik gelijk krijg.
Dat zou zonde zijn, maar ergens wel begrijpelijk. Want als Microsoft wat gespeculeerd word .. de Xbox laat zien, en Nintendo faalt
in zijn line-up en pers-conferentie (net zoals laatst) ..........

We gaan het zien, en ik ben dan ook erg benieuwd hoe het er aan toe gaat op de aankomende E3, en alle andere beurzen.
Hopelijk voor de fans, gaan ze het gewoon doen.  ;)

ps.

Het is echt niet om te pesten of Nintendo te bashen .. maar gewoon een heel realistische situatie.

Dit blijft een beetje een verhaal met tegenstrijdigheden.
Eerst bevestig je dat de Wii U een andere doelgroep heeft, maar daarna ga je toch weer GTA en COD specs vergelijken.
En dan ga je iedereen afraden een Wii U te kopen.

Jij wordt niet vrolijk van de zoveelste Mario, prima, en ik wordt niet vrolijk van de zoveelste GTA. (ook niet van de eerste trouwens).
Als je kleine kinderen hebt, of meisjes, of met het gezin samen wil spelen, dan heb je mijns inziens veel meer plezier van een Wii.

Ik vind het jammer als de Wii U direct afgeserveerd wordt omdat de specs niet beter zijn dan de huidige consoles.
Bij de Wii U zit de innovatie weer in de besturing, die nieuwe soorten gameplay mogelijk maakt.
Bij de Wii waren velen daar ook sceptisch over, maar kijk wat een succes het is geworden en hoe krampachtig Sony en Microsoft het ook hebben geprobeerd.
Als je alleen FPS of race games speelt heb je daar natuurlijk niks aan, maar dat is altijd alleen maar meer van hetzelfde.

Jij adviseert hier mensen, zonder dat je hun persoonlijke omstandigheden of voorkeuren kent, ik vind dat je dat niet moet doen.

Ronin79

#38
Ik vind dat ik dat wel mag doen, en gewoon kan doen.
Wat de persoon zelf wilt, dat moet hij of zij natuurlijk helemaal zelf weten.
Ik geef mijn mening over de console en Nintendo.

Over de doelgroep zei ik het volgende:

QuoteZe hebben ook wel verschillende doelgroepen, de Wii U en de andere consoles.
Maar Nintendo wou met de grote jongens meedoen, de hardcore gamer naar zich toetrekken
als je echt met de grote jongens mee wilt doen, had je toch met een iets andere console op de markt
moeten komen

Verder denk ik dat het je wat ontgaat waar ik het over heb of bedoel.

QuoteAls je kleine kinderen hebt, of meisjes, of met het gezin samen wil spelen, dan heb je mijns inziens veel meer plezier van een Wii.

Dat is geen Wii U  :P

Denon Focal

Dit blijft een erg eenzijdig verhaal geschreven vanuit een hard core gamer die al wat ouder is.
Nintendo richt zich op speelbare games voor jongere mensen.
Mijn 4 kinderen zijn dol op Nintendo en daarop spelen ze nooit alleen maar altijd met vriendjes. Als ouder ben ik daar erg blij mee.
Als men ouder wordt worden andere dingen bvelangrijker o.a. visueel geweld etc.
Ik denk dat de WII u gewoon weer een succes wordt en dat de andere twee gaan vechten om een andere doelgroep.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Ronin79

#40
Ik ben idd. al wat ouder, maar ook vader.

Het gaat er niet zo zeer om, dat ik mijn hart minder heb liggen bij Nintendo.
Het gaat mij erom dat ze met de grote jongens mee zouden doen, en dat het in mijn ogen .. vooralsnog nog niet gelukt is.
Natuurlijk blijft Nintendo populair bij heel veel mensen, dat zag je wel aan de Wii.
Als kinderen of mensen de zoveelste Mario willen spelen, moeten ze dan vooral niet nalaten.

Maar elke keer hetzelfde trucje herhalen, word je niet vrolijk van.
Elke keer lopen ze achter de feiten aan (ja hardware is ook belangrijk), en elke keer komen ze met de zelfde games (oa. Mario, al meer dan 25 jaar)
Zombi U uitgesloten, maar dat is een Third party. Als Nintendo het in de toekomst idd. goed gaat doen,
zal ik de eerste zijn die het toegeeft, maar als ik heel realistisch kijk .......  tja die uitleg heb ik al geprobeerd te geven.  ;)

Denon Focal

Wellicht iets anders.
Skylanders is erg populair en een leuk nieuw concept, eens?
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Ronin79

#42
Dat is inderdaad wel geinig.

Geheel nieuw is dat concept ook weer niet, maar in de vorm waar
ze de game gegoten hebben ... is dat best leuk. Vooral voor de verzamelaar.
Van die poppetjes op een plateau zetten, waardoor ze in-game verschijnen.
Slim is ... je zult verschillende poppetjes moeten hebben om door verschillende levels heen te komen.
Die zul je er dan ook bij kunnen kopen. Verder kunt ze ook meenemen naar een vriendje, of vriendinnetje
waarbij (als ik het goed heb) de progressie van jouw poppetje bewaard is gebleven.

Maar is dat Third party of van Nintendo zelf ?

Denon Focal

Activision volgens mij.
Ze hoeven de games toch niet zelf te maken, het suc6 van een console staat of valt bij je partners.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Ronin79

#44
Mede door ja.

Nu moet ik er wel bij zeggen; dat vele third party developers, vaak ook prut naar de Wii console brachten.
Het feit is alleen vandaag de dag; veel 3th party developers klagen bij de hardware van de Wii U,
en gaan ook bepaalde games niet (meer) uitbrengen. Gewoon weg omdat de console niet krachtig genoeg is. Of men krijgt een
product wat niet helemaal lekker loopt. Zoals een COD van Activision en een Darksiders 2.
Als de 3rd part developers de console zouden laten liggen, dan heb je een probleem.
Met name als het om multiplatform games gaat. Dan zouden die partijen de moeite moeten nemen om
exclusief voor de Wii U te gaan ontwikkelen. Een game die alleen op de Nintendo console draait (zoals Zombi U)
Niet dat dit niet gebeurt, maar het moet meer gebeuren. Hopelijk gaan ze dat ook doen.

Met de aankomende E3 zal het allemaal wat duidelijker zijn.
Komt Nintendo met een mooie lineup dan hebben ze een goede kans van slagen. Wat ik al zei; doen ze dan niet,
zijn ze eigenwijs (zoals meerdere Japanse game-developers) en laten ze bijvoorbeeld alleen een Zelda zien, of de zoveelste
Mario Party dan zal dat niet genoeg zijn. Zeker niet met de Next gen in aantocht, en wat de current gen nog krijgt. Ik ben dan
ook heel erg benieuwd wat men gaat doen. Ik volg die conferenties elk jaar, en tot nu toe heeft Nintendo mij de laatste jaren niet kunnen imponeren.
De conferenties waren vaak gewoon weg slecht (al kan ik mij die lichtgevende Dildo en Wonderbook van Sony ook nog goed herinneren  :P  )

Nu weet ik dat sommige hier vinden dat ik ook teveel hamer op de Current-Gens en de Next-Gens. Maar hoe je het ook went of keert
het zijn concurrenten van Nintendo, en zo moet je dat ook zien. Doe je dat niet, ook als bedrijf ... dan ontgaat je iets, en snap je het niet helemaal.
Het zou gewoon weg naief zijn, omdat niet te doen. Ik gun Nintendo het beste, echt waar ... maar dan moeten ze niet zo eigenwijs blijven doen,
want dan vraag je er gewoon om, dat er iets niet helemaal loopt; zoals men voor ogen had.

robr

Quote from: SillentWolf on December  4, 2012, 13:57:29
Ik ben idd. al wat ouder, maar ook vader.

Het gaat er niet zo zeer om, dat ik mijn hart minder heb liggen bij Nintendo.
Het gaat mij erom dat ze met de grote jongens mee zouden doen, en dat het in mijn ogen .. vooralsnog nog niet gelukt is.
Natuurlijk blijft Nintendo populair bij heel veel mensen, dat zag je wel aan de Wii.
Als kinderen of mensen de zoveelste Mario willen spelen, moeten ze dan vooral niet nalaten.

Maar elke keer hetzelfde trucje herhalen, word je niet vrolijk van.
Elke keer lopen ze achter de feiten aan (ja hardware is ook belangrijk), en elke keer komen ze met de zelfde games (oa. Mario, al meer dan 25 jaar)
Zombi U uitgesloten, maar dat is een Third party. Als Nintendo het in de toekomst idd. goed gaat doen,
zal ik de eerste zijn die het toegeeft, maar als ik heel realistisch kijk .......  tja die uitleg heb ik al geprobeerd te geven.  ;)

wat ben jij verschrikkelijk eenzijdig zeg.
je hebt het weer over 'de zoveelste Mario', wat doen Sony en MS dan met hun populaire titels?

waarom denk je dat ik niet begrijp wat jij bedoelt?
ik begrijp heel goed wat jij bedoelt, dat de Wii U qua hardware het niet wint van Sony en MS.
mijn stelling is dat je niet alleen naar hardware specs moet kijken bij de Wii U, maar vooral naar innovatie en originaliteit in gameplay, en wensen van een andere doelgroep.
maar dat wil je volgens mij niet horen.
het is toch prima dat er verschillende systemen zijn voor verschillende doelgroepen?
ik snap niet goed waarom jij denkt dat Nintendo met de Wii U op specs van de anderen wil winnen.
dan hadden ze toch wel voor betere specs gezorgd?

Denon Focal

Ik denk dat wij een andere idee hebben over wat een console succesvol maakt.
Gameplay is vele malen bealngrijker dan next gen of de beste hardware. (Angry Birds)
Ik denk dat Nintendo njooit echt zal doordringen in de hard core game markt die max grafics en zoveel mogelojk bloed en ledematen door het beeld wil zien vliegen.
Wel hebben ze met de WII U imho weer een concept dat succes zal hebben bij gamers tussen de 3 en 14 en hun ouders.
Ik zie een gezinnetje niet zo snel CID 400 spellen op de Xbox 720.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Ronin79

#47
@ Robr

Wat ben jij verschrikkelijk naief, gewoon erg.

Ik zie het realistisch, niet met een of andere roze bril op.
Nintendo wou wel concureren met de huidige consoles. Ze zouden (proberen) de hardcore gamer,
naar hun console trekken. Anders breng je ook geen COD, Zombi U en de aankomende titels uit.

En ja ... ik heb het over de zoveelste Mario. Heb jij enig idee hoe erg dat uit gemelkt word.
Je word er gewoon ziek van. Op iedere console de zoveelste loodgieter game, party game etc.
De zoveelste heruitgaves (oa. op de handhelds), die er precies hetzelfde uitzien als 25 jaar geleden.
De Japanners en de 3th party developers moeten innovatief omgaan, met wat ze in handen krijgen.
Daar hoort ook hardware bij, die er bij past. Als dit niet gebeurt, zal de kaars snel uitgaan.

Ik kan niet snappen dat sommige dat gewoon weg niet zien, of willen zien.  :closedeyes:
Ik ben geen fan-boy, en vind in principe alle consoles leuk, al heb ik wel een voorkeur.
Maar daar gaat het niet om. Het gaat om wat er nu is uitgebracht, en wat er nog komen gaat.
Ongeacht of dit Nintendo, Sony of Valve is, die ook met een nieuwe console op de markt gaat komen.

Zymotic

Nintendo is wel weer inovatief. Iets wat Xbox en de PS3 weer proberen te copieeren. En er zijn hordes van mensen die wel zitten te wachten op de volgende Pokemon of Zelda of Mario. Net als er genoeg mensen wachten op de volgende COD of NFS.

Nintendo heeft dan ook echt een andere doelgroep. En tuurlijk overlappen die soms een beetje.

Persoonlijk zou ik ook never een Xbox willen hebben. De PS3 is voor mij veel beter. En zo zullen er ook mensen voor de WII-U gaan.

Denon Focal

Wat mij betreft neemt de discussie nu een een wending die ik niet meer plezierig vind.
Je begint nu gewoon te Nintendo bashen en persoonlijk te worden.
Forza 5, COD deel xx, etc het uitmelken van succesen gebeurd games en entertaiment breed.
Geniet van de games die je leuk vind maar dring anderen je mening iets minder op.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks